Gootti.net

Mitä mieltä olette suurista juhlista?

Kirjoittanut: mustakynsi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.07.2012 01:04
En voi sietää sukujuhlia..suurinosa sukulaisista on niin rasittavaa ja outoa porukkaa ettei niitä haluis nähdä ollenkaan.. Nuorimpien serkkujen synttärit olen skipannu jo monena vuonna ihan suosiolla. Ainoastaan yhden serkun kanssa olen tekemisissä vapaa-ajalla ja hänestä onkin tullu mulle tosi tärkeä kavereita mulla on niin vähäsen että ei tulis kauheen isot juhlat.jos järjestäis.
Kirjoittanut: Arkunnaula (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.07.2012 20:08
En juuri välitä ainakaan sukujuhlista. Pienessä porukassa juhliminen on toki toinen juttu. Sukuumme mahtuu todella paljon kieroilua ja muuta draamaa, ja itse mielellään en kaikkien kanssa tahdo olla tekemisissä. Välillä kyllä haaveilen, että voisi pukeutua oikein kunnolla
Kirjoittanut: Bloody Monster (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.07.2012 00:21
En pidä sukujuhlista, sillä on ärsyttävää kätellä kaikkia minulle tuntemattomia ihmisiä ja sitten jotkut vanhat tädit, joita en edes muista (jotka näkivät minut viimeksi ihan pienenä), tulevat hössöttämään: "Voi, sinä olet kasvanut niin pitkäksi!" jne. jne. Välillä on kivaa, jos saan pitää pienen pianokonsertin, mutta yleensä kaikissa isoissa juhlissa on tylsää, kun kaikki vain istuvat ja syövät ja äiti ja isäkin lähtevät höpöttämään tutuilleen, joita en ole tavannut. Tunnen oloni kiusaantuneeksi, jos tilanne on liian juhlallinen. Olen myös ujo, enkä luota helposti kaikkiin vieraisiin ihmisiin.
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.07.2012 02:01
Jaa, riippuu vähän. Jos kyse on isäni suvun juhlista, olen heti kyselemässä että onko pakko tulla tai sitten olen teeskentelemässä flunssaa. Isän sukulaiset vain ovat niin vanhoja ja tylsiä. (puhuvat lähinnä sairauksistaan ja vaivoistaan). Jos taas on kyse äidin sukulaisista, olen lähdössä miltei riemusta kiljuen. He ovat todella hauskoja ja nuorekkaita (ne viisikymppisetkin.) Ihanan virkistävää porukkaa. Harmi vaan ku tavataan just niitä äidin sukulaisia niin harvoin
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit