Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Bongaa Gootti!

Kirjoittanut: impressio (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: impressio
  • Lähetetty: 27.11.2008 10:02
Off-topic-varoitus

HepZusi millä perusteella väität että 15-vuotias voisi olla seksuaalisesti täysin kehittynyt? Kun fyysinen kehitys jatkuu miehillä vielä jopa 20-vuotiaaksi ja naisilla yleensä päättyy 18-vuotiaana ei tule ohittaa henkistä kehitystä. Nuoren henkinen kasvu +15-vuotiaana on hyvin herkässä vaiheessa ja vanhemman, kehittyneen ihmisen kanssa tapahtuva seksuaalinen kanssakäynti saattaa hyvinkin olla traumatisoiva tai seksuaalista kuvaa vääristävä kokemus.

Isot tissit eivät meinaa sitä että tyttö olisi kehittynyt. Kuten ei sekään että poika voi röyhistellä rintakarvoillaan (kaikillakolmella) saunaillassa.

Voin myös sanoa erään läheiseni puolesta ettei sen merkitystä tule väheksyä. Sekaantuminen alaikäiseen ei ole pelkkä vanha tabu, se on aivan syystä rikos.

Huom. en tässä nyt tuomitse kahden samassa kehitysvaiheessa olevan mutta eri-ikäisten seurustelua. (ES: 18-vuotias poika 16-vuotiaan tytön kanssa)

EDIT: pientä tarkennusta
Kirjoittanut: TeamHate (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.11.2008 10:20
Mun on nyt pakko taas tunkea tähän väliin. Voisko tän aiheen jättää nyt pois ja jatkaa sitä bongaamista? Tää vaan alkaa olla jo hiukkasen loukkaavaa, vaikkei tässä enää suoraan meistä kahdesta puhuta. Pliiiz
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 27.11.2008 10:22
Nyt voisi siirtää tämän off-topic -keskustelun henkisestä kypsyydestä vaikka jonnekin seksuaalisuutta käsittelevään ketjuun, kiitos.

Bongaus tänään 27.11.2008 klo ~9.30 Helsingin Rautatieaseman Kompassilla:
Mustaan takkiin pukeutunut, pitkähkö neiti jolla oli muistaakseni jopa alaselkään asti ulottuvat, pinkihtävän(onko se edes sana? Oisko PINKERTÄVÄ parempi?) viininpunaiset hiukset.

Kukaan täältä?
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.11.2008 17:22
Bongattu : Kampissa 26.11

Tuntomerkit:: Gootikas naishenkilö. Punaiset hiukset kahdella sykeröllä, joissa oli 4 jotain tikkua, pitkä musta takki ja pvc hame

anybody?
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.11.2008 20:01
Bongattu: Kouvolan Marilynissä Kotiteollisuuden keikalla
Tuntomerkit: Pitkä musta hame ja verkkopaita, pitkät mustat hiukset ja silleen. Kamalan tutun näkönen, että varmasti oon nähnyt aiemminkin tai ainakin nähny kuvan tjtn.
Muuta: Pidettiin porukalles paikkoja kon olitte tupakalla ja tiskillä.
Löytytkö täältä?
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.11.2008 21:52
Olin tänään ostoksilla Helsingissä ja bongasin bussipysäkillä aivan upean gootti...julisteen! Keitä foorumilaisia siinä nyt sitten onkaan? Joka tapauksessa, hyvältä näytti!
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.11.2008 21:57
Siinä on minä, ja ne muut on Aditu, Heetteri, Iiriva, Morningstar, Jonepeikko sekä Dead Disco Dancer + yksi ei-foorumilainen kait?
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.11.2008 22:09
Piiskansiima
Kuva on tosiaan erittäin hyvin onnistunut. Uppouduin tutkimaan julistetta niin perusteellisesti, että melkein myöhästyin bussista.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 29.11.2008 22:11
Piiskansiima

Näin olen käsittänyt.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.11.2008 22:13
Mä olen kyllä hivenen pettynyt siihen kuvaan, näytän niin mustalta aukolta. Edes äiti ei, prkl soikoon, ollut tunnistaa mua!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit