Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

5 Tapaa jolla olet stereotyyppinen tyttö/poika?

Kirjoittanut: Sharida (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.11.2009 01:45
Tyttö:
-Tykkään panostaa ulkonäkööni
-Olen tunteellinen ja ailahtelevainen
-Tiedän enemmän meikkaamisesta ja "tyttöjen jutuista" kuin vaikkapa mekaniikasta
-Minulla on naisellinen vartalo enkä pelkää korostaa sen parhaita puolia
-Juoruilen tyttöporukalla usein esimerkiksi toisten parisuhteista
-Tunnesyöppöily
-Olen ujo uudessa seurassa
-Rakastan shoppailua

Poika:
-Olen treenannut intensiivisesti kampailulajeja ja osaan ottaa siis turpaani
-Zombieleffat
-En kavahda perinteisiä "miesten töitä".
-Juon kerralla paljon enkä tule helposti humalaan
-Puhun melko ronskejakin juttuja ja minulla on kieroutunut huumorintaju
-Kiinnitän huomiota viehättäviin naisiin silläkin mielellä
-Tunnen oloni jätkäporukassa luontevaksi
-Olen itseironinen
Kirjoittanut: Kryonik (Jäsen)
  • • Muokkasi: Kryonik
  • Lähetetty: 17.11.2009 01:25
Tyttö
-Meikkaan ja tykkään kokeilla erilaisia tyylejä
-Käytän lähes aina hametta
-Rakastan kenkiä
-Ihkutan suloisia eläimiä
-Tykkään karkista

Poika
-Kauhu/toiminta/katastrofielokuvat
-Kammoan tyttöjen juoruiltoja romanttisine komedioineen ja varpaankynsien lakkauksineen
-Pelaan tietokone- ja konsolipelejä ja olen muutenkin nörtähtävä
-Tykkään katsella kauniita naisia ja ihastelen heitä usein miespuolisten kavereideni kanssa
-Viihdyn ja osaan pitää hauskaa rajuillakin ryyppyreissuilla
-Pidän erämeiningistä enkä ole turhan mukavuudenhaluinen
-Saamani palautteen mukaan en ole hankala, oikutteleva enkä vaikea parisuhteessa, kuten jotkut tuttavapiirin naiset.

Oho, onpas minulla paljon samoja äijämäisyyksiä kuin Sharidalla
Kirjoittanut: Raziel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.11.2009 03:10
Poika
-autot ja autourheilu täyttää mun elämäni melkei kokonaan
-vihaan ratsastusta
-vannoutunut soturi
-en katso saippua sarjoja
-softaus ja larppaus jätkien kanssa

Tyttö
-hiukset aina oltava kunnossa
-semi vegetaristi
-eläin rakas
-romantikko
-shoppailu
Kirjoittanut: raato (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.11.2009 07:33
Tyttö
- Meikkaan ja tykkään laittautua siististi
- Omistan hyvin naisellisen vartalon, lantio ja takapuoli on iso ja etuvarustusta löytyy. Silti kapea vyötärö
- Eläinrakas, hevostelua on tullut harrastettua 7 vuotta
- Rakastan herkkuja (varsinkin Ben&Jerrys jätskiä)
- Tykkään tehdä ruokaa miehelleni

Poika
- Saatan kulkea ilman meikkiä, rähjäisenä, varmasti myös miehen näköisenä, julkisilla paikoilla ja varsinkin koulussa
- Käyn salilla
- Rakastan räiskintäleffoja, zombieleffoja jne.
- Tulen miesten kanssa paremmin toimeen enkä omista juurikaan naispuolisia kavereita
- Tykkään pelata koneella/xboxilla/pleikalla
- Omistan 2x kuningasboan
- Irstaat jutut

Varmaan niitä on ties kuinka paljon lisää, mutta nuo tuli heti ekana mieleen
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 17.11.2009 09:42

Lainaus: raato

- Tulen miesten kanssa paremmin toimeen enkä omista juurikaan naispuolisia kavereita

Näin semisti off-topiccina, mutta koska en viitsi tälle perustaa uuttakaan aihetta: Olen huomannut tuon pätkän useiden naisihmisten kirjoituksissa. Itse olen oppinut vasta viime vuosina etteivät muut tytöt ole vihollisia, eikä sukupuoli lopulta kerro ihmisestä ja hänen ystäväpotentiaalistaan mitään.

Mistä mahtavat sitten johtua nämä ennakkoluulot muita naiseläjiä kohtaan? Miehissä on kus'päitä, pinnallisia ja ääliöitä ihan yhtä suuri prosentuaalinen määrä kuin naisissakin.
Kirjoittanut: Scarlet Widow (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.11.2009 14:41
Tyypillinen tyttö:

- tyylikäs / seksikäs ulkonäkö on tärkeä
- korkokengät
- olen Hyvin tunteellinen
- huomion herättäminen ihastuttaa, huomionkipeä
- esteetikko

poika:
- tietokoneaddiktio
- viinaa menee kunnolla
- splatter-leffat, Iso Ei hempeilyhömpötysviihteelle
- aina ei jaksa pistää mitään verkkareita hienompaa, varsinkin esim. lyhyellä kauppareissulla
- aseet, merirosvot, ninjat, länkkärit, sarjakuvat ON jees! yarrr

Olen Heetterin kanssa osittain samaa mieltä tuosta, että eivät naiset ole uhka. Minulla on todella hyviä naisystäviä ja ihailen naisia. Silti suurin osa kavereistani koostuu pojista. Minun kohdallani tilanne on ehkä se, että uskallan helpommin rentoutua ja olla oma itseni kaveripoikien seurassa, kun taas tyttöjen kanssa rentoutuminen onnistuu helpommin vain jos he ovat todella läheisiä. Stereotyyppisesti pojat ovat yhteisöllisempiä, joten on helpompi tuntea olevansa yksi joukossa, eikä tarvitse kilpailla tai saavuttaa enää huomiota - sitä tulee kuitenkin, kun on tyttö. Tyttöjen keskisissä porukoissa pärjää vain ohjekirjan avulla ja lopulta päätyy siihen, että kaikki pitäisi kuitenkin tehdä toisin kuin ohjekirja sanoo. Tämä on toki vain minun kokemukseni tyttöporukoista. Minulle kelpaavat tytöt yksittäisinä, kokonaisina ja jakamattomina
Kirjoittanut: raato (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.11.2009 09:26
Minulla ei ole ennakkoluuloja naisia kohtaan, mutta esimerkiksi minua tytöt koulukiusasivat ala-asteella ja pojat eivät tehneet vastaavaa. Lisäksi olen kasvanut veljen ja hänen kavereidensa kanssa joten ehkä siksi minulle on tullut jotain poikamaisia juttuja. Minusta surullisinta on se, että jos esimerkiksi baarissa yritän tutustua naisiin, niin monesti on käynyt minulle ettei kättelyyni vastata ja asenne on muutenkin koppava. En omista kuin muutaman kaverin, paras niistä on kylläkin nainen ja loput ovat miehiä. Heetterin kanssa olen kyllä samaa mieltä siitä, että niitä kusipäitä löytyy varmasti sekä miehissä ja naisissa. Luulen, että miehillä on jotenkin positiivisempi asenne muita ihmisiä kohtaan ja siksi heihin on helpompi tutustua kuin naisiin.
  • Lähetetty: 18.11.2009 12:28

Lainaus: raato

Luulen, että miehillä on jotenkin positiivisempi asenne muita ihmisiä kohtaan ja siksi heihin on helpompi tutustua kuin naisiin.

Tästä en taas ole lainkaan samaa mieltä, se riippuu niin ihmisestä. Tosin useammin on käynyt niin että naispuoliset ihmiset eivät aluksi pidä minusta lainkaan, mutta lämmettyään olen saanut useasta todella hyviä ystäviä. Joitakin ihmisiä on ylipäätään vaikeampi lähestyä ja ymmärtää kuin toisia, en lainkaan halua ajatella että se on sukupuolesta kiinni. Kyllä minun lähipiirini koostuu suurelta osalta jätkistä, mutta laajemmassa kaveripiirissä tilanne on aika lailla 50-50. Valtaosa ihmisistä joiden kanssa viihdyn on tietyllä tapaa androgyynejä, en voi sietää naisia tai miehiä jotka tarpeettomasti korostavat sitä miten valtavan tyypillisiä oman sukupuolensa edustajia he ovat.

(Keksisikö joku ketjun jonne tämä aihe sopisi paremmin?)
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.11.2009 14:47

Lainaus: Heetteri

(Keksisikö joku ketjun jonne tämä aihe sopisi paremmin?)

Ei täällä sattuis olemaan ihan ystävyyttä yleisesti käsittelevää ketjua? Semmosen allehan tuon voisi sijoittaa helposti.
  • Lähetetty: 20.11.2009 19:30

Lainaus: Chuuko

Ei täällä sattuis olemaan ihan ystävyyttä yleisesti käsittelevää ketjua? Semmosen allehan tuon voisi sijoittaa helposti.

Eipä taida olla. Ja toisaalta, aihe kyllä liittyy tähän - miksei täällä voisi käydä keskusteluakin eikä vain listattaisi ominaisuuksia?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit