Gootti.net

Kirjoittanut: Vampiric (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.02.2011 13:23
Koska Lily Munster on Ja koska koko sarja on kokonaisuudessaan loistava
Kirjoittanut: Prudence (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.03.2011 17:02
Maalasin itse. tosin siitä puuttuu koko muu taulu mutta ompahan sammakko !
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 05.03.2011 23:26
Ihan hieno sammakko, Prudence. Taitaa olla myrkyllinen. Ylempkikin Vampiricin avatar on ihan fiini. Omani on vain jokin kuvapankista tilattu ja sopivan pieneksi kutistettu robokoppi.
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.03.2011 20:31
Hurjasti on oma pärstä kuvassa, nelisen vuotta vanha sellainen tosin ' Mitään kummoisempaa motiivia ei ole. Kunhan vaan jotain halusin tuohon keksiä ja tuo kuva tuntu miusta sellaiselta sopivan pelkistetyltä
Kirjoittanut: Damianos (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.04.2011 06:47
Joo-o... Ihanasti minä se siinä kuvassa kummallisella hymylläni valloitan (whee)
Kuvassa taidan olla Tuska-07 ulkopuolella ystäväni kanssa. Hieno reissu, hienot muistot jäi...
Kirjoittanut: Animemo (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.09.2011 14:33
Avatarin piirsin itse. Siinä on suden silmä joka vuotaa verisiä kyyneliä. En tiedä miksi. Se vaan on jotenkin maagista niin tein sitten silleen.
Kirjoittanut: black cat (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.07.2013 01:48
Avatarini ulkonäkö muistuttaa minua, noita siipiä lukuun-ottamatta tietysti. Ajattelin vaihtaa kuitenkin lähiaikoina, koska toisella käyttäjällä on samanlainen.
Kirjoittanut: ixydor (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.07.2013 02:17
Minun avatar on Ixydor niinkuin minun profiilinimikin. Se on Yksi kortti (Ixydor's will) Kortti pelissä nimeltä Magic the gathering. Ja tämä peli on oikeasti mielenkiintoinen ja suosittelen sitä muillekkin.
Kirjoittanut: xenablood (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.07.2013 22:39
Hmm...mä en muista oikein mistä ihmeestä tuon "xenabloodin" repäisin, saatika tuon avatarin. Lähinna taisin vain tykätä tuosta kuvasta, luulisin
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.07.2013 22:47
Minun avatarinikin on itse piirretty. Kuten huomaatte, olen taiteellisesti äärimmäisen lahjakas.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit