Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Olipa kerran kaukosuhde...

Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.10.2008 20:11
Itselläkin näyttäis kaukosuhde olevan. Välimatkaa semmonen vähän päälle 400 km. Hui o.o
Kirjoittanut: DeathMask (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.10.2008 12:36
Joillekin kaukosuhde sopii paremmin kuin samassa kaupungissa asustelu. Itselle ehkä ennemmin kaukosuhde, aluksi. Mukava mennä muutamiksi päiviksi eri kaupunkiin, käydä teatterissa ja tutustua ihan uusiin ihmisiin. Kuitenkin itse asuu sellaisessa kaupungissa, missä on hyvin vähän kiinnostavia asioita. Minulle.
Kaukosuhteessa oppii sen, kuinka tärkeä oikeasti toinen on. Ei se ole itsestään selvyyttä että toinen on siinä vierellä aina, tapahtuipa mitä vain. Siinä myös säilyy oma tila kummallakin, kunnes palaset loksahtavat kokonaan.
Kirjoittanut: Bloody Susie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.10.2008 12:04
Olen ollut kaukosuhteessa ja nyt olen saman ihanan miehen kanssa saman katon alla
Toivon, että tämä suhde kestää hyvänä läpi elämäni.
Kirjoittanut: Riddler (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.12.2008 22:15
Suomi - Belgia kaukosuhde takana. Sen verran pahasti sain siipeeni sen flaami-miehekkeen takia, etten halua enää kokea samaa. Tuntuu uskomattomalta, miten voi lopettaa omalta osaltaan niin julmasti seurustelusuhteen juuri kun oli saanut toisen uskomaan, että lomaromanssista voisi kehkeytyäkin jotain vakavampaa.
Kirjoittanut: Mariko (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.12.2008 01:34
Tällä hetkellä neljä kuukautta ollaan seurusteltu muuan herrashenkilön kanssa, joka sattumoisin asuu käytännössä Suomen toisella puolella. Välillä Seinäjoki - Imatra on kilometrejä sellaiset 450. Siitä huolimatta ihan hyvin on tähän asti kaikki sujunut. No, toisaalta romanssi on niin tuore, että voidaan olettaakin, ettei mitään aivan kammottavaa kriisiä ole vielä ilmestynytkään. Näillä näkymin nähdäänpi huhtikuussa 2009. Sellaista se on, kun kumpikin on kovin nuori ja varaton. Onneksi tilanne vähän helpottuu, kun tuo mieheke suunnitteli muuttavansa tuossa keväämmällä pois Imatralta, todellakin hieman lähemmäs mua. Seinäjoelle hän ei muuta siksi, että kumpikaan meistä ei kuitenkaan täällä halua asua missään nimessä. Meikäkin lähtee viimeistään siinä vaiheessa täältä veke, kun on ylioppilaslakki päässä.

Pahimmat riidat ovat oikeastaan tulleet yhtä poikkeusta lukuun ottamatta siitä, että olemme liian kaukana toisistamme. Onneksi niistä riidoista ollaan aina päästy yli itkupuheluilla. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että kyllä se kaukosuhdekin onnistuu, jos tahtoa riittää molemmilla osapuolilla tarpeeksi. Toisaalta en ikinä voisi väittää, että tämä on helppoa. Veren maku suussa ja hammasta purren kohti yhteistä parempaa tulevaisuutta!
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.12.2008 03:01
Täytyy myöntää, että itelläkin on kaukosuhde ja välimatkaa on hieman päälle 400km. Muutaman kk ajan tätä on kestänyt. Onhan se inhottavaa, että näkee harvemmin. Tähän asti ollaan nähty melkeinpä joka viikonloppu.

Oon kuitenkin ihan tavattoman onnellinen enkä missään nimessä välimatkan takia halua tätä suhdetta lopettaa... enkä kyllä muutenkaan >.<
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 30.12.2008 16:49
Armeija alkaa miehekkeelläni olla jo loppusuoralla, enää muutama päivä Kesällä on suunnitelmissa yhteenmuutto. Hyvästi 600km välimatka!
Kirjoittanut: jacie venom (Jäsen)
  • • Muokkasi: jacie venom
  • Lähetetty: 31.12.2008 23:28
Ollaan oltu n. 2 vuotta yhdessä.. Kaukosuhde Kajaani-Turku et ihan kivasti välimatkaa.. Mut vähän reilun viikon päästä muutan kultani luokse Turkuun yhteiseen kämppään
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.01.2009 17:55
Onnea ja tervetuloa Turkkuseen

On muuten todella ihana tunne kun kaukosuhde päättyy onnellisesti, mutta itselläni meni vähän aikaa tottua asiaan
Kirjoittanut: yurei (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.02.2009 09:39
.. Kuusamo-Oulu väli nyt ei kovin paljon ole, mutta tarpeeksi paljon vitutukseen.. Ja kun ei pahemmin ehdi vierailemaankaan toisen luona, tai lähinnä pääse (ah, ihana alaikäisyys), joten koko homma on sitä että nähdään korkeintaan kerran kuukaudessa.. Päälle pari kuukautta on tässä känytty molemmat omissa päissään koko homman kanssa, mutta kyllä tämä tästä Helpottuu kun itsellä luultavasti kohta Ouluun muuttaminen edessä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit