Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Bongaa Gootti!

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 20.09.2008 13:30
Näköhavaintoja erityisen mieleenpainuvista, mielenkiintoisista tai muuten näpsäköistä asukokonaisuuksista kotikulmillasi! Foorumilaiset voivat sitten joko tunnustaa olevansa kyseinen bongattu, jos siltä tuntuu. Tämä on turha, mutta veikeä aihe, joka kannustaa tarkkaavaisuuteen kanssamustahuulien kera. Eli:

Bongauksen tarkka ajankohta ja paikka:
Bongatun tuntomerkit:
Muuta:

...Ready? GO!

Itse esimerkkinä:
Bongauksen ajankohta ja paikka: 18.9. Helsingin Rautatieaseman sisällä, valotaulujen luona noin kello 21.30
Bongatun tuntomerkit: Naisimmeinen, jolla pitkät, alaselkään ulottuvat hiukset, joista toinen puoli päätä mustaa, toinen punaista, muistaakseni kuitu(?) rastoilla ainakin osa.
Muuta: Itse värjöttelin siinä Metrolehtitelineiden luona punaisessa baskerissa ja valkoisessa takissa.

TUNNUSTAKAA.
Kirjoittanut: PuzzleMind (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.09.2008 14:00
Ajankohta: 1-2 kuukautta sitten
Paikka: Kokkolan keskusta, chydenia centerin ympäristössä kadulla vastaantulija

Tuntomerkit: Naispuolinen, mustat hiukset, pitkätakki, vaatetus pääasiallisesti mustaa ja metallia. Erikoista olivat takissa alaselän kohdalla käsiraudat poikittain.

Muuta: Ei voinut muutakuin seurata ja ajatella että: "whoa, siinä on tyyliä". Harmittaa vain kun koko tilanne oli niin nopeasti ohi, olisin muuten mennyt juttelemaan. Näin peräsyrjälässä kun on harvinaista nähdä samanhenkisiä ihmisiä.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 20.09.2008 14:29
(Tää on hyvä ajantappoaihe!)

Ajankohta: 20.9 klo 13:00 jotain
Paikka: Kirkkokatu (Oulu), siinä puiston reunalla Kelan vieressä.

Tuntomerkit: pitkät mustat hiukset omaava mieshenkilö, jolla hieno silinteri päässä, valkoinen kravatti. N. 18-vuotias, seuralaisena ehkä n. pari vuotta nuorempi naispuolinen josta ei jäänyt muistikuvia.

Muuta: aivan varmasti olen törmännyt henkilöön aiemminkin, en vaan muista kuka hän on.
Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.09.2008 15:01
Ajankohta: Tuossa kuukausi sitten.

Paikka: Porin keskusta, tarkemmin Ison Karhun nurkka.

Tuntomerkit: Ehkä 20 - vuotias naikkonen, jolla vihreät, piikeiksi törröttämään laitetut hiukset.
Kaulassa niittikaulapanta ja muina asusteina palvelivat raidallinen pitkähihainen paita + musta toppi ja vihreä lateksihame ja verkkosukkahousut.

Muuta: -
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 20.09.2008 18:33
Bongauksen ajankohta:Kesällä joku ilta
paikka:Rajasaaren vallattu talo(jotku punkbileet)
Tuntomerkit:Pinkki tukka (mahollisesti irokeesi) sekaisin, musta takki, musta minihame sukkikset, pinkit maiharit ja Siouxsie patchi hihassa. 18-19v.
Muuta: Nähnyt tämän naisihmisen about viis-7 kertaa eri keikoilla, mielenosotuksissa yms. ja mä oon ollu ihan myyty.. Olen vaa aina tavatessa ollu niin kännissä, etten oo kehannu men puhuu.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 20.09.2008 20:00

Lainaus: HepZusi

. Olen vaa aina tavatessa ollu niin kännissä, etten oo kehannu men puhuu.

Outoa, yleensähän porukka juuri kännissä uskaltaa mennä puhuun.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 20.09.2008 20:47

Lainaus: poison

Outoa, yleensähän porukka juuri kännissä uskaltaa mennä puhuun.

Niinno yleensä sitä uskaltaa, mutta mulla on sellai että kaikille en kännissä mene puhumaan ja toiseks kännissä en laula koska saattaisin katua sanomisiani ja tiedän humalassa olevani surkea laulaja.
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.09.2008 23:00
Perjantai 19.9. Tampereen keskustori n. klo 9.00-9.45

Bongaus: tyttö, n. 16-25. Päällä pitkä harsomainen hame ja demonian skottiruutuiset kengät. Mustat pitkät hiukset letillä ja musta pipo. Se, mikä kiinnitti huomion ja mikä jäi mieleen, oli takki. Aivan ihana! Musta polvimittainen, jossa punaisia koristeompelia ja aina niiden ompeleiden kohdista helmaa muotoiltu pidemmäksi. Huppukin oli, mutta sen mallia en ehtinyt huomaamaan. Olen tekemässä itselleni talvitakkiin kaavoja, joten tämä sai taas pienen idearatsun juoksemaan pitkin pääkoppaani
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.09.2008 19:47
Vihdoinkin voin osallistua tähän, kun muistin erään jokin aika sitten havaitsemani ihmisotuksen. Ja tokihan jaan kokemuksen kanssanne:

Aikaa jokunen viikko teeksepäin, ennen aamu kahdeksaa. Arkipäivähän se oli, mutta tarkasti ei voi muistaa. Paikkana Itäkeskuksen lähipiiri, siinä isossa risteyksessä, suojatiellä. Bongattavana oli naisihminen, nuori (tai ainakin nuoren näköinen). Eritysituntomerkkinä kelta-vihreät hiukset, pikkulettejä kaikki, alaselkään ja ponnarilla näyttivät olevan. Erittäin hauskannäköinen pää, ihan kateeksi kävi. Mustat vaatteet, musta laukku, New Rockit Neptunot. Olin itse autossa (liikkuvassa), joten vähän laihaksi jäi tuo bongaaminen.
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • • Muokkasi: MissAnnThrope
  • Lähetetty: 21.09.2008 21:54
bongaus:
13.09 Cosmic comic cafe. Pitkähkö mieshenkilö 20-> ? Mustapunaiset rastat ponnarilla, musta kauluspaita jossa jotain vyönsolkia, mustat housut, platform kengät ja meikkiä.

muuta: Ei puhuttu, mutta otti kaveriporukastani kuvan . Jäi häiritsemään mistä materiaalista herran varsin tyylikäs hiuslaite oli tehty.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 8 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit