Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.02.2009 18:26
Hieno avatar, Rowena!

Tämänhetkinen avatarini pomppasi silmille etsiessäni kuvaa ihan vallan toiseen tarkoitukseen. Kuten avatarini yleensäkin, myös tämä henkii sitä mitä on pääni sisällä menossa juuri nyt; kuva on erittäin, erittäin inspiroiva minulle.
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.03.2009 15:15
Rakastan kahvia. Olen juonut sitä 5-vuottiaasta asti (isä antoi ) ja tänäkin päivänä aamukahvi on pakollinen, muuten olen hirviö koko päivän. Minusta ei siis saa "kokonaista" jos kahvi jää juomatta
Kirjoittanut: Pumpkin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.03.2009 17:45
Tykkään Halloweenistä Ja kurpitsat on niin suloisia ja niistä tulee mieleen joku Päätön Ratsumies ja tällaiset mukavat hahmot
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 10.03.2009 17:53

Lainaus: Pumpkin

Ja kurpitsat on niin suloisia

Ja myös oikein hyviä maultaan
Kirjoittanut: rolle (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: rolle
  • Lähetetty: 11.03.2009 17:08
No, minähän se siinä. Jotain "muka"-hevikuvia minusta otettiin joskus. Päällä Ensiferumin paita ja ranteessa kahden rivin niittiranneke, itse tehty.
EDIT: Nyt tämä topic sai minut harkitsemaan avatarini vaihtamista, sillä avatarillani EI ole tarinaa.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 13.03.2009 21:57
Avatarissani komeilee, tällä hetkellä Revolver Ocelot. Se on niin sexy,niin vanhana kuin nuorenakin. Ja tästä käy ilmi että tykkään Metal Gear Solidista. Eipä sen kummempaa " tarinaa "
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.03.2009 22:03
Nykyinen avatarini on Rion Vernonin "käsialaa". Yksi parhaimmista piirtäjistä joita tiedän.
Kirjoittanut: Sulevi (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.03.2009 22:09
Ahem, olin taas hukannut elämäni joten väsäilin epämääräisistä kuvista epämääräisiä avatareja. Tästä tuli sitten niin kiva, että oli pakko ottaa jossain käyttöön.
Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.03.2009 12:40
sukistani.niitä on aina sanottu ympäristölle haitallisiksi.
Kirjoittanut: Modnar (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.03.2009 16:15
Manuel Calaverassa vaan on sitä asennetta. Grim Fandango on myös parhaimpia tietokonepelejä mitä olen tahkonnut. Monia huvittavia hetkiä tämän kaverin kanssa on tullut seikkailtua kuolleiden maassa
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit