Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottilehti Crimson Magazine

Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.01.2010 16:01
Tänään kolahti toinen numero postiluukusta. Pakko sanoa, olin himpun verran pettynyt. Jotenkin läpyskä oli hieman sisältököyhä...? Tai sitten siinä ei ollut vaan juuri mua koskettavia artikkeleita....en tiedä mutta jotenkin odotin enemmän.

Ei sillä, oli siinä hyvääkin: shokkihiusväri-testaus oli hyvä, rupesi tekee mieli värjätä nykysen vihreen kohille tuota ihkuapihkua hattarapinkkiä . Vaate-esittely kuvat olivat myös kauniita ja ihmiset niissä oikeen edustavia!

En siltikään kadu ostostani
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.01.2010 23:45

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Ei sillä, oli siinä hyvääkin: shokkihiusväri-testaus oli hyvä, rupesi tekee mieli värjätä nykysen vihreen kohille tuota ihkuapihkua hattarapinkkiä . Vaate-esittely kuvat olivat myös kauniita ja ihmiset niissä oikeen edustavia!

Hyvä että jotain hyvää löytyy. Itelle ei oo viel lehti kolahtanu postiluukusta. Odottelen sitä tässä. On siel sentää Combichristista juttu, korsetin historiaa, shokkiväriarvostelua ja drinkkiohjeita ja perus mun tyyli osio... mitähän muuta ainii pientä juttua lumouksesta pitäis varmaa olla O.o
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 07.01.2010 08:27
Uusin ja viimeinen CM oli minusta paljon parempi kuin edeltäjänsä, vaikka edelleen oikoluku loistaa poissaolollaan ja puuhoroskooppi oli kohtuullisen turha. Olin silti yllättynyt positiivisesti.
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.01.2010 14:34
Samoin kolahti uusin sekä vanhempikin lehti (vähän myöhässä tilasin...) postiluukusta
alkuviikosta. Ja kyllähän noissa riitti mielenkiintoista juttua ja luettavaa.
Itse tykkäsin erityisesti matkajutuista, korsetin historiasta & tämän päivän käytöstä, sekä vaate-esittelyt että Mun tyyli-jutut olivat myös kivoja.

Todella harmi jos lehti jää tähän toiseen numeroon, toivotaan parasta että tulisi vielä jatkoa jossain vaiheessa!

Lainaus: Heetteri

vaikka edelleen oikoluku loistaa poissaolollaan

Niinno, positiivisesti ajateltuna; osaa ne pidempäänkin ilmestyneet lehdet, esim. Pienoismalli-lehdessä puuttuu melkein joka numerossa kuvateksteistä, joskus jutuistakin, kokonaisia tekstinpätkiä... Se kyllä jo alkaa hieman häiritsemään lukemista.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 03.02.2010 18:10
Mistäpä muuten tätä lehteä voi tilata? Onko se tuo mailiosoite mikä on viestiketjun ekalla sivulla? Entä mikä on sen hinta toimituskuluineen?
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.02.2010 17:01
"Tilaa osoitteesta info.crimson.magazine@gmail.com hinta 9 e"
Kirjoittanut: SpiritusDeath (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.04.2010 21:58
hitsi kyllä kuullostaa toosi mielenkiintoselta jutskalta tämä.. vois ihan harkita mokoman tilaamista
Kirjoittanut: Fenrisulfur (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.04.2010 22:04
Ostin mieki tuon toisen numeron kerran tuolta rockgootista, iha hyvältä vaikutti mutta olisi voinut olla enemmän sisältöä kyllä, eli pidempiä kirjoituksia aiheista... Kun hintaakin kumminkin 9 euroa on varmaan kallein lehti mitä ostanut?
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.04.2010 13:43
Hinta luultavasti johtuu siitä, että vähäisen määrän painaminen ei oo mitään halvinta puuhaa ja jollakin se työkin pitää maksaa.
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.08.2010 22:44
Vieläköhän tuota lehteä on saatavilla? Mielelläni tilaisin jos vain mahdollista.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit