Gootti.net

Tarvitseeko välttämättä elää sen mukaan että tavoitteena on löytää elämänkumppani?!?

Kirjoittanut: Bloody Count (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.03.2009 01:01
Mekin olemme osa eläinkuntaa ja jokaisella lajilla on tahdosta riippumaton tarve pariutua ja jatkaa sukua. Halusimme sitä tai emme primitiiviset vaistomme ajavat meitä etsimään kumppania. Itse ainakin koen sairaalloista tarvetta löytää itselle elämänkumppani, toistaiseksi olen epäonnistunut surkeasti tuossa tehtävässä. Toisin sanoen olen epäonnistunut elämässä.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 10.03.2009 09:58
How about a no
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 10.03.2009 10:25
Chrystalis
You know it.
I know it.
Picard knows it.
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.03.2009 15:35

Lainaus: Heetteri

Tunnen itsekin paljon naispuolisia (ja miespuolisiakin ihmisiä) jotka tuntuvat arvioivan oman ihmisarvonsa sen perusteella seurustelevatko, ja jos suhde loppuu, pompataan mahdollisimman nopeasti seuraavaan liaaniin kiinni. Taipumus syyttää itseään on myös ilmeisen vahva, mikä kielii todella huonosta itsetunnosta, ja on hirvittävän surullista. :/

Tiedän, että taipumus syyttää itseään on vahva, eikä ollut tarkoitukseni laiminlyödä tai muuten loukata ketään, jotka haluavat vahvasti olla parisuhteessa. Puhuin ohi suuni, varmaan koska en ole itse erityisemmin sitä "rakkautta" kokenut, joten helposti käy niin ettei tule ajateltua miten joku muu voi asiani ymmärtää (jos tuosta mitään selvää saa) , mutta en missään tapauksessa halunnut tuottaa mielipahaa kenellekkään. Anteeksi tästä :/
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Lacy gloom
  • Lähetetty: 10.03.2009 16:33
Itse olen aina ollut sellainen romantikko, joka on tahtonut löytää "sen the oikean", jonka kanssa jakaa koko elämänsä. En ole koskaan nauttinut sinkkuudesta ja olen ollut hyvinkin sitoutumishaluinen. Sitoutumishaluni ja tarjolla olevat ihmiset eivät vain oikein kohdanneet. Useimmiten siinä kävi aina niin, että rakastin rakastumista ja sitä kaikkea perhosia vatsassa juttua, enkä niinkään sitä ihmistä, jonka kanssa olin. Alkuhuuma loppuu hyvin nopeasti ja sitten aina olinkin yksinäinen ja onneton. Eihän se prinssi niin koskaan löytynyt. Missään vaiheessa en lakannut kuitenkaan uskomasta rakkauteen ja siihen, että haluan löytää sen jonkun minulle täydellisen ihmisen.
No, nyt on unelmanikin toteutunut ja olen löytänyt sen minulle täydellisen miehen, jonka kanssa haluan jakaa koko elämäni ja naimisiinkin pääsen vajaan vuoden kuluttua.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 10.03.2009 19:09

Lainaus: Morfoula

En tiedä miltä tuntuu seurustella, mutta olen varma siitä, että se voittaa sinkkunaolon.

Lainaus: Berzerker

Mielummin yksin kuin ikävässä suhteessa.

Se on totta että yksin olo on monessa tilanteessa parempaa. Mutta toisaalta, kun "se oikea" sattuu kohdalle, on elo jotenkin vain niin helppoa ja kevyttä. Enkä usko että sitä ihmistä tarvitsee sen kummemmin etsiä, vastaan se tulee sitten kun on tullakseen. Jos ei tule, niin sitten viettää vapaata sinkun elämää.
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.03.2009 20:29

Lainaus: BronzeRain

Enkä usko että sitä ihmistä tarvitsee sen kummemmin etsiä, vastaan se tulee sitten kun on tullakseen. Jos ei tule, niin sitten viettää vapaata sinkun elämää.

Itse roikuin huonoissa (tai minulle yhdentekevissä) suhteissa, koska en halunnut olla yksin. Aina piti etsiä joku, mutta niinhän se juuri on, että yleensä sitä the kumppania ei etsimällä löydä. Niinhän siinä lopulta sitten minunkin kohdallani kävi, että löytyi se the mies silloin kun sitä vähiten osasi odottaa.
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: AlienSexGarden
  • Lähetetty: 11.03.2009 17:04

Lainaus: Morfoula

Kuulostaa varmasti naurettavalta, mutta koen itseni jotenkin sosiaalisesti jälkeenjääneksi ihmisenä juuri tästä syystä.

Eihän se ole naurettavaa, tunnen itseni samanlaisesksi! Minua se ei vaan erityisemmin haittaa. Joskus ajattelen että olisihan se ihan kivaa olla suhteessa, mutta pelkään, etten osaisi "olla" kyseisessä suhteessa oikealla tavalla, ja halu siitä taas häviää. En väitä, etten kahdetisi kaikkia kauniita pareja joihin törmää kaduilla.

Äh, tuntuu että annan itsestäni sekaisen vaikutelman tällä threadillä. *epic facepalm*
Kirjoittanut: AnnaAngel (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.03.2009 19:19
Itse etsin elämänkumppania mutten mitään kersoja halua tai naimisiin vuoden seurustelun jälkeen.
Kirjoittanut: Euronymous (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.03.2009 14:53
Minulla ei ole ollut kuin yksi kumppani mutta totesin ettei siitä tule mitään. Viihdyn hyvin yksinkin.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit