Gootti.net

Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: AlienSexGarden
  • Lähetetty: 21.07.2010 17:15
Muokkaisin vanhempaa viestiäni jos voisin, mutta se on sen verran vanha etten enää pysty, eli tässä uusi selitys uudelle avatarille!

Avatarissani on nyt vähän aikaa komeillut ensimmäisestä Star Trek -sarjasta tuttu vulkanuslainen Spock. Olen Star Trek nörtti pahimmasta päästä
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 21.07.2010 19:25
Avatarini on vaihtunut neljän vuoden aikana usein, mutta tämän hetkisessä on oma pärstä. Ehkä hieman pieni versio. :P
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.07.2010 20:04

Lainaus: AlienSexGarden

Olen Star Trek nörtti pahimmasta päästä

Pahimmasta päästä voi olla vain, jos ei erota Janewayta Kirkistä ja Spochia Datasta. Joten kuvan perusteella olet sieltä parhaimmasta päästä sankkaa joukkoamme
Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.07.2010 21:00
Avatarini muistuttaa minua minun ja kaverini Tukholman-reissusta, jolloin kävimme siis Gröna Lundissa katsomassa Deathstarsia ja siellä kyseisellä keikalla ikuistin tämän kuvan kameralle! Kuva on mielestäni niistä kaikista kuvista onnistunein ja ystäväiseni sanoi, että ihan on kuulemma "minun kuvani" ja niinpä tuo päätynyt avattareksi tänne ja Finiin, joissa surffailen ja kun nyt satun Deathstarsista hyvin paljon pitämään ja Whiplasher on suosikkini. :P
Kirjoittanut: SuitcaseBaby (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.10.2010 15:44
ite piirsin oman kuvan
Kirjoittanut: Miss_Reaper (Nimetön)
  • • Muokkasi: Miss_Reaper
  • Lähetetty: 05.10.2010 19:56
Avatarini on rajattu Anne Stokesin teoksesta, jota kutsutaan ainakin hänen virallisilla sivuillaan nimellä Summon the Reaper (taisi olla jossain suomennettuna Viikatemiehen kutsu). Olen muokannut kuvaa itse sumentamalla ja lisäämällä "valoa" ja hieman violettia sävyä. Rakastuin kyseiseen kuvaan jo ensisilmäyksellä, se on samanaikaisesti kaunis ja synkeä, ja siinä on upea värimaailma... Kuva liittyy sinänsä myös nimimerkkiini, rakastan Viikatemiestä.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.10.2010 21:58
Siinominä.
Kirjoittanut: The Trap-door lover (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.10.2010 00:23
Kaveri aikoinaan oli sitä mieltä etten tarvitse halloween juhliin muuta asua vakiovarustukseni lisäksi kuin pultit niskaan, tästä huolimatta samaistun enemmän "modernin prometheuksen" traagiseen ja väärinymmärrettyyn "hirviöön" kuin Karloffin esittämään murisijaan.
Kirjoittanut: BluhtEngl (Jäsen)
  • • Muokkasi: BluhtEngl
  • Lähetetty: 06.10.2010 07:42
Freddy Krueger on legenda hahmo
Kirjoittanut: Karvatuppo (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.10.2010 17:58
Kuvassa ovat kenkäni. Kuva otettiin, että pystyin esittelemään niitä netin kautta kaverilleni.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit