Gootti.net

Tarvitseeko välttämättä elää sen mukaan että tavoitteena on löytää elämänkumppani?!?

Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.06.2009 17:55

Lainaus: Heetteri

Nyt alkoi mietityttämään, että ovatko Suomessakin naiset niin hiton materialistisia että miehen "aarteus" mitataan siinä miten paljon se kaikkea tälle ostelee?

Minä kokisin todella häiritseväksi, jos mies ehdottaisi, että ostetaanpa hänen rahoillaan minulle uudet kengät! (ai miksi? onko kengissäni jotain vikaa? luuletko etten itse osaa ostaa omia kenkiäni..?? ) Tai korsetti tai muuta tuollaista... hyvin speciaalia, josta hän tietää että mikä tahansa ei käy eikä ymmärrä asiasta yhtään mitään.

Minulla on mies, joka ei yllätyksenä ostele oikeastaan mitään. Saan joulu- ja syntymäpäivälahjat, ja tällöinkin siinä on kauhea tuska keksiä että mitä ostaisi! itse olen se, joka tekee heräteostoksia, hankkii yllätyksiä ja hemmottelee molempia. Mies pitää huolen, että tästäkin huolimatta vuokrat ja lainojen lyhennykset saadaan hoidettua... heh. Ravintolassa maksaa lähes poikkeuksetta, minusta ei tarvitsisi.

Aarre tahi ei, se on minun toinen puoliskoni.
Kirjoittanut: Hohoton (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.09.2011 18:18
Mua siks se naimissiin meno karsastaa koska miehillä on ylleensä pääsä vaa yks asia. Niikö vaikka käyttäjän kuopassa ekan sivun kommentista sen just huomaa.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 24.09.2011 18:48

Lainaus: Hohoton

Mua siks se naimissiin meno karsastaa koska miehillä on ylleensä pääsä vaa yks asia. Niikö vaikka käyttäjän kuopassa ekan sivun kommentista sen just huomaa.

Kuopassa tykkää toisinaan hiukan provoilla. Sen ottaminen tosissaan on suunnilleen yhtä loogista kuin kaikkien miesten niputtaminen saman otsikon alle.

Eipä tuo pariutuminen mikään itseisarvo ole. Naimisiin meneminenkin tuppaa monelle olemaan lähinnä juridinen seikka ja lapsia tästä maailmasta löytyy jo liikaakin. Ja harva sinkku on oikeasti yksin. On kavereita, ystäviä, sukulaisia ja tuttavia.
Jos on onnellinen sinkkuna, niin en näe siinä mitään ongelmaa. Kukin päättäköön itse parisuhteistaan ja siitä, mitä tekee lisääntymiseen tarkoitetuilla elimillään. Ja jos ei viihdy sinkkuna mutta ei myöskään perinteisessä parisuhteessa, niin välimuotojahan löytyy.

Parisuhde ei ole itseisarvo tai ratkaisu kaikkeen, mutta terve parisuhde ei myöskään rajoita elämää. Tokihan sitä ottaa toisen huomioon tekemisissään, mutta kyllä minä sinkkunakin ollessa esimerkiksi kaverit ja perheenjäsenet otin huomioon tekemisissäni.
Kaikille parisuhde ei ole sopiva ratkaisu, mutta ehkä ihan hyvä muistaa että kaikki suhteetkin ovat osapuoltensa näköiset. Ei parisuhde ole rajoittava, väkivaltainen tai muutoin kamala, ellei jokin ole pielessä.
Kirjoittanut: The Trap-door lover (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.09.2011 21:55

Lainaus: Hohoton

koska miehillä on ylleensä pääsä vaa yks asia. Niikö vaikka käyttäjän kuopassa ekan sivun kommentista sen just huomaa.

Valtiontalous? kieltämättä minuakin hieman vieroksuttavat ihmiset joilla päällimmäisenä ajatuksena parisuhteessa on olla hyödyllinen valtiolle.
Toivotaan kuitenkin etta vielä jonain kauniina päivänä löydät itsellesi miehen joka arvostaa sinua ihmisenä, ei veronmaksajana.
Kirjoittanut: Hohoton (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.09.2011 19:30
Emmää kyl sitä valtiontaloutta.
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.09.2011 09:21
Itse olen aika romantikko ja haluaisin uskoa elämänkumppaniuteen tarkoittaen, että parisuhde, jonka tunnen olevan minulle ja sille toiselle osapuolelle hyvä ja onnellinen, kestäisi mahdollisesti koko elämän ajan. Tosin, siihen ei mielestäni välttämättä tarvita "pysyvyyden merkiksi" vaikkapa avioitumista.

Siltikin, en usko että olisin sinkkuna yhtään sen onnettomampi tai yksinäisempi. Kismittää ihan suunnattomasti, kun jotkut tahot tuntuvat mittaavan ihmisen elämän onnellisuutta nimenomaan parisuhteen perusteella. Siinä saatan olla samaa mieltä, että pysyvät ihmissuhteet tekevät ainakin itseni onnelliseksi, mutta eikö hyvän ystävän kanssa ole ihan yhtä arvokas ihmissuhde?

Elämäänsä ei siis mielestäni missään nimessä pidä omistaa sille, että löytää elämänkumppanin, menee naimisiin tjsp. Elämänkumppanit löytyvät eläessä, jos löytyvät ja oma elo voi olla kovasti onnellista ilman ikisiippaakin.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit