Gootti.net

Taidetta ?

Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.03.2011 21:47

Lainaus: Piiskansiima

Osta a-luokan siveltimiä!

Unbelieveable! : oooooo

Mutta kiitoksia, tuo liimajuttu kuulosti kyllä ihan testaamisen arvoselta :3 Ja jos sen kanssa jotenkin typoo niin ei menetä mitään kummosempaa ku pari huonoa sivellintä
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.03.2011 17:01

Lainaus: Verity

Ja jos sen kanssa jotenkin typoo niin ei menetä mitään kummosempaa ku pari huonoa sivellintä

...ja saat hyvän syyn ostaa kunnon siveltimet. Liputan hyvien, ei-karvastavien siveltimien perään, sillä sulkasatoisien yksilöiden kanssa työskentely on tuskaa. Juuri viimeistelty ja onnistunut pinta kun menee pilalle sen takia, että siihen on ujuttautunut karva, joka pitää kaivaa pois, kaivelee.
  • Lähetetty: 14.03.2011 17:31
Pitänee varmaan joskus seikkailla Temperaan ostelemaan semmosia kunnollisia siveltimiä niin ei näytä maalaukset sit pelkältä heinäsuovalta. Olin niin taivaassa kun kävin siellä joskus viime kerralla ensimmäisen kerran "Whoaaaaaa... KAIKKEA!!!"
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.03.2011 17:37
Mun käytännönläheisten tutkimustulosten myötä oon tullut tulokseen, että yksittäin ostettavat siveltimet ovat parhaita. Heti kun erehtyy hankkimaan paketin, saa kasan joo-melkein-siedettäviä siveltimiä. Ehkä Tempera tekee poikkeuksen, en tiedä.. Stockan Akateemisesta olen ostanut HanArtin siveltimiä, jotka toimivat vesiväritöhräilyissä mainiosti.
Kirjoittanut: Hiddeninnocence (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.03.2011 16:44
Piirrän, maalaan (kun on tarvikkeita), kirjoitan ja kuvaan. Toistaiseksi olen enemmän keskittynyt kirjoittamiseen ja sarjakuvan tekoon, pää on niin tukossa ettei mitään rajaa D8 Artblock on joku niin ahterista oleva asia.

Ommella tahtoisin, mutta kankaat kun maksaa niin älyttömästi ja ja ja ...

http://moominmonster.deviantart.com/ << tuolla joitain jokseenkin vanhoja ja raihnaisia, kamalia töitä, nimimerkille saa nauraa vapaasti
Kirjoittanut: -tiuku- (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.03.2011 19:13
Mie piirrän ja väritän konella että, käsin. Eniten manga vivahteisella tyylillä.
Tablet löytyypi koneen perässä kiinni (aiptek )
Käsin värittäminen tapahtuu copic ciaoilla ja markkereilla. Olen kummiski aika pihi niitten kanssa.

Kirjoitan sarjakuvaakin mutta, järjettömän harvoin ja aihe alue napsahti päähän ööö... ehkä 3 vuotta sitten joooten niistä ajoita oon jo vähän muuttunut.

Täältä löytyypi miun töitä: URL
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.03.2011 12:51
Itekin piirrän ja väritän koneella. Wacomin intuos 3 löytyy ja oon tyytyväinen tähän ostokseen kyllä. Ohjelmana käytän perus Photoshoppia. Töitä löytyy täältä . Löytyy sieltä paljon muutakin "taiteilua" ja tosi vanhoja piirustuksia joita väritelly hiirellä. Aika hirveitä ovat :'D ihan naurattaa nykyään. Vähän on jääny tää piirteleminen tässä, mut jos sitä sais jossain vaiheessa taas ittestää niskasta kiinni.
  • Lähetetty: 11.05.2011 20:08
Nyt tarvitsen jotain vertaistukea tai semmoista! Onko jonkun teos joskus varastettu? : o

Minulle nimittäin kävi tänään niin. Töherrykseni olivat näytillä kotikuntani kirjaston ikkunassa toukokuun alusta asti. Olin tänään lähistöllä liikkumassa ja ajattelin tsekata, että kaikki on kunnossa - mutta eipäs ollutkaan, yksi työ puuttui.
Varkaus ei edes tallentunut yhdellekkään valvontakameralle, joten sitä tuskin mistään takaisin saa. Eniten tässä harmittaa se, etteivät jotkut selvästikään osaa antaa arvoa toisen harrastukselle ja siihen uppoutumiselle.
Kirjoittanut: The Trap-door lover (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.05.2011 23:21

Lainaus: Verity

Eniten tässä harmittaa se, etteivät jotkut selvästikään osaa antaa arvoa toisen harrastukselle ja siihen uppoutumiselle.

Ainakin varas on pitänyt lopputulosta arvossaan, kun on sen kerran varastanut?
Vaikka toisen omaisuuteen kajoaminen onkin erittäin inhottavaa, niin mitenkään vähättelemättä tuo tapaus vaikuttaa jopa imartelevalta sinua kohtaan, ei kai kukaan viitsisi varastaa mitään tusina töherrystä?
  • Lähetetty: 12.05.2011 09:37

Lainaus: The Trap-door lover

tuo tapaus vaikuttaa jopa imartelevalta sinua kohtaan, ei kai kukaan viitsisi varastaa mitään tusina töherrystä?

Tuon pointin moni muukin on tuonnut esille kun olen tapausta harmitellut. Sen valossa asialle voisi melkein nauraakin :'3 Mutta valitettavasti päällimmäisenä mielessä tuo varkaus lähinnä suututtaa tällä hetkellä.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit