Gootti.net

5 Tapaa jolla olet stereotyyppinen tyttö/poika?

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.11.2009 22:35

Lainaus: raato

Tulen miesten kanssa paremmin toimeen enkä omista juurikaan naispuolisia kavereita

Meikäläisellä tämä taas tuntuu kovasti olevan juuri päinvastoin, yleensä kun vastakkaisen sukupuolen edustajat haluavat minusta aivan jotain muuta kuin kaveruutta vaikka en tietääkseni ole mitenkään erityisemmin flirtti tahi tyrkky (päinvastoin, saatan olla todella vaikea tutustuttava täällä siilipuolustukseni takana!). Siinä suhteessa olen hyvin perinaisellinen, en ole koskaan ollut "yksi äijistä" enkä kyllä sitä mitenkään myöskään yritä.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 21.11.2009 10:46

Lainaus: Piiskansiima

yleensä kun vastakkaisen sukupuolen edustajat haluavat minusta aivan jotain muuta kuin kaveruutta vaikka en tietääkseni ole mitenkään erityisemmin flirtti tahi tyrkky (päinvastoin, saatan olla todella vaikea tutustuttava täällä siilipuolustukseni takana!).

Minullekin on lähes 95% tapauksista käynyt niin että kaveripojat ovat myös enemmän tai vähemmän salaa minuun ihastuneita, mutta se ei lopulta ole kuitenkaan häirinnyt ystävyyttä. Ihastuminen ei ole vaarallista, onneksi.
Kirjoittanut: Scarlet Widow (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.11.2009 18:43
Minulle oikeastaan kävi niin, että minusta tuli nainen, kun aloin liikkua poikaporukassa koulussa ja muualla. Ennen olin ollut todella poikatyttö, vihannut hameita ja kulkenut vain muodottomissa huppareissa. Muutos tapahtui pikkuhiljaa ja yhtäkkiä huomaankin, ettei minulla mitään muita kuin korkkareita ja hameita olekaan . En minä mitenkään ole tyrkyttänyt itseäni, enkä tiedä, ihastuivatko pojat minuun vai ei, mutta ainakin pääsin kivasti hiirulaiskolostani esille, kun aloin saamaan enemmän huomiota -> halusin sitten myös erottua. Sillä tavalla en ole "yksi pojista", mutta ystävyys- ja kaverisuhteiden tasolla olen. Minun on todella luonnollista olla näiden poikien kanssa ja sitä kautta olen oppinut tutustumaan helposti poikiin - helpommin kuin tyttöihin ainakin. Vaikka tietenkin, monesti tutustumisen alussa tuntuu siltä, ettei toista välttämättä kiinnosta pelkkä juttelu...
Kirjoittanut: Detteri (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.12.2009 17:34
Poika:
~Tietokone suuri rakkaus + oiva teknisten vempainten kanssa
~En juuri juoruile ja kikattele tunneilla
~Joskus tyttöjen jutut (miehistä puhuminen + muut hömppä) ottaa aivoon
~Tykkään puhua pervoja
~En ole hyvä käsittelemään tai puhumaan tunteista

Tyttö:
~Pukeudun naisellisesti
~Paatumaton romantikko ja haaveilija
~Romanttiset hömppäkomediat
~En viihdy hyvin poikaporukassa
~Yaoi-fanityttö (no harvemmin pojat sitä fanittaa..)
Kirjoittanut: Arimath (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.12.2009 15:34
Olen stereotyyppinen poika, koska:
1. tykkään rymytä ja rellestää maastossa
2. kiroilen paljon
3. kännäänkin joskus
4. en aina jaksa välittää siitä, miltä näytän
5. tykkään aseista!
6. tykkään tapella (leikillään)

Olen stereotyyppinen tyttö, koska:
1. tykkään miettiä, mitä laitan päälleni
2. pidän pastelliväreistä (pinkki, turkoosi, vaaleanvihreä yms.)
3. tekee joskus mieli meikata
4. viihdyn tyttöporukassa
5. olen romantikko
6. harrastuksiini kuuluu päiväkirjan kirjoittaminen... (köh)
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.01.2010 17:46
Poika:
1. Tykkään rymytä metsässä koirien kanssa
2. Moottoripyörät ja komeat autot
3. En jaksa kuunnella kikatusta (ärsyttävää!) ja juoruilua tunneilla, en harrasta itsekään
4. Vasara ja porakone pysyy kädessä helposti
5. Olen aika huono puhumaan tunteistani

Tyttö:
1. Rrrrakastan kenkiä, laukkuja ja korvakoruja
2. Haaveilen
3. Tykkään tyttöleffoista
4. Suklaa on hyvä ensi- ja viimeapu
5. Esteetikko
Kirjoittanut: Dineara (Nimetön)
  • • Muokkasi: Dineara
  • Lähetetty: 15.04.2010 23:20
Jee, stereotypioita! Katsotaans...

Miehiset ominaisuuteni:
1. Rakastan teräaseita. Miekat, tikarit, veitset, japanilaiset kokkiveitset *kuola valuu*, ninja-aseet... Suuri rakkauteni.
2. En pidä hameista, enkä halua sellaiseen pukeutua. Aina housut mulle, kiitos. En siis tarkoita, etteikö näytä hyvältä muiden päällä, itse en vaan halua sellaista päälleni
3. Puku tekee miehen, myös mun tapauksessa. En voi elää ilman prässihousuja ja puvun takkeja. Olen henkisesti vampyyrikreivi, ja haaveilen röyhelökauluspaidasta, silinteristä ja kävelykepistä.
4. Katselen mielelläni naisten kaula-aukkoja ja takamuksia. Naiset on kauniita.
5. En pahemmin puhu tunteistani, vaikka niitä löytyisikin. Alkoholin vaikutuksen alaisena tämä saattaa muuttua.
6. Olen analyyttinen, rationaalinen ja yleisesti ottaen järki ennen tunteita -ihminen.
7. Tykkään luennoida asioista, joista tiedän, ja välillä myös asioista, mistä en niin hirveästi tiedäkään, jos saan kuulijakuntaa.
8. En itke lähes koskaan. Poikkeuksena tästä ovat järjettömät migreenikohtaukset, joita onneksi sattuu todella harvoin.
9. Mua harvemmin kiinnostaa keskustella vaatteista, meikeistä, kuukautisista tai kaverin kissanristijäisistä, ja kahdesta viimeksi mainitusta ei koskaan.
10. Autot ei vois vähempää kiinnostaa.
11. Julkkisten elämä, tutun tuttujen elämä ja saippuasarjat ei vois vähempää kiinnostaa.
12. Inhoan vaatteiden ostamista, siitä tulee vain päänsärkyä. Yleensä.

Naiselliset ominaisuuteni:
1. Tykkään meikata ja muuttaa hiustyyliäni usein.
2. Olen empaattinen ja tuppaan ymmärtämään ihmisiä joskus liiankin hyvin.
3. Olen romanttinen, omalla oudolla tavallani (hautausmaat ja mustat kynttilät ovat romanttisia).
4. Katselen hyvännäköisten miesten perään, ja kuolaan pitkiä hiuksia.
5. Himoitsen korsetteja ja kenkiä.
6. Nautin siitä, että mua tuijotetaan kadulla ja muuallakin, kun olen hyvin pukeutunut. Rajansa tietty kaikella.
7. Poikkeus mieslistan kohtaan 8: hyvä ja koskettava musiikki saattaa saada silmät kostumaan. Tämä musiikki on useimmiten oopperaa tai muuta hyvin voimakkaasti vaikuttavaa klassista.

En keksi enempää, tällä kertaa ainakaan, nyt on pakko mennä nukkumaan tai ei pääse huomenna(kaan) ylös sängystä ajoissa.
Kirjoittanut: WYMIOCIONY (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.10.2010 20:17
Poika:
1. En itke koskaan muiden ihmisten nähden. En tiedä miksi, mutta en pidä siitä, että joku näkee minut itkemässä.
2. Puhun todella harvoin tunteistani. Alkoholin vaikutuksen alaisena asia on sitten toisin, kerron kaikille miten ihania ihmisiä he ovat ja kuinka heistä pidän.
3. Minäkin tykkään puhua pervoja! En sentään tuntemattomien kanssa, mutta kavereiden kanssa se on huippukivaa!
4. Saippuasarjat eivät kiinnosta minua pätkääkään. En ole koskaan seurannut yhtäkään saippuasarjaa ja olen tästä jopa ylpeä. BB:täkään en ole koskaan katsonut kokonaisen jakson verran.
5. Viihdyn poikaporukassa hyvin! :3

Tyttö:
1. Rakastan meikkaamista! On vain ihanaa laittautua mahdollisimman kauniiksi. Tykkään saada kehuja meikistäni.
2. Shoppailu on aivan ihanaa. Rakastan kierrellä erilaisia kauppoja ystävieni kanssa ja ostella kaikkea kivaa itselleni. Uusien vaatteiden ostelu on aivan parasta, levyistä puhumattakaan!
3. Tykkään juoruilla kavereiden kanssa, ns. "tyttöjen jutuista" puhuminenkin on kivaa. Erään kaverin kanssa puhutaankin hyvin usein mm. kuukautisista, ihmissuhdeongelmistamme sekä tisseistä. Tissit on parhaita. Hooray for boobs!
4. Hömppäkomediat on jotain niin parhautta, varsinkin jos niitä katsoo hyvän ystävän kanssa. On vain niin ihanaa unohtaa hetkeksi kaikki muu ja keskittyä todellisen hömpän seuraamiseen
5. Musiikki saa minut herkistymään, joskus hieman liikaakin. Sillä hetkellä, kun Dødkvltin Taival Vailla Valoa alkaa soida, alan herkistyä. Jossain vaiheessa ko. biisiä tirautan kyyneleen jos toisenkin, tilanteesta ja seurasta riippumatta. Muttakun se on niin nätti!
Kirjoittanut: 5ande (Jäsen)
  • • Muokkasi: 5ande
  • Lähetetty: 23.10.2010 14:01

Lainaus: Dineara

10. Autot ei vois vähempää kiinnostaa.

Eikös tämä ole enemmän naisellinen ominaisuus?

Mutta joo itselläni on jokunen miehinen stereotypia..
1. Noh, pidän autoista varsinkin kauniista vanhoista autoista~~
2. Ehkä tämä tulee tälle puolelle: Rakastan pelaamista, sotapelejä, järjettömia ammuntapelejä, autopelejä, tappelupelejä yms.
3. Myöskin minulle on hameen käyttö yksi tabu, lukion ekana vuonna pidin vain yhtenä päivänä hametta, ensimmäisen kerran käytin mekkoa 9 luokan päättäjäisissä. Miehillä sitäpaitsi on ne hienommat paitavalikoimat! Meillä on vain tätä samaa roskaa.
4. Vihaan tanssimista, helmikuussa olisi vanhojen tanssit mutta en osallistu, aijon silti hankkia puvun, tarkoittaen kylläkin ihan miesten pukua.
5. Kielenkäyttöni on pahimmasta päästä, outoa sinänsä sillä vanhempani eivät kiroile koskaan.
6. Kaikki tyttömäiset asiat oksettavat, en halua puhua niistä kenenkään kanssa. Kategoriaan kuuluu myös juoruilu ja tunteista puhuminen.
7. Öh, käyttäydyn kuin sika, röyhtäilen tunnilla kovaan ääneen, hampaiden pesu jää aina väliin vaikka ei saisi (raudat) ja en pidä vaatteideni pesettämisestä ennen kuin ne kunnolla haisevat XDD
8. Olen toivoton kokki

Naiselliset stereotypiat:
1. Omistan paljon hameita, Harvoin kuitenkaan käytän.
2. Rakastan piirtämistä, ainut tapa jolla voin/osaan näyttää tunteitani jollain tavalla.
3. Pidän jossain määrin ompelemisesta. Vaikka en olekkaan siinä hyvä
4. Suurin osa ystävistäni ovat tyttöjä (silti jotenkin pidän joidenkin poikien seurasta enemmän.)
5. Unelmoin ja uneksin paljon esimerkiksi siitä millaista olisi ollut olla 1700 luvulla kartanossa asuva neito, ja miten minulla olisi ollut kauniita ja muhkeita mekkoja CX
6. Vaikka pidänkin hiukseni lyhyinä ja pidän niistä, joskus haaveilen takamukseeni asti ulottuvista pitkistä mustita hiuksista.
7. En tiedä kuuluuko tämät tänne mutta: Ajattelen hyvin filosofisesti, elämänkastomustideon opisketu on todella auttanut minua ajattelemaan itse, omalla näkökulmalla.

Minua toisaalta ärsyttää miten meidän psykologian opettajamme murehtii ja pitää sitä ongelmana että suurin osa tytöistä ja pojista vain tykkäävät istua erillään, samaa sukupuolta olevien kanssa. En todellakaan ymmärrä miksi tämä olisi ongelma, ei meitä todellakaan voi pakottaa ystävystyä juuri sen kanssa jotka opettaja prkl valitsee. oohps off-topic

Edit: Vähemmän hymiöitä, öhöm..
Kirjoittanut: Shadow Dragon (Jäsen)
  • • Muokkasi: Shadow Dragon
  • Lähetetty: 29.10.2010 22:37
Poika:
-Tykkään urheiluautoista
-Kiroilen jonkin verran
-Tykkään pelata koneella
-Syön lihaa, harvoin kasviksia
-Teräaseet on vaan niin siistejä
-Minun on vaikea puhua tunteistani ihmisiä kohtaan
-Itken harvoin
-Tykkään tapella(Ei tosissaan mutta kuitenkin yritystä pelissä)

Tyttö:
-Minua kiinnostaa ulkonäköni
-Kasvatan pitkiä hiuksia
-Mopot ei kiinnosta paitsi kyydissä olo :P
-Tykkään halailla ihmisiä
-Tulen hyvin tyttöjen kanssa toimeen
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit