Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Gootit Median Hampaissa!

Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.11.2009 17:48

Lainaus: SirMarylee

Mites väkivaltaiset naiset? Vai eikö niistä vaan puhuta...

Itsellä on kokemusta naisista, jotka ovat väkivaltaisia miehiä kohtaan ja käyttävät sitä veruketta turvakeseen että mies ei saa lyödä naista
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • • Muokkasi: azpzv
  • Lähetetty: 25.11.2009 20:04

Lainaus: Unholysacrament

Mites väkivaltaiset naiset? Vai eikö niistä vaan puhuta...

Naiset ja väkivaltaisuus...Siitä vaan, ei puhuta ,niin kuin "yleisesti miesten hakkaamisista?Miksiköhän??En puolusta ketään jotka turvautuu väkivaltaan.

Niin, ja miks kenenkään pitäis erikseen mainita olevansa gootti? Tuskin sinäkään mesoat,että" hei olen gootti"?!
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.11.2009 22:05

Lainaus: azpzv

Niin, ja miks kenenkään pitäis erikseen mainita olevansa gootti?

Koska jokainen joka pukeutuu mustaan on saatananpalvoja? Ei kenestäkään voi tietää näitä asioita jos ne eivät itse sano. Ja edelleenkin minulla on sellainen muistikuva että Sofi itseasiassa jossain vaiheessa jopa kielsi olevansa gootti. Voin tosin muistaa omiani.
Kirjoittanut: Emily (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.11.2009 13:43
No niinpä niin...
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen. asp?id=1783789
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.11.2009 20:31

Lainaus: Abigor

Ja edelleenkin minulla on sellainen muistikuva että Sofi itseasiassa jossain vaiheessa jopa kielsi olevansa gootti. Voin tosin muistaa omiani.

Mikäli tämä on tosi, niin sitä suuremmalla syyllä ärsyttää, että tätä asiaa vedetään esiin. Sitä kun yksi sun toinenkin ihminen päästää suustaan milloin mitäkin niin naisista, miehistä kuin suomalaisista ja sitten mamuista ja ... (luettelon kirjoittaminen veisi pienen ikuisuuden, joten jätän tämän tähän) mutta eipä niitä kaikkia tällä(kään) palstalla ruodita niin antaumuksella kuin Oksasta.

Muuten, edellisessä lainauksessa minun sanomani oli menny Chrissen piikkiin, jos vielä saat, niin muokkaisitkos sen oikein?
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.11.2009 10:34

Lainaus: Unholysacrament Mites väkivaltaiset naiset? Vai eikö niistä vaan puhuta...

tuo oli kyllä minun lainaus -.-'
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.11.2009 20:39
Typerää kaikki tuo meteli Oksasen puheista jostain tanskalaisesta tv-ohjelmassa. Mitä sitten jos kritisoi? Ihmiset tekevät niin kaiken aikaa, katsokaa vaikka italialaisia, jankuttavat koko ajan miten täällä on kaikki perseestä ja eivät kuitenkaan tee mitään asialle.
  • • Muokkasi: azpzv
  • Lähetetty: 27.11.2009 22:08
Tämmöstä Lapin kansa,ja( Petteri.Holma) kirjoitti 29.11 : Kirjailija sofi.Oksasen mukaan tyypillinen suomalais mies ei puhu,eikä pussaa,mutta hakkaa senkin edestä vaimoaan,joka elää päivittäisessä pelossa ja hengenvaarassa ase-,puukko-ja nyrkkihullun,itsemurhaa hautovan alkoholisti ukkonsa kanssa. Millainen on tyypillinen suomalaisnainen ,sitä Oksanen ei kerro,mutta kyllä kai jokainen voi kuvitella sen tämän jälkeen itsekkin.Tyypillinen suomalaisnainen on mustiin pukeutuva ,synkkä rastatukka,joka vihaa miehiä,eikä hymyile koskaan,mutta laukoo sen sijaan törkeitä valheita miehestään,joka Kärvistelee julkisesti häpäistynä paksussa meikissä mieluusti esiintyvän naisensa goottitossun alla.

Antakaa palautetta.Kiitos!
  • Lähetetty: 29.11.2009 21:30
Olis kyllä kiva tietää goottifoorumilaisten mietteitä tästä kirjoituksesta(Lapin kansassa)?
Sorry off topic..vai miten se nyt menikään.
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • • Muokkasi: Gothica
  • Lähetetty: 29.11.2009 21:39

Sorry off topic..vai miten se nyt menikään.

Tarkoitat tuplapostausta?

Tuo juttu kyllä alkoi tuntua osittain huumorilta toisella lukukerralla..? Tuskin Sofi kuitenkaan ihan noin on sanonut, mitä Petteri Holma kirjoitti. Hankala sanoa, kun ei ole nähnyt itse haastattelua. Lisäksi Sofi Oksanen on ilmeisesti sanonut, että haastattelu oli leikattu niin, että se näytti siltä, että hän olisi pelkästään haukkunut suomalaisia miehiä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit