Gootti.net

5 Tapaa jolla olet stereotyyppinen tyttö/poika?

Kirjoittanut: Swiine (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.10.2010 13:25
Poika:
1. Fyssanmaikka tykkää musta (muista tytöistä ei niinkään, jostain syystä)
2. Riehun pikkuveljen kanssa...
3. Välillä ulkonäön suhteen semmonen "ihan sama"- fiilis.
4. Inhoan saippuasarjoja
5. En juoruile/ ole edes kiinnostunut semmosesta roskasta
6. Olen huono tanssimaan, siivoamaan ja ruuanlaitossa ihan ÖÖ? (..mutta jälkimmäisessä kuulemma lopputulos on hyvä... ) Ja johtuu varmaan siitä, etten tykkää pahemmin mistään noista, ja tulee sitten tehtyä vähän huolimattomasti... Ei vaan jaksa. Mutta vanhat aion tanssia!
7. Saatan pitää tunteet pitkään sisällä, kunnes lopulta kerron. (opin kantapään kautta, ettei tunteita voi ikuisesti tukahduttaa, ja pitää sisällä. Niin oli joskus, mutta ei enää, masennuksen seurauksena.)

Tyttö:
1. Olen hyvä koulussa (liittyy siis siihen, kun pojilta odotetaan enemmän sitä pahaa käytöstä)
2.Tyttöjen ja äidin kanssa on helppo puhua asioista.
3. Toisaalta jos kuljen ilman meikkiä, saatan pitää itseäni rumana/tyhmän näköisenä... lol
4. Olen rakkauden ja romantiikan perään...
5. Vaatteet ja meikit yms. on niin kivoja! Ja varsinkin shoppailureissut Stadiin
6. Olen herkkä ja tunteellinen.
7. Tykkään lapsista ja eläimistä, ja tietysti myös miehistä
Kirjoittanut: Morso (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.10.2010 19:00
Poika:
-Tulen poikien kanssa hyvin juttuun
-Puheeni saattavat olla välillä liian ronskeja
-En kerro helposti tunteistani
-Pidän moottoripyöristä
-En osaa aina pyytää anteeksi...pyydän sitten, kun siihen on todella tarvetta
-Nautin vaarantunteesta

Tyttö:
-Rakastan meikkejä ja siksi voisin olla koko päivän kaupoissa vain hipelöimässä erilaisia purnukoita
-Suklaa on herkkua
-Shoppailu on mielestäni tositosi kivaa, kunhan on riittävästi rahaa siihen
-Äitini on paras kaverini, hänelle voin puhua mistä vain ja milloin vain
-Rakkausromaanit ovat lempikirjojani
-Jollain tavalla olen herkkä, ja vaikka osaan peittää tunteeni paremmin kuin hyvin, niin saatan sitten illalla itkeä päivän ikäville asioille
-Huolehdin joistakin asioista ihan liikaa
-Olen eläinrakas
Kirjoittanut: Loomy (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.11.2010 05:25
Tyttö:
- Rakastan shoppailua! Olen aina ostelemassa uusia vaatteita ja kenkiä, vaikka siihen ei periaatteessa olisi varaa.
- Meikkaaminen on hauskaa. Tykkään meikata usein ja ostella uusia meikkejä vähän väliä. Meikkaaminen on hyvää ajanvietettä.
- Olen herkkä. Itken usein esim. leffaa katsoessa.
- Rakastan eläimiä yli kaiken, enkä voi katsoa esim. tv-ohjelmia, joissa eläimeen sattuu tai sitä kohdellaan julmasti.
- Pidän kaikesta söpöstä, vaaleanpunaisesta ja kimaltelevasta.
- Myönnän sortuvani välillä nalkuttamiseen.

Poika:
- En jaksaisi ikinä siivota (vaikka vihaankin sotkua.)
- Olen hiljainen ja juro uusien ihmisten seurassa.
- Unohdun välillä ihailemaan kuvia hienoista autoista.
- Välillä on mukavaa vetäistä päälle maastohousut ja lenkkarit.
- Erilaiset aseet kiehtovat minua.
- Minulla on erittäin ronski ja perverssi huumorintaju.
Kirjoittanut: Dragonfly (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Dragonfly
  • Lähetetty: 11.11.2010 14:25
Hmm.Yritetääs jotain.

tyttö:

1. Kun tulen töistä kotiin, ensimmäinen ajatus on joka kerta " taidanpa imuroida/pestä lattiat/tiskata/pestä pyykkiä tms.
2. Rakastan kenkiä, etenkin korollisia sellaisia. Niitä on kaappi pullollaan ihan vaan siltä varalta, että joskus päätänkin sipsutella niillä.
3. Tykkään tehdä ruokaa. Siis tosiaan, parhaillaan keittiössä menee kokkialun parissa monta tuntia, kun hauduttelen, silvon ja viipaloin
4. Vaikka olenkin varattu, flirttailu on mukavaa
5. Eläydyn muiden tunteisiin hyvin herkästi ja myötäelän voimakkaasti.
6. Pidän eläimistä, mutta kukapa niitä voisi koko sydämestään vihatakkaan
7. Tykkään käyttäää hameita ja muita naisellisia vaatteita
8. Pidän animaatioista
9. Lässyttelen kissoilleni
10. En katso urheilua, koska minusta se on tylsää

Poika:

1. En ole koskaan edes ajatellut meneväni naimisiin
2. En ymmärrä lasten päälle hölkäsenpöläystä
3. Rakastan faktoja ja historiaa
4. Juon kaljaa ja olen kovaääninen baareissa silti uskoen, että en häritse ketään.
6. Huumorini on tummaa ja ronskia, sarkasmia pursuavaa sananhelinää.
7. Tykkään autoista ja ajelenkin `95 madalletulla bemarilla
8. Pelaan räiskintäpelejä
9. Omistan käärmeitä, enkä pidä sitä mitenkään ihmeellisenä asiana
10. Olen suorasanainen enkä ymmärrä aina naisia
11. Tunteista puhuminen on ylivoimaisen haastavaa
Kirjoittanut: Wanderer (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.11.2010 18:34
Tyttö:

1. Meikkaaminen ja hiusten laittaminen on jokapäiväinen intohimo. Sitä voisi tehdä loputtomiin, uusia ideoita ymsyms.
2. Puhun. Pälpätän, keskustelen kaikesta mahdollisesta. Pidän puhumisesta.
3. Kaikki kaunis kiehtoo ja haalin kaikkea tavaraa.
4. Kävelen korkokengillä ja käytän hametta koska niissä tuntuu hyvältä.
5. Haluan olla nainen, en ole koskaan ollut poikatyttö enkä haluakaan.
6. Otan asioita joskus liian henkilökohtaisesti.
7. Salaperäisyys kiehtoo (en nyt tiiä liittyykö tämä mitenkään stereotypisesti naispuolisiin..).
8. Katson draamasarjoja.
9. Teatteri ja elokuvat, ihania!

Poika:

1. Tiedän autoista enemmän kuin tarvis.
2. Kiroan, sadattelen ja käytän ronskia kieltä muutenkin.
3. Ajatusmaailmani on jokseenkin härski.
4. Viihdyn ruumiillisessa ja miehisissä töissä.
5. Olen ruumiillisessa ja miesvaltaisessa duunissa.
6. Inhoan juonitteluja...
7. ... vaikka pidänkin huijaamisesta, huijareista tietynlaisista.
8. En ole tunteellinen tai herkkä, ajattelen asioita enemmän loogisesti, järkeillen kuin tunteillen.
9. Koneet kiehtovat.
10. En siedä kavereiden mollaamista ja naistenkeskisiä kinasteluja. ARGH.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.11.2010 11:43
Poika:

1. Harrastan penkkiurheilua (etenkin mäkihyppy, pesäpallo, jääkiekko (nhl))
2. Olen laiska siivoamaan
3. Ahdistun jos poikaystäväni puhuu "ikuisuudesta" yhdessäolostamme (vaikka haluankin olla hänen kanssaan aina)
4. Otan aina saunakaljan ja juon kaljaa telkkaria katsoessa, enkä ryyppyreissuillakaan juo kuin kaljaa
5. Pelaan pleikkarilla (mm. Call of Dutya, Mortal combatia ja nhl:ää)

Tyttö:

1. Rakastan meikkaamista vaikka siihen ei aina olekaan aikaa
2. Tykkään käyttää hameita
3. Luen Cosmoa
4. Juttelen kavereitteni kanssa pojista Kaikki tietää kaiken pojan tilin koosta siihen toiseenkin kokoon D
5. Suunnittelen jo omia häitäni ja lapsien nimiä D
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: byron
  • Lähetetty: 18.11.2010 13:42
Vihaan tällaisiä "tytöt tykkää kukista" ja "pojat tykkää pieruista"-tyypisistä erotteluista... ja silti kirjoitan tähän jotain Nyt kun rupes miettimään näitä, niin oishan noita listoja voinut jatkaa vaikka kuinka pitkälle.

Naismaisia piirteitä persoonassani ovat:
1. Kissat. Omistan kaksi. En ymmärrä miksi kissat on naisten omima eläinlaji, kun ovathan ne aika demonisia otuksia, että luulisi niiden kelpaavan miehillekin, vaan ei.
2. Käytöstavat.
3. En tiedä autoista tai tietokoneista paljoa mitään.
4. Oman kämpän sisustaminen. Mulla on selkeä mielikuva siitä, miltä haluan että asuntoni näyttää.
5. Taiteellisuuteni naismainen puoli: luonto ja kukat ja eläimet ja sen sellaiset.
6. Olen romantikko.
7. Välitän luonnosta ja eläimistä. Kierrätän roskat ja yritän omalla elämiselläni edesauttaa saastumisen vähenemistä. Jos olisi mahdollisuuksia, niin osallistuisin mielenosoituksiin ja köyttäisin itteni jonnekin missä protestoijia tarvitaan : oli se sitten ydinvoimala, sademetsien hakkuut tai japanilaiset valaanpyytäjät.
8. Olen lakto-ovovegetaristi, joten en syö lihaa, ellei jotain vaihtoehtoista ruokaa ole tarjolla.
9. En välitä urheilun katsomisesta.
10. Kulttuuri ja taide kiinnostaa.

Miehisiä piirteitä:
1. Itsekuri/armeija-kuri. Kämppä on ojennuksessa, kissat kiltisti ja mitään turhuuksia en tänne ostele.
2. Vihaan kokkaamista.
3. En tykkää shoppailusta. Jos pitää jotain ostaa niin aika varmana menen kauppaan ja teen ostokseni muutamassa minuutissa. Kaupoissa maleksiminen ja ikkunaostoksilla oleminen ei kiinnosta.
4. En ole materialisti.
5. Taiteellisuuteni maskuliininen puoli: pimeitä aiheita, verta ja luita ja kaikkea groteskia.
6. Puhun asioista suoraan, enkä ujostele kiroilua, vaikkei se mielestäni joka paikkaan kuulu.
7. Kauhu- ja actionleffat on ne joita katson eniten. Suolenpätkät ja veri saa lentää, eikä tunnu missään.
8. Draamat ja romanttiset hömppä-leffat kierrän kaukaa. Samoin kaikki Disney yms. piirretyt. Voin henkisesti pahoin jos naispuolisten kavereiden kanssa pitää katsoa jotakin edellä mainituista.
9. Tykkään vanhoista amerikanraudoista.
10. Haaveilen/haaveilin joskus moottoripyörästä... ei taida mun rahatilanne koskaan sitä sallia.
11. Haaveilen pienestä mökistä keskellä tunturi/metsäistä erämaata, jossa asuisin parin valjakkokoiran kanssa, ja kasvattaisin kunnon erakko-parran ja -tukan, ja siellä sitten asustelisin ja tappelisin karhujen kanssa
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.08.2011 20:34
tyttö:
1. vaatekomeroni on ääriään myöten täynnä
2. rakastan söpöjä tavaroita
3. ompelukone ja saumuri ovat ainoita laitteita joista ymmärrän jotain
4. olen herkkä itkemään
5. tykkään leipoa

poika:
1. en juurikaan välitä siitä mitä syön
2. hyi jotain vauvoja...
3. ...ja romanttisia koko perheen komedioita
4. ötökät, matelijat ja kalat ovat tosi jänniä
5. kiroilen usein liikaa ja hyvässä seurassa juttujen taso(ttomuus) karkaa käsistä
Kirjoittanut: Elsie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.08.2011 21:42
Tyttömäisyyksiä
1. Olen äärimmäisen tunteellinen.
2. Viihdyn paremmin hameissa/mekoissa kuin housuissa.
3. Rakastan korkokenkiä (tosin olen liian mukavuudenhaluinen käyttääkseni niitä itse usein)
4. Shoppailu on kivaa.
5. Jalkapallo, jääkiekko tms ei kiinnosta minua. Kuten eivät myöskään autot.
6. Syön jäätelöä, kun sydänsuruiluttaa : D (eikö tämä nyt ole semmoinen pahin stereotypiaesimerkki?)
7. Tykkään leipoa.

Poikamaisuuksia
1. Inhoan romanttisia komedioita enkä myöskään ymmärrä näiden äärimmäisten tyttöilydraamamikäliesarjojen (kuten Sinkkuelämää) päälle.
2. Kiroilen paljon ja jutut saattaa olla ronskejakin toisinaan.
3. Minua ei kiinnosta laittautua tuntia joka aamu enkä saa sätkyä jos hiukset menevät sekaisin.
4. Inhoan kotitöitä ja varsinkin siivoamista.
5. Tykkään pelata videopelejä (sillon kun on mahdollisuus, omassa kämpässä ei ole konsolia) ja nörttäillä toisinaan.
6. En tykkää halailla ihan kaikkia puolituttuja tai toitottaa kuinka rakkaita pusipusi he ovat. Yleensäkin kiintymyksen osoittaminen ei sanoin oikein luonnistu.
7. Taustakuvina nättejä tyttöjä useinkin.

Stereotypia-asettelu ei ole ihan lempiasioitani, mutta kyllähän minusta näkee, että olen aika hyvin tytön rooliin kasvatettu.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.08.2011 01:22
tehty on lähiaikoina aiemminkin mutta tässä tullut mieleen uusia

tyttö:
1. en juurikaan enää käytä housuja, hameet joka päivä!
2. itken katsoessani esim. titanicia tai muita nyyhkyleffaällötyksiä (tai jos joku jossain tv-ohjelmassa kosii jotain yms)
3. vaatteet ei mahdu yhteen kaappiin ei tosiaankaan (ja suurinta osaa ei tule käytettyä edes)
4. Valitan viiden minuutin välein mitä itsessäni on vikaa: naama, kroppa....
5. Kaipaan 100% huomiota poikaystävältäni ja suutun jossen sitä saa

poika:
1. Katson urheilua melkoisesti (livenä kuitenkin lähinnä vain pesistä ja jääkiekkoa)
2. Juon kaljaa kuin miehet, enkä siedä siidereitä tai pikkupikkudrinksuja
3. Puhun avoimesti kaikista ällötyksistä mm. vessa-asioistani kavereille (älkää huoliko, parhaimmat kaverini tekevät samaa minun seurassa eli en ole ainoa )
4. Vihaan shoppailua (paitsi jos pääse esim. helsinkiin missä on mm. morticia)
5. Vaikka olenkin erittäin taiteellinen, haaveilen esim. tietotekniikan/kone- ja tuotantotekniikan insinöörin tai tiedemiehen urasta ennen taiteellista uraa.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit