Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Nostalgiaa

Kirjoittanut: Menduros (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.07.2008 19:06
Bat ja Ryyd

(sori off..)
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.07.2008 02:28
tislaaja-tauno perkules, kun vei alkon juhlapullon.
Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.07.2008 03:18
Noh, pelkäätkö?

Muistaakos ketään tätä sarjaa? Suomessa sarjan nimi oli kai "Pelottaako?".
Vahtasin kyseistä ohjelmaa aina silmät lautasina...
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 07.07.2008 03:46
Tuo Jayne Dahmerin mainitsema sarja taisi tulla YLEn kanavalla 2 vielä muutamia vuosia sitten. Se oli oikeastaan ihan hyvä. Huonompiakin on kai ollut. Ei kuitenkaan hirveän paljon huonompia.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 07.07.2008 09:45

Lainaus: Jayne Dahmer

Muistaakos ketään tätä sarjaa? Suomessa sarjan nimi oli kai "Pelottaako?".

Minä muistan! Mulla oli joskus niitä nauhallakin vaikka miten paljon - aika friikkaavaa tavaraa kyllä.
Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.07.2008 11:31

Lainaus: kuopassa

Se oli oikeastaan ihan hyvä. Huonompiakin on kai ollut. Ei kuitenkaan hirveän paljon huonompia.

No jaa, onhan se näinkin Mutta nostalgia-arvo on ainakin itselle aika suuri

Lainaus: Heetteri

Minä muistan! Mulla oli joskus niitä nauhallakin vaikka miten paljon

\o/ Sama homma! Luulenpa, että niitä on vieläkin jossain asuntomme kätköissä... Meikätyttöpoika taitaapi ryhtyä salapoliisihommiin.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 07.07.2008 12:17
"Pelottaako tulee!"-huuto kuului hyvin usein meilläkin, vahtasin sitä pikkusiskoni kanssa. En enää hirveästi muista, minkätasoinen se oli, mutta oli se jännä silloin. Pitäisi nähdä joitain jaksoja uudestaan, jotta voisi antaa kunnollisen mielipiteen.
Kirjoittanut: Emily (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.07.2008 14:06

Samoin. Ei se hirveän tasokas ollut, kun nykyisin ajattelee, mutta pienempänä se upposi hyvin. Muistan vieläkin sen jakson, missä poika joutui viruksen saastuttaman tietokoneen sisään ja virus halusi tuhota pojan aivot... Seuraavana yönä näin siitä painajaisia, heh.
Kirjoittanut: PolyUnsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.07.2008 19:38
Ahahahahaha! Aina kun ne kysy "Are you afraid of the dark?" Meitsi vastas kovaan ääneen: "Joo!"

Mä muistin tänään RedNexin ja nauroin ihan kipeenä..."..where did you come from cotton eyed Joe?..."
Kirjoittanut: Halfheart (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.07.2008 23:43

Suomessa sarjan nimi oli kai "Pelottaako?".

Juu, tuota tuli kyllä joskus katottua aika tiiviisti.

En tiedä liittyykö tää nyt ihan varsinaisesti tähän mut: http://www.youtube.com/watch?v=OCYJTdSbYWw&feature =related

Tuohon biisiin sekä saman bändin The Bad Touch biisiin tuli joskus kakarana tykästyttyä ja kieltämättä noita kuunnellessa tulee hieman nostalginen olo. Nuo pyöri aika ahkerasti telkussa sillon.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit