Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Taidetta ?

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.06.2009 00:07
Vau, Und3ad, tuo Steamhazard-juttu oli oikeasti aika hieno. Siinä oli jotenkin hemmetin innovatiivisesti yhdistetty kaksi jo moneen kertaan kaluttua asiaa uudeksi kokonaisuudeksi. Vaikutuin!
Kirjoittanut: mity (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.08.2009 21:26
kyllä minä oon joskus ollu " taitteellinen" elikkä oon piirtäny ja ottanu kuvia ja muokannu niitä : ) ja valokuvaamista teen vieläkin. tässä linkit http://irc-galleria.net/archive.php?nick=pie nisieni&album_id=3067662 ja sitten http://irc-galleria.net/archive.php?nick=pienisien i&album_id=1864619
Kirjoittanut: tharanthiel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.08.2009 15:00
Löytyypä minultakin jotain artin tapasta, http://tharanthiel.deviantart.com/
Sarjakuvan tapastakin siellä, mutta ylläri se on jääny kesken kun ei jaksa saati kerkiä piirtelemään. Jotain parin vuoden takasia töitä mulla on tuolla, yks suht tuore...
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.08.2009 17:04
En ole hirveästi laittanut mitään mun Deviant art profiiliin, mutta pieni ylpeyden kohtani on vanha projektini Paula Modersohn Becker taiteilijan työstä. URL
Kirjoittanut: Aie (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.08.2009 20:24
Itse piirtelen paljonkin, mutta suurin osa kynänjäljistä jää luonnoksiksi. Voin kuitenkin linkittää tähän muutaman, jos kiinnostaa. Jäljestä näkee ainakin muutamassa, ettei aina ole ollut kunnon kynää lähettyvillä inspiraation iskiessä, sillä jos voin valita, suosin pehmeää lyijykynää.

Mrs Lovett Sweeney Toddista

Ja pari muuta piirustusta.
Kirjoittanut: Wucie (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.08.2009 18:07
Itsekkin olen juuri tuollainen, piirrän paljon, mutta melkein kaikki jäävät keskeneräisiksi... joskus toivon, että olisin kärsivällisempi. Olen myös valokuvannut. Eivät ne otokset ole olleet mitään suuria taideteoksia, mutta itse olen ollut ihan tyytyväinen. Sehän se on tärkeintä.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 22.08.2009 12:06
Nyt tuli tehtyä Devianttiin portfolio, josta löytyy kaikki parhaimmat räpellykset kätevästi selattavana. Deviantissa saa muutenkin heittää kommentilla.
Kirjoittanut: SuitcaseBaby (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: SuitcaseBaby
  • Lähetetty: 27.08.2009 14:07
Valokuvia joista kaikki mustavalkoiset on otettu filmille ja itse kehitetty.
Kirjoittanut: Defiini (Jäsen)
  • • Muokkasi: Defiini
  • Lähetetty: 21.10.2009 22:44
Tottakai, olen käynyt joskus kuvaamataitokoulua mutta en siellä jaksanut käydä kun on omat ideat. Juuri sain valmiiksi itse maalamani Jim Morrisonin se kyllä menee seinälle. Tykkään piirtää/maalata enemmän ihmisiä kuin maisemia, mutta kyllä pääkalloja ja hautausmaita on kiva piirrellä.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 22.10.2009 16:12
DeviantArt-tilini.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit