Gootti.net

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 14.05.2008 14:30

Lainaus: Piiskansiima

Muchan art nouveau on ällistyttävän kaunista ja sulavalinjaista sekä väreiltään kauniin harmonista, ja se edustaa mielestäni tyylisuunnan huippua. Kuitenkin ajatus tämän avatarin laittamisen takana on äärimmäisen yksinkertainen: "nyt on pakko saada Muchaa".

OIkein, näin offina! Itsekin olen fanittanut Muchaa jo pitkään, ja varsin oli mukavaa käydä Prahassa Alphonse Muchan museossa, pidellä kädessä seteleitä joissa oli myöskin hänen töitään sekä käydä Saint Vituksen kirkossa, jossa yksi ikkunoista on myös herran suunnittelma. Ja iiiiso kunnollinen taidejulistekin lähti mukaan! (4 taiteesta musiikki), se vain odottaa arvoisiaan kehyksiä.

Mutta joo, minun tuo avatarini nyt vain on. Tuo oli ihan kiva ja huulipunasävykin on varsin herkullinen. Ja kun tarkemmin olen katsellut, omat huuleni ovat samaa mallia kuin avatarillani.

Mutta se siitä ideologiasta, sitä ei ole.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 14.05.2008 18:01

Lainaus: Iiriva

Mutta joo, minun tuo avatarini nyt vain on

Niinpä. Enpä ole koskaan miettinytkään että avatarilla voisi olla jokin syvällinen ideologia. Tykkään kapeista vyötäröistä, tuo oli hieno ja täällä foorumilla ei näkynyt olevan samantyylistä avataria kenelläkään.

Ylipäätään minusta on hienoa jos ihmiset valitsevat itselleen erottuvan avatarin, eikä samanlaista kuin jollain toisella. Minulle kun jää helpoiten mieleen käyttäjät joilla on erikoinen avatarkuva. Vaikka tietty tekstitkin vaikuttavat.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 14.05.2008 18:14
Tylsistyn nopeasti ja siksi vaihtelen avatariani kuin paitaa. Tällä hetkellä siinä komeilee Hugh Laurien silmät. Ne on upeat silmät . Hieman sapettaa toi 80x80 koko, mutta tullaan toimeen silläkin. Eipä tuolla miun avatarillani mitään syvempää tarkoitusta ole tai mitään tarinaa. Minä vain pidän niistä simmuista
Kirjoittanut: Gocom (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Gocom
  • Lähetetty: 14.05.2008 18:20
Roiskeet, roiskeet ja roiskeet ovat kauniita. Myös koukerot ovat kauniita, mutta eivät niin kauniita ja lumovia kuin roiskeet. Tästä syystä reilu 1/3 tekemästäni (web)grafiikasta sisältää roiskeen. Sen roiskeen joka mykistää maailman, oli se sitten kahvitahra roiskeilla, tai sitten verta tai vaikka jääkiekkosivuston hikiroiske. Ja koukerot ovat muuten vain hienoja. Ne ovat vähän kuin kihoroita*

* Edit: siis kiharoita, eivätkä kihoja.
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Chuuko
  • Lähetetty: 14.05.2008 18:36
Eipä kai omassakaan avatarissani kummoista tarinaa ole. Samaa olen käyttänyt eri foorumeilla kolmisen vuotta, ja siitä on jo tullu tapa. Muutaman kerran toisella foorumilla tyypit tullu "ai se oot sä jolla on se ja semmonen ava". Joskus kai Photobucketista löysin sen ja leikkasin palasiksi ja siinä se nyt nököttää. Tuo vaan tuntuu omalta, enkä ole ainakaan muilla vielä törmänny.
Kirjoittanut: Riddler (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Riddler
  • Lähetetty: 14.05.2008 19:18
Olen jo kaksi kertaa tämän päivän aikana yrittänyt saada tämän kirjoituksen valmiiksi, mutta jospas kolmas kerta sanoisi toden -.-'

Noh, yksinkertaisuudessaan tiivistettynä rakastuin niin palavasti avatarissani seikkailevaan jo kuolleeseen naislaulajattareen, että piti laittaa hänet seikkailemaan sepustuksieni viereen. Yllätyksekseni satuin löytämään noin hyvän kuvan hänestä ^-^

Huh, nyt se on ohi
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 14.05.2008 20:42
Eipä minunkaan avatarillani/menneillä avatareillani ole sen erityisempää tarinaa. Avatar on sellainen, mikä kulloinkin sattuu miellyttämään silmää. Uusimman valintaperuistena olivat hiusten väri ja se, että se jotenkin muistutti minua itsestäni.
Kirjoittanut: Sather (Goottiprinsessa)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.05.2008 21:26
Tää yllättäen on läppä.
Sopii hyvin tälle foorumille kyllä.
Kirjoittanut: vampyr (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.05.2008 21:34
Öö löysin tän jostai, tykkäsin tunnelmasta. en keksi mtn suurempia perusteluja, tää saattaa muuttua vielä monta kertaa.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 14.05.2008 21:47

Lainaus: Sather

Tää yllättäen on läppä.
Sopii hyvin tälle foorumille kyllä.

Ja Paul Stanley 'Starchild' maskissa vielä.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit