Gootti.net

Tarvitseeko välttämättä elää sen mukaan että tavoitteena on löytää elämänkumppani?!?

Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.10.2006 23:52
Rakkauteen liittyen en itse antaisi koko jutun rajoittaa mitään, joitain uhrauksia toki voisi tehdä, muttei järisyttäviä. Niinhän se aina oletetaan että kumppanin pitää olla vastakkaista sukupuolta, vaikkei se tod. ole niin. Raamattu saarnaa lisää samasta aiheesta, vaikkei tosiaan paljon.
Hauskaa seurata pieniä lapsia, kuinka jotkut tytöt sanovat "minä menen sen ja sen pojan kanssa isona naimisiin" pojat taas pitävät turpansa tukossa. 15 vuoden päästä samaiset tytöt heiluvat gaybaareissa (anteeksi käytän idioottimaista sanaa) imuutellen samaa sukupuolta olevan kanssa.
Mihin se tulevaisuuskin johtaa? hooh, aivot menevät kippuraan ajatellessa liian pitkälle asioita...
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.10.2006 13:35
Ei se mun mielestä mikään elämän suurin tavoite ole(parisuhde siis). Enkä ainakaan muuttaisi radikaalisti elämääni kenenkään takia. Mut jos tuntuu jonkun kanssa, että hän sopis just sun elämään, niin tietysti voi sopeutua joissain asioissa. Sillain , että kumpikin tulee vastaan jonkin verran, ja löydetään yhdessä jokin keskitie joka sopii molemmille!
Kirjoittanut: Chastel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.10.2006 17:22
Kun satut yhteisöön syntymään niin heti aletaan asettaa paineita, ja melkein on jo kaava valmiina miten ihmisen elämän kuuluuisi mennä, lapsuus, koulu , työ, pariutuminen, omat lapset, eläke jne, höystettynä vapaa ehtoisilla pakoilla kuten harrastukset, lomailu ja vaikkapa joulunvietto. Heti jos ei näitä rituualeja suorita tulevat yhteisön valtamassaan sopeutuneet yksilöt kertomaan että olet kummallinen ja kyllä vielä joskus sinänkin, he kun ovat jo niin kaikkitietäviä.

Itseäni paljon harmittaa juuri tuo tasapainon löytäminen siihen että jotenkin pärjäisi yhteisön kanssa luopumatta omasta elämäntavastaan, en sentään haluaisi metsään asumaan eristäytyä =p. Asuisin mieluusti yksin ja mukava joskus nähdä ihmisiä mutta enempää en kaipaa.

Asiaan liittyen lisään vielä mielenkiintoisia ajatuksia joihin olen muualla törmänny.. Eli jossakin avioliitto rinnastettiin pelkäksi jäänteeksi ajalta jolloin nainen ei pärjännyt yksin. Nykyään kun voi pärjätä itsenäisestikin, voisi kysyä onko tuon sortin toiseen ihmiseen orjallisesti kahliintuminen ja kuvitellun omistusoikeudensaavuttaminen tarpeellista. Tätä näkemystä vahvistaa niin monet kulissit ja erot.

Ennen oli myös perhe maatalouden tuotantoyksikkö, ja perhearvot olivat tärkeitä, ja nykyään on itsenäisyys hyväksyttävämpää, tukeehan se nykyaikaista taloutta ja työpaikkajärjestelmää.
  • Lähetetty: 23.10.2006 17:43
Lainaus: Chastel Kun satut yhteisöön syntymään niin heti aletaan asettaa paineita, ja melkein on jo kaava valmiina miten ihmisen elämän kuuluuisi mennä

Yhteisön kaava kannattaa vetää pytystä alas. Itse tein totaalisen irtioton, kun muiden miellyttäminen kävi liian raskaaksi. Pitää muistaa, että itsensä kanssa joutuu oleen koko ajan, mutta muiden vain silloin tällöin. Siks ainoo tärkeä asia on elää niin, että voi katsoa peiliin rauhassa.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.10.2006 09:36
Lainaus: kuopassa Tällöin kai ajattelisit sallivasti myös minua kohtaan, jos olisin palavasti rakastunut johonkin hevoseen/kissanraatoon?

Huoh. Enpä tainnut missään sanoa että pedofilia ja nekrofilia teeämäs on ihqiloisia asioita? Kohdalla aaa tarkoitin lähinnä Morfinsian lausetta
Lainaus: Morfinsia Ja ilmanmuuta kuvitellaan että sen pitää olla MIES! eihän se nyt välttämättä ole niin itsestään selvyys sekään.
.

Ehkä olisi taas vain pitänyt erikseen eritellä kaikki mahdolliset tarkoittamani tapaukset ja saada aikaan kolmekymmentävuotinen postaus...
Kirjoittanut: Hecate (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.10.2006 11:53
Mä olen rehellisesti sitä mieltä että ensin pitää osata olla yksin ennenkuin voi olla toisen kanssa.
Monta kaveria on ihan rikki sen faktan takia että he on senjasen ikäsiä eikä heil ole ketää ja kauhee haku päällä että ois ees joku ja sit parkuvat kun saavat ****** niskaan huonoista väkisinvängätyistä suhteista.
Oikeesti, mä en jaksa kuunnella sitä ****** kun kerran eivät itse tajua.
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.10.2006 15:13
Lainaus: MrLuckarin "voi kyllä sinunkin mielesi muuttuu sitten kun löydät sen oikean jne...."

Aina sama laulu. Joka ainoalle pitäisi olla siellä jossain se jokin ihana-kiva-mahtava-jalat-alta-vievä-mr/miss.täytel äisyys.
Pyh ja pah.

Niin. Ei kaikki löydä.
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.10.2006 15:14
Lainaus: Velvet Grey En tajua oikein sitäkään, miksi pitäisi koko ajan olla jonkun seurassa. Jos on yksin, pidetään heti masentuneena?

Minä ainakin tykkään olla aina välillä yksin, olempahan parhaassa mahdollisessa seurassa, eikä tarvitse kiistellä siitä, että mitä tehdään.

Lainaus: nexubus Yksinäisyys on välillä kivaa

Yksinäisyys on ihanaa. Yksinäisyys ja hiljaisuus.
Oikein annosteltuna.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.10.2006 15:44
Lainaus: Velvet Grey Minä ainakin tykkään olla aina välillä yksin, olempahan parhaassa mahdollisessa seurassa, eikä tarvitse kiistellä siitä, että mitä tehdään.

Oletko nyt aivan varma tuosta kiistelystä?
  • Lähetetty: 24.10.2006 19:09
Lainaus: Hecate Mä olen rehellisesti sitä mieltä että ensin pitää osata olla yksin ennenkuin voi olla toisen kanssa.

Toi on just kun mun mielepide! ;/
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit