Gootti.net

Kirjoittanut: Isnaard (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Isnaard
  • Lähetetty: 14.05.2008 04:58
Kerro lyhyesti tai vaikka kolmella A4:lla fonttikoolla 8 oman tämänhetkisen avatarisi valintaperuste tai "luomiskertomus". Lienee fiksua myös kuvailla avataria hiukan, jotta avatarisi vaihduttua viestin informaatioarvo ei tyystin tuhoudu.

Omani sai alkunsa tympääntymisestä tyhjään tilaan nickini alla näillä foorumeilla. Paint-viritelmät ovat lähellä sydäntäni, kuin myös huono huumori. Yleinen vitt**ntuminen "Black Metallin suureen filosifiaan" on johtanut siihen, että kanavoin huonon huumorin väärinpäinristien, 666:sten ja TRUEDEN muodossa. Natsaa tuo trueus näin goottifoorumillakin, joten avatarin lopullinen muoto syntyi ilman erityisiä luomisen tuskia. Seitan! IMA NOT POSER!
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 14.05.2008 06:34
Avatarini on kunnianosoitus antikristus Neposelle, jonka maaginen katse kerää lisää kannattajia joukkoonsa! Etenkin NeppaJymyn välityksellä Neponen aivopesee Suomen nuorisoa ja käännyttää heitä kasvavaan joukkoonsa! Tosin YLE:n johto on todennut Neposen liian vaaralliseksi ja poistanut hänet omasta ohmelmastaa...mutta kuulemma lokakuussa palaa jälleen ruudun ääreen sulostuttamaan kannattajiaan! Hail Neponen o/ (kuva on ihan ite muokattu...myös paintilla) Neponen tulee, oletko valmis?
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 14.05.2008 08:51
Kun näin ensi kerran elokuvan "Who Framed Roger Rabbit?" joskus 8-vuotiaana, (Suomeksi "Kuka viritti ansan, Roger Rabbit" tms) olin kertakaikkiaan lumoutunut Jessica Rabbitista. Se rakkaus ei suinkaan ole kaikonnut, vaan pidän häntä edelleen eroottisimpana, ja myös yhtenä älykkäimmistä piirrossankarittarista. Ystäväpiirini jostain syystä yhdistää minut hyvin usein aivan ilman mitään avatarejakin tähän kyseiseen ristihuulen uhkeaan siippaan; "Kaunis, punatukkainen nainen, jolla on omituinen miesmaku". Vaikka olen pinnallinen, minulle on lopultakin yksi tärkeimmistä asioista se, että miekkoseni saa minut nauramaan. Koen hyvin vahvaa sukulaissieluisuutta Jessica Rabbitin kanssa, joten se on seikkaillut avatareissani hieman joka puolella viime aikoina. Plus että tuo "lush" -teksti nyt on vain niin kertakaikkisen glamour.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.05.2008 11:38
Halusin vaihtaa avatarini ja yhtenä tylsänä koulupäivänä väsäsin sen muutamasta vektorigrafiikalla tehdystä lepakosta (mitkä olin tehnyt malliksi tarroille). Iskin niitä sitten siihen kahdella eri värillä.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.05.2008 11:56
Kaikki avatarini, jotka minulla on tällä foorumilla ollut ( muistaakseni 5 kpl) liittyvät tavalla tai toisella naiskauneuteen, joka on aiheena lähellä sydäntäni sillä edustanhan sitä itsekin! Tämänhetkinen avatarini on Alphonse Muchan käsialaa. Muchan art nouveau on ällistyttävän kaunista ja sulavalinjaista sekä väreiltään kauniin harmonista, ja se edustaa mielestäni tyylisuunnan huippua. Kuitenkin ajatus tämän avatarin laittamisen takana on äärimmäisen yksinkertainen: "nyt on pakko saada Muchaa".

Suurin osa avatareistani on kuitenkin edustanut enemmän pin-up -henkeä, sillä pin-up on mielestäni naiskauneuden kuvaamisen ehdoton huipentuma. Se on leikkisää, seksikästä ja ehdottoman, äärettömän naisellista sortumatta kuitenkaan esteettisiin ylilyönteihin. Siinä(kin) on jotain sellaista harmoniaa mitä etsin melko lailla kaikessa.
  • Lähetetty: 14.05.2008 12:30

Lainaus: Piiskansiima

Kuitenkin ajatus tämän avatarin laittamisen takana on äärimmäisen yksinkertainen: "nyt on pakko saada Muchaa".

Mucha, ja ylipäätään Art Nouveau ovat kyllä parhautta. Joskus jossain sisustusohjelmassa yhden muidun makuuhuone sisustettiin Muchan tyyliin. Se oli jotain sairaan nättiä.
  • Lähetetty: 14.05.2008 12:34
Art Nouveau/Jugend/milläikinäsitänythalutaankaankutsua on kyllä ehkä aliarvostetuin tyylisuunta ikinä, eikä sitä tainnut näkyä oikein missään edes tyylisuunnan "elinaikana". :/
  • Lähetetty: 14.05.2008 13:01

Lainaus: Piiskansiima

Art Nouveau/Jugend/milläikinäsitänythalutaankaankutsua on kyllä ehkä aliarvostetuin tyylisuunta ikinä, eikä sitä tainnut näkyä oikein missään edes tyylisuunnan "elinaikana". :/

Art nouveaulla ja Jugendilla on se ero, että toinen on taide- toinen sisustus- ja arkkitehtuuripainotteinen tyylisuunta, näin käsitykseni mukaan. Mutta oikeassa olet. Jugendia kyllä näkyi; se oli nimenomaan vallitseva tyyli rakennustaiteessa, mutta Art Nouveaulla oli ne pari edelläkävijää, ja siihen se jäikin.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 14.05.2008 13:09
Mä hankin tuollaisen paidan vielä joskus.
<--
mikäs siinä tarinaa... tykkään kemiallisista aineista.
toinen vaihtoehto oli "helposti syttyvä", mikä sinänsä olis kyl parempi, varmasti tulis ihmiset tarjoomaan sytkäriä ja röökiä.
  • Lähetetty: 14.05.2008 13:41

Lainaus: Heetteri

Art nouveaulla ja Jugendilla on se ero, että toinen on taide- toinen sisustus- ja arkkitehtuuripainotteinen tyylisuunta, näin käsitykseni mukaan.

Minulla taas ei juurikaan ole selkeää käsitystä (heh, kuvataidelukiosta valmistunut, päivää..!) koska olen nähnyt noita käsitteitä käytettävän niin sekalaisesti ja esteettisestihän nuo ovat samanlaista huttua. Mutta tuo selvitys kuulostaa tosiaan loogiselta, thänks, luv!
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit