Gootti.net

Taidetta ?

Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.05.2009 17:21

Lainaus: Layil

niin käsiä en edes oikein jaksanut taaskaan piirtää

Kädet näyttää miunki piirroksissa joko lapasilta tai muuten vaan epämääräisiltä räpylöiltä.
Tuo on kyllä kieltämättä hyvä keino että ottaa jostain sen verran mallia että saa hahmoteltua kropan edes jotenkin normaalin näköiseksi ja siitä sitten tekee "oman näköisen" hahmon.

Yritän tsempata kovasti jotta saisin piirtämisinspiraation takaisin.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.05.2009 17:37

Lainaus: Malys_

Tuo on kyllä kieltämättä hyvä keino että ottaa jostain sen verran mallia että saa hahmoteltua kropan edes jotenkin normaalin näköiseksi ja siitä sitten tekee "oman näköisen" hahmon.

Joo, ite oon ainakin huomannu, et se auttaa aika paljon ainaki inspiraatioon jne.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: FilthyVictorian
  • Lähetetty: 07.05.2009 16:29
Minäkin ,Minäkin! Tuonne voi mennä tölläämään miun 1-2 vuotta vanhoja töherryksiä.. päivityksiä sinne on tulossa,kunhan jaksan..

http://johannafromfinland.deviantart.com/
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.05.2009 21:58
Minä joskus paljon piirsin ja olin jopa omasta mielestäni ihan hyvä siinä Nykyään se on jäänyt ja olen siirtynyt enemmän konkreettiseen työskentelyyn jossa saan aikaan jotain, joka ei ole paperilla tai näytöllä. Nyt olen hurahtanut tiffany lasitöihin Ja keramiikkaa on minulla koululla myös.
Blogissani on kuvia joistain töistäni. (Tosin ei vielä kovin runsaasti, koska useampi työ on vielä kesken)
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Morningstar_
  • Lähetetty: 09.05.2009 20:18
piirrän, valokuvaan ja muokkailen kuvia. kaiken tämän teen päin helvettiä. mutta mikäs siinä, kunhan itse diggaan...
Kirjoittanut: Tifa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Tifa
  • Lähetetty: 09.05.2009 22:24
Olen kaiketi vastannu tähän jo? No mutta joka tapauksessa piirtelen oikein mielelläni, lähinnä lyijäritöitä, mutta piirrän myös tietokoneella. Valokuvaan luontoa, ihmisiä ja eläimiä. Kirjottelen "runoja" ja novelleja aina kun olen tylsistynyt tai masentunut, joskus kylläkin ihan vain omaksi ilokseni. Muokkailen myös kuvia photoshopilla, ei mitään upeaa jälkeä, mutta ei muuta ku harjotusta harjotuksen perään. Tuunailen myös joskus vaatteita, tms.
www.pimeys.webs.com Tuolla voi käydä katselemassa piirroksiani, lähinnä lyijäritöitä taitaa olla, mutta lisäilen sitte joskus lisää. Sivulla on myös kaverini töitä. Minä olen siis tuolla sivulla tuo "Zombi"
Kirjoittanut: mrpsychopatic (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.05.2009 09:13
ah piirtäminen! sitä sitä,milloin vain,missä vain,minne vain ,millä vain..? no ei ihan mutta melkeen,perus lyijäri ja puuvärit on parhaat ja kuulakärkikynillä on kans aika letkeetä piirrellä.aiheet nyt on yleensä simppelit,kuten ihmisiä,ollakko nuo zombit ja vampyyrit sitten niin inhimillisiä,en tiedä mutta kivoja ne kuitenkin on.sitten myös tämä maalaaminen on mukavata ja kuvaaminen,kuvaamisessa en ole erityisen hyvä mutta se on mega hauskaa ja kuvanmuokkaus korjaa vajaavuudet :'D
mutta tosiaan,enhän minä paljoon muuta teekkään kun piirrustelen

hoho loppuun pieni mainostaminen ,jos jotakuta kiinnostaa kyyläillä
http://mrpsychopatic.deviantart.com/gallery/
Kirjoittanut: mirror (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.06.2009 21:18
Yhdyn ylläolevaan mielipiteeseen. Pehmeähkö lyijikynänpätkä on kaikkein paras työväline, oikeasti. Ja sitten olen kauhea perfektionisti kuvataiteen suhteen, viimeistelen töitä kuukausitolkulla. On se vaan välillä aika rasittavaa jos koittaa vaikka välkillä piirtää ja sit on aina joku selän takana kyttäämässä.
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.06.2009 21:57

Lainaus: mirror

On se vaan välillä aika rasittavaa jos koittaa vaikka välkillä piirtää ja sit on aina joku selän takana kyttäämässä.

Totta, piirtämisestä ei tule senkään vertaa mitään. Toiset vaan tykkää katsoa mitä paperille kehittyy ja miten.

Itse en jaksa kyllä kovin pitkään yhden työn parissa väkertää ja sen kyllä huomaa...-.-
Viime päivinä töistä kotiin tullessa on ollu olo et nyt piirrän jotain, mut sitten ei saa kuitenka piirustusvermeitä kaivettua esiin. Huoh.
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.06.2009 23:39
Mulla on aina monta piirrustusta kesken samaan aikaan ja teen ekana loppuun aina sen jonka oon alunperin suunnitellu tekeväni viimesenä >__<
mutta anyway mainos,mainos: Aattelin että täällä saattais porukat tykätä toisiksi uusimmasta työstä, pata-ässästä: pata-assa
tuo ja muut työni löytyy (yhä) osoitteesta http://thiswontletmein.deviantart.com/gallery/
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit