Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
Goottilehti Crimson Magazine - Sivu 2

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottilehti Crimson Magazine

Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 28.04.2008 14:37
Lähetän kaikille ilmoittautuneille yv:tä tai meiliä
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.04.2008 15:34
Tuo sisältösuunnitelma vaikuttaa aika, sanoisinko tyttömäiseltä. Tämä ei ole mitään kritiikkiä eikä naljailua vaan ihan neutraali toteamus. Ainakin mun näkökulmasta tuo vaikuttaa selkeästi naisten lehdeltä.
Ei siinä mitään, tuollaiselle lehdelle varmaan on sosiaalista tilausta. Huolimatta siitä että sisältö ei ehkä minuun ihan iske olisin valmis jutun eteen jotain tarvittaessa tekemään, ellen olisi jo mukana yhdessä toisessa projektissa.
  • Lähetetty: 28.04.2008 16:32
No minä olen tyttö ja sen takia sanoinkin että voi pistää artikkeliehdotuksia. Lehden on tarkotus olla sukupuolineutraali. Kannattaa Deadboyn kuitenkin tutustua artikkeleihin, kun lehti tulee myyntiin. Niitä en valitettavasti voi sanoa näin etukäteen kaikille, koska onhan noita kilpailijoita. Vain halukkaat kirjoittajat saa tietää aiheet. Voin sanoa kuitenkin, että luvassa on molemmille sukupuolille tarkoitettua materiaalia.
Kirjoittanut: Miss Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.04.2008 17:21
Kuulostaa hienolta idealta. Onnea Kuunsillalle lehden teossa!
  • Lähetetty: 28.04.2008 20:20
Kiitos kiitos Miss Angel
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.04.2008 21:12
Olisi oikeastaan aika hauskaa olla mallina, olen vaan niin nuori vielä.. Onnea lehden tekoon myös minunkin puolestani!
  • Lähetetty: 28.04.2008 21:31
Barokki

Alle 16-vuotiailta tulee olla vanhempien suostumus kuvauksiin. Jos sen saat, kuvaan mielelläni. Malleja tarvitsee vielä On mulla muitakin alle 16-vuotiaita tässä mukana vanhempien lupalapulla.
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.04.2008 21:32
Mitä? Oikeesti voisitko ottaa?!! Kesällä olisi tarkoitus värjätä pinkkimustiksi hiukset
  • Lähetetty: 28.04.2008 22:01
Barokki
Juu, tarttisin toisen tytön siihen pinkkiin mallistoon. Mul siin on jo yks tyttö, ja halusin kaks silleen tavallaan "kavereina" poseeramaan. Pistä mun meiliin eliza.rask@studioelite.fi pari kuvaa susta, yks ainakin naamakertoimesta ja yks kokovartalosta. Ja ikäsi voit myös sanoa meilissä.
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.04.2008 22:10
Mä voin ihan mielelläni tehdä jotakin muutakin tän lehden eteen kuin olla kansikuvatyttönä
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit