Gootti.net

Bongaa Gootti!

Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 09.07.2010 22:23
Tänään kaupan jonossa edessäni seisoi tummatukkainen mieshenkilö jolla oli musta t-paita (läpinäkyvää kangasta, meshin tyylistä), hänellä oli tumma laukku mukanaan. Sitten huomasin että sillä miehellähän oli lenkkarit jalassa ja VARKUT...se oli VESKIIII!!
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 09.07.2010 23:22

Lainaus: MustaHukka

se oli VESKIIII!

Veskii? Mikä ihmeen veski? Mulla menee kyllä ihan ohi hilseen
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 10.07.2010 08:24

Lainaus: Kreivi Arvet

Veskii? Mikä ihmeen veski? Mulla menee kyllä ihan ohi hilseen

Legendaarinen foorumiläppä
Kirjoittanut: rumanaama (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.07.2010 10:21
9.7 Kokkolan kirjaston lehtilukusalissa puoli yhden aikaan, nuori nainen, mustat, melkein puoliselkään ulottuvat suorat hiukset, musta paita, vetoketjubondage housut ja New Rock kengät, matalat. Kasvoja en nähnyt, koska henkilö oli minuun selin, ja hän seisoskeli tietokoneitten luona.
Päivän ja kenties koko kesän piristys.
Kirjoittanut: Swiine (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.07.2010 16:59
Joskus viime kesänä kaksikin kertaa junassa (hesasta riksuun) näin semmosen punaruskee rastapäisen söpön jätkän. En kyl nyt tiiä oliko hän niin gootti vai onko edes täällä toivon kyl niin. Oli hänellä aika tummahkot vaatteet ja mustaks meikatut silmät, sil ekal kerral olin itte menos tampereelle mutsin kaa sauna open airiin, ja hän oli myös siinä riksu-tampere junassa aika lähel meitä.... Ja meinasin kaatuu sen syliin siinä helsinki riksu välissä (junan vika!!) Ja toisen kerran myöhemmin varmaan kyseessä sama juna helsinki-riksu... vai olikohan se riksu- helsinki En muista mitkä vaatteet mulla oli, mut varmaanki joku bändi paita mustat farkut MOOTTORIPYRÄN KETJUT ja vähä muitaki ketjui ja muistaakseni slayerin huppari ja sininen farkkutakki. Tai ainaki oli se farkkutakki mukana... Siis sillon ku soa:n oltiin menos. Sori jos tuli epäselvää tekstii, mut kys. jätkä olis kiva taas tavata. Saatoinpa nähä hänet myös järvenpään lukios mut en oo varma. Siel oli meinaan pääsykokeet.
Kirjoittanut: Girl98 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Girl98
  • Lähetetty: 27.07.2010 21:35
Pietarissa olin äitini kanssa, niin siellä näin yhden gootin. Ikää olen SURKEA arvioimaan, joten älkää kysykö Eli kyseisellä tytöllä(aikuinen kyllä) oli musta korsetti ja mustat, alaspäin levenevät farkut. Ei sitä enempää ehtinyt katseleen, oli vähän kiire
Lisäks oon ollu tv-sarjan kuvauksissa avustajana, niin oon siel nähny aina Iidan, ja Iida on gootti.
Joten kai oon bongannu Iidankin
Kirjoittanut: Kattroll (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.08.2010 19:33
Kyllä, olen bongaillut ihmisiä niinkin jännässä paikassa kuin Vorssassa. Ehkä olen vain aiemmin kulkenut silmät kiinni, mutta nyt kuitenkin yllätyin positiivisesti. : )

- 13.08.: Mustaan kilttiin pukeutunut mieshenkilö (oletettavasti) tyttöystävänsä kanssa kävelemässä suunnilleen siinä Prisman kohdalla.

- 17.08.: Hieman gootahtava nainen lastenvaunujen kanssa Viksbergissä.

- 20.08.: Citymaketissa bongattu ensin musta-sinitukkainen nainen bändipaidassa ja sitten violettimekkoinen miehekkeensä kanssa. Myöhemmin liikevaloissa kiinitin huomiota myös punaisilla hiuksilla varustettuun naiseen, jonka meikit jatkoivat samaa värimaailmaa. Mainittakoon vielä erittäin pitkätukkainen mies, jonka olen pari kertaa nähnyt erään goottinaisen seurassa. Muutenkin noita pitkätukkia tuntui olevan tänään tavallsita enemmän liikenteessä, hienoa! ; )
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.08.2010 01:13

Lainaus: Kattroll

Kyllä, olen bongaillut ihmisiä niinkin jännässä paikassa kuin Vorssassa.

Hämmentävää todella. Johtunee paljolti siitä että itse olen päivät töissä jumissa mutta ei ole kyllä täällä tullut kovin usein bongattua gootteja, eikä edes niitä pitkätukkia. Illemmalla taitavat olla kaikki jo visusti jossain piilossa.

Noo, tänään kuitenkin bongattu n. klo 18.30 eräs neiti Forssan Cittarilta myöskin. Mustat hiukset, renksuhousut ja musta paita. Käveltiin miekkoseni kanssa hänen ohi teehyllyjen luona.
Kirjoittanut: Destructive (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.08.2010 15:34

Lainaus: Tiragen

Tänään Rovaniemellä Intian basaarisa joskus siinä puoli 2 nurkilla bongattu gootahtava neitonen, oli siinä kassalla maksamassa kaiketi jotain hametta tms. Tummat meikit ja tumma vaatetus jäi mieleen, ei sattunnu olehan kukaan täällä foorumilla pyörivistä rollolaisista?

Tämä tulee hieman myöhään,mutta saatoin olla minä.Rovaniemellä asun ja Intian basaarista on tullut hamosia osteltua,mutta ilman tarkempaa kuvausta hieman vaikea sanoa.
Kirjoittanut: Morso (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.08.2010 18:00
16.8 bongasin kauniin goottinaisen miehensä kanssa (oletan, että he olivat pariskunta) Ylivieskan juna-asemalla. Naisella oli päällään jonkunlainen musta takki ja mustas pillifarkut (muistaakseni) ja pitkä, pinkki tukka oli ponnarilla. Miehen vaatteet taisivat olla musta huppari, maastokuvoidut housut ja siistit maiharit.
Ja mainitsempa vielä, että joskus kesällä törmäsin Ylivieskan s-marketissa myös kauniin goottinaisen, päällään hänellä oli musta hame, sukkahousut ja musta paita, ehkä myös korsetti ja päässään hänellä oli minisilinteri.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit