Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Taidetta ?

Kirjoittanut: Sidoro (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.09.2008 10:51
Piirrän, maalaan akryylimaaleilla groteskeja tauluja, kirjoitan aika paljon, väkerrän kaikkea mahdollista kuten vaatteita, koruja ym.Valokuvaan ja käyttelen videokameraa huvikseni tai hyödykkeeksi vaikken aihetta varsinaisesti ole opiskellut kouluissa.
Taide alkanut kyllä keskittymään tuonne esiintymisen puolelle tosin toki noita edellä mainittuja taitoja tulee käytettyä kun tarvitsee asuja tai muuta vastaavaa. Musiikkipuoli olisi kiva osata mutta valitettavasti olen täysin lahjaton sillä saralla mut ehkä sekin valtaus pitäis kokeilla.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 30.09.2008 12:36
Miten en ole tähän ketjuun vastannut?! Eli muista taideharrastuksistani olen jo jauhanut liiankin kanssa (tanssi, musiikki, laulu, runot, lyriikat, modaus etc.) joten lienee aiheellista valottaa myös kuvataidetaustaani.

Olen aina ollut jollakin tavalla parempi piirtämään sarjakuvia ja yksityiskohtia kuin isompia kokonaisuuksia - kenties kyse on kärsivällisyyden puutteesta. Lempimediani ovat ehdottomasti vesivärit, lyijykynä, pro-tussit kuten Copicit ja ohutkärkiset, mustat grafiikkatussit. Katsotaanpa löydänkö mitään esimerkkejä töherryksistäni...kaikista parhaat ovat (ironista kyllä) seinälläni eivätkä skannattuina, mutta vanhaa jälkeä tässä:

Toukokuussa 2008 tehdystä diptyykistä - vesivärit ja musta tussi. Tarkoituksena saada aikaan naivistisen sarjismainen tausta josta itse hahmo erottuu hieman eteerisempänä.

Ja sitten sekalaisia vanhoja (olen pahoillani jos pitää loggata että näkyy):

Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.09.2008 14:35
Ahhh en ollukkaan vastannu vielä. No joka tapauksessa. Piirrän, maalaan, soitan pianoa ja ompelen. Kai nuo jonkunnäköstä taidetta ovat.
Enimmäkseen maalaan öljyväreillä. Tykkään siitä että voi maalata aina uudestaan ja uudestaan päälle ja hävittää vanhat virheet. Oon sen verta perfektionismi sen suhteen, et esimerkisk vesiväreillä maalaaminen ei onnistu.
Viulu
Maisema
Pahoitteluni ääliöhuonosta kuvanlaadusta

Ja teille jotka haaveilette Louvresta, suosittelen ehdottomasti käymään Eremitaasissa. On muuten paljon lähempänä ja aivan valtavan kaunis paikka! Louvressa en ole käynyt, mutta voisin veikata ettei tuolta muuta puutu kuin Mona Lisa.
Kirjoittanut: Klavier (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.09.2008 23:38
Chuuko
Oh, tunne tuon Maisema taulun alkuperäiskuvan valokuvana, mutta oikein kaunis noin maalattunakin :)
Kirjoittanut: Chastel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Chastel
  • Lähetetty: 19.10.2008 18:28
Nyt minäkin löydyn täältä.
Kirjoittanut: TeamHate (Jäsen)
  • • Muokkasi: TeamHate
  • Lähetetty: 27.11.2008 03:44
Uskaltaisinko? No en
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 27.11.2008 12:12

Lainaus: TeamHate

Olen täysin amatööri enkä vaan osaa.

No höpö, höpö. Nuohan oli ihan hienoja kuvia. Ja se jäinenruusu ja ne kirkkokuvat ja hautuumaakuva olivat kauniita..
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.11.2008 12:40

Lainaus: TeamHate

huonoja kaikki

Eihän nyt sentään, myös minä pidin kuvistasi. Osaisinpa vaan itse ottaa tuollaisia!
Kirjoittanut: TeamHate (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.11.2008 12:42

Lainaus: Funereal Soul

Nuohan oli ihan hienoja kuvia.

Lainaus: Severana

myös minä pidin kuvistasi

Kiitos. Itsestäni vaan tuntuu etten osaa. Varsinkin kun kattoo jonkun ammattilaisen ottamia kuvia, sillon tuntee itsensä todella surkeaksi.
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.11.2008 12:44
Piirrän ja maalaan. Valokuvausta olen aloittelemassa, koska järkkärin tuossa taannoin hankin. Ei ole vaan vielä tullut oikeen harjoiteltua. Lisäksi kirjoittelen runoja. Jos sitä nyt edes taiteiluksi lasketaan.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit