Gootti.net

Kirjoittanut: Breviary (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.05.2008 20:24
Itse asiassa tämä on yksi lempikuvistani, mutta sitten tuli pieni epäillys, kun huomasin, että tällainen profiilikuva on jossain määrin yleinen, että hirveän samantyylisiä olisi tällä laudalla. Onneksi ei tullut mitään sekaannuksia, aion kyllä pitää tämän jatkossakin (:
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 16.05.2008 20:33

Lainaus: Breviary

että tällainen profiilikuva on jossain määrin yleinen, että hirveän samantyylisiä olisi tällä laudalla.

Hmmm.. Kenellä on samantyylinen. En ainakaan minulle tule vastaavaa mieleen. Kasvokuvai yms. kyllä, mutta ei samanlaista värimaailmaa kyllä ole tullut vastaan.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.05.2008 21:52
Jollakulla oli melko samanhenkinen värimaailma, siinä oli sellainen nainen kumartuneena ja jotain köynnöksentapaisia. Se(kin) oli hieno avatar, ja osittain sen ja tuon Breviaryn avatarin takia alkoi tekemään mieli Muchaa.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.05.2008 21:55
Ai, miksi minä en ole törmännyt... Ei sitten liene kovin aktiivinen käyttäjä.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.05.2008 21:57
Tai sitten kyseinen käyttäjä on vaihtanut avatarinsa toiseen. Yritin sitä joskus etsiä mutten löytänyt.
Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.05.2008 22:05
Ei tuohon minunkaan avatariin liity mitään erikoista tarinaa. Kuvan löysin joskus netistä ja muokkasin sen sitten sopivaksi. Avatarissani minua miellyttää jotenkin sen haikeamielisyys, en vain tiedä miksi.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 16.05.2008 22:19

Lainaus: Kaihomieli

Avatarissani minua miellyttää jotenkin sen haikeamielisyys,

Samoin minä olen ihaillut avatarissasi tuota samaista asiaa. Se on kaunis ja sopii loistavasti fooruminimeesi
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.05.2008 23:24
noh... mun avatar on mun oma pärstä ja siihen muokattu kallo (aika vanha...) eikös ole hieno omakuva? ei kai tästä sen enempää voi sanoa...
Kirjoittanut: Isnaard (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.05.2008 14:10

Lainaus: Piiskansiima

Noh, sen enemäpää yksityiskohtiin menemättä, täytyy kyllä sanoa että luultavimmin vain yhdestä ja silläkin on osuutta asiaan vain puoliksi.
IMO naisilla on puhtaassa materiaalisessa luomisprosessissa paljon isompi osuus kuin puolet.

Loistavaa avatar-keskustelua. Huvittavaa, miten paljon tekstiä ihmiset kykenee tuottamaan näinkin (semi?)pinnallisesta aiheesta.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 17.05.2008 22:12
Pakko sanoa vielä se, että joskus häiritsee kun monilla on samoja avatareita. Eihän sille mitään voi sinänsä, mutta tulen toisinaan sekoittaneeksi kaksi saman avatarin omistavaa henkilöä keskenään. Minun pitäisi varmaan katsoa tarkemmin viesteistä kirjoittajan nimimerkki.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit