Gootti.net

Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 14.05.2008 22:14
Heti ensinäkemästä tuli sellainen "tämä olen minä"-fiilis, joten kyllä se piti sitten käyttöön ottaa.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.05.2008 23:50

Lainaus: Aditu

valintaperuistena olivat hiusten väri ja se, että se jotenkin muistutti minua itsestäni.

kiitos Aditu, juuri näin miullakin. ja tietysti sen hetkinen (tai yleinen) mielentila vaikuttaa hyvin paljon. avattaren on näytettävä siltä miltäse minä miun pään sisällä näyttää.
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.05.2008 11:30
Kun foorumin ulkonäköä päivitettiin ajattelin siinä samalla vaihtaa avataria. Siili oli/on mielestäni ainoa oikea vaihtoehto itselleni, koska näen itsessäni paljon samoja ominaisuuksia kuin siileissä. Siilit ovat pieniä, sitkeitä, kovaäänisiä ja omalla oudolla tavallaan ne ovat hurjan sööttejä otuksia. Piikeillä pidetään muut kaukana, vain harvat pääsevät lähelle.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 15.05.2008 14:10
Taidan olla aika harvinainen tapaus täällä, kun olen pitänyt ainakin tähän saakka samaa avataria koko sen ajan jonka olen ollut täällä foorumilla. Ei ole tehnyt mieli vaihtaa kun olen tähän niin mieltynyt.

Valitsin oman avatarini kai lähinnä sen esteettisyyden takia. Se näyttää kauniilta ja harmoniselta. Tietyllä tavalla minäkin näen kuvassa myös itseäni. Kuvassa on siis osa Victoria Francésin taideteoksesta Lamenting Angel. Rakastan Victoria Francésin taidetta, ja siksikin halusin mielelläni sitä myös avatarikseni.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.05.2008 14:15

Lainaus: Swanette

Taidan olla aika harvinainen tapaus täällä, kun olen pitänyt ainakin tähän saakka samaa avataria koko sen ajan jonka olen ollut täällä foorumilla.

Minä myös. Mitä sitä turhaan vaihtamaan. On helpompi tunnistaa ihmiset jos eivät vaihda avataria alituiseen.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 15.05.2008 14:17

Lainaus: BronzeRain

On helpompi tunnistaa ihmiset jos eivät vaihda avataria alituiseen.

Tuo on muuten ihan totta. Vie aina aikansa tottua siihen, kun jonkun (aktiivisen) foorumilaisen avatar vaihtuu.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.05.2008 14:19

Lainaus: Swanette

Vie aina aikansa tottua siihen, kun jonkun (aktiivisen) foorumilaisen avatar vaihtuu.

Aivan. Ja jos joku vähemmän aktiivinen vaihtelee avataria, häntä on niin perkeleen hankalaa yhdistää niihin vähäisiin teksteihinsä.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 15.05.2008 14:37
Tämä nykyinen avatar on itse asiassa valokuva naamavärkistäni. Foto on otettu edellisen vuoden tammikuussa webbikameralla. Kuvaa on muokattu kuvankäsittelyohjelmassa siten, että rajailin kuvaa vähän ja laitoin siihen kontrastia.

Digipokkari on jotenkin rikki, joten laadukkaita kuvia ei oikein "pyge" räpsimään. Sittemmin myös Web-kamera ehti hajota (tai se ei jotenkin suostu asentumaan Windowsiin), joten en enää pysty ottamaan minkäänlaisia kuvia yhtään mistään. Ikinäpikinä pysty enää mitään.
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 15.05.2008 15:42
Minun avatarissa oon minä ite Kerran etiskelin netistä sopivaa avataria ja en löytänyt joten ajattelin sitten tuon tuohon tunkea, eipä siinä oikein muuta.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Nocturne
  • Lähetetty: 15.05.2008 16:06
Minä vaihdoin taas omani. En tiedä, mikään ei vain ole tarpeeksi minua miellyttänyt, ei ainakaan siinä määrin, että pysyisin samassa. Swanette ja BronzeRain yrittäkää kuitenkin pysyä perässä

muoks. Ferrarin logosta on tuo Maranellon Korskuva ori siis otettu.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit