Gootti.net

Bongaa Gootti!

Kirjoittanut: Fenrisulfur (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Fenrisulfur
  • Lähetetty: 28.08.2010 19:50
Noniin eli goottibongausta turussa:

Tämän vkl aikana bongasin samat gootit 2 kertaa, ensimmäisellä kertaa pariskunta oli ajamassa punaisella autolla länsikeskuksessapäin naisella oli räikeän punaiset hiukset(Pinkit jopa?) ja miehellä silinteri ja ruskeat hiukset, toisella kertaa he olivat menossa samaan bussiin kuin minä mies puhuin jotain maksuista ja nainen huokaisi, jonka jälkeen nainen sanoi kaksi mälikkälään, miehellä ei tällä kertaa ollut silinteria vaan jonkinlainen baskeri. Ja naisella oli repaleinen hame ja platform kengät. He jäivät bussista myös pois samassa kohtaa kuin minä ja olin näkevinäni jonkinlaisen tatuoinnin tämän miehen kaulalla, he kävelivät jonkin aikaa samaan suuntaan kunnes minun suuntani muuttui hieman.

Näin myös cadiferin ja nightbreathin pyöräilemässä yhdessä kupittaan alueella.

Näin tossa kerran kans gootin joka näytti yhen koulun vararehtorilta naamasta/hiuksista (mies)
Kirjoittanut: 5ande (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.09.2010 17:48
Täällä Goottibongaus Tampereelta

Tiistai 31.8 noin kello 17 mennessäni erääseen kenkäkauppaan, (kaupa nimee nyt en muista, mutta siinä koskarin lähellä se on) edelläni sisään asteli oikein sievä lyhyehkö gootti tyttö/nainen. Hänellä oli musta pitkä, rypytetty muhkea hame joka näytti äärettömän elegantilta pitkän mustan takin kanssa. Hiukset oli mustat joissa saattoi olla joko violetteja raitoja tai rastoja, en niin niihin kiinnittänyt huomiota :P
Sitten siellä kaupan sisältä vielä bongasin myyjän, jolla oli pitkät vihreä-mustat rastat ja oikein lyhyt harmaa hame. Ja jos en väärin nähnyt niin huulilävistys

Molempia kohtaan iski kauhea kateellisuden tunne, koska itse olin lähtenyt kenkäostoksille vain farkuissa ja hupparissa, hiukset rasvaisina ja vielä ilman meikkiä. Dx

Toisaalta sitten näitä wannabe gootteja on Tampereella joka kadun kulmassa, turha olisi heitä ruveta luettelemaan, varsinkaan kun heistä ei kukaan jäänyt mieleen.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.09.2010 20:45

Lainaus: 5ande

Täällä Goottibongaus Tampereelta

Yhyy aluksi luulin että mut on bongattu, mutta ei sitten ollutkaan kun hiuksissa oli kuulemma violettia raitoja tai rastoja.
Kukaan ei ikinä minua treellä näe vaikka pyörin keskustassa joka päivä. Enkä omasta mielestäni sovi noiden ''wannabe goottien'' ryhmään.
Kirjoittanut: 5ande (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.09.2010 20:57

Lainaus: Vampiric_

Yhyy aluksi luulin että mut on bongattu, mutta ei sitten ollutkaan kun hiuksissa oli kuulemma violettia raitoja tai rastoja.

Violettisuus saattoi olla heijastuskin, mistäs sitä tietää!
Hiukset ei mulla yleensä jää nii hyvin mieleen~~
Kirjoittanut: Sanctus Sanctorum (Biomechanoid)
  • • Muokkasi: Sanctus Sanctorum
  • Lähetetty: 08.09.2010 16:33
Tänään klo 08:40 näin oikean Gothic Goddessin kävelevän Kuopion ammattioppilaitoksen kohdalla. Mustiin pitkävartisiin korko-platformsaappaisiin ja mustiin muutenkin pukeutunut kaunotar herätti huomioni kuin miljoona volttia. Ihana kurvikkaan gasellimainen nuori Nainen jolla oli pitkät mustanpuhuvat ja violettiin vivahtavat hiukset... jos vain olisin parikymmentä vuotta nuorempi.
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.09.2010 13:47
Kolme goottia bongattu tänään Oulussa siinä yhden aikaan.

1. Mustiin pukeutunut nuori nainen, päässä ainakin neonpinkkejä kuiturastoja ja sivukaljut. pyöräili Saaristokatua Rotuaarille päin. Katsoin ensin että Cata siinä menee, mutta en uskalla sanoa varmaksi.
2. Rotuaarin pysäkin tienoilla silmälasipäinen neitokainen, turkoosi otsatukka, muuten violetti kuontalo, luultavasti pikkulettejä. Kasvoissa muistaakseni lävistyksiä, seurana nuori mies.
3. Bussi 20, Toripakan ja Merikosken taskun välisellä matkalla vieressäni istui pitkään, harmahtavaan nahkatakkiin sonnustautunut mustatukkainen (pikkulettejä ainakin taisin bongata) nuori nainen. Minä olin se nuokkuva punatakkinen rillipää.

Oliko foorumilaisia liikenteessä tuohon aikaan?
Kirjoittanut: Signum (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.09.2010 17:44
Tänään tiistaina kello 16 aikaan, Pirkkalan Naistenmatkantien Kyöstin bussipysäkillä laskeutui bussista varsin vakuuttavan näköinen ilmestys. Olin tosiaan autolla liikenteessä, kaveri kyydissä ja täytyi keskittyä vallitsevaan liikennesumppuun, joten tämä gootahtava yksilö jäi tarkemmin analysoimatta. Mutta mitä luulin näkeneeni, hän oli nuorehko nainen, päällään pitkä musta takki ja jaloissaan mustat korkeapohjaiset kengät, hiukset olivat mustat ja pitkät, tosin jonkinlaisia monivärisiä rastojako, oli sommiteltu joukkoon. Kuvauksessani tosiaan saattaa olla puutteita, tilanne meni niin nopeasti...
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.09.2010 19:19
Bongaus Tampereella Viinikan löytöliiterissä klo 14 aikoihin. En tiä oliko kumpikaan gootti, mutta punaset hiukset ja mustat vaatteet kiinnittivät huomioni, kohteliaisuuttani en sen tarkempia havintoja jäänyt tekemään, vaan jatkoin seikkailuani käytävillä.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 01.10.2010 11:00

Lainaus: Jezebel

1. Mustiin pukeutunut nuori nainen, päässä ainakin neonpinkkejä kuiturastoja ja sivukaljut. pyöräili Saaristokatua Rotuaarille päin. Katsoin ensin että Cata siinä menee, mutta en uskalla sanoa varmaksi.

Minähän se kaahaan pyörälläni keskustan halki melkein päivittäin. Miun rastat on olleet jo pitemmän aikaa kiharat, että siitä ainakin mut tunnistaa varmasti... :>
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.10.2010 16:54
Eräs puolituttu naisihminen (en tiedä onko foorumilainen) bongattu eilenilllalla n. klo 18 aikaa Aleksis Kiven kadun ja satakunnankadun liikennevaloissa matkalla Plevnan ja siperian suuntaan. Samaan suuntaan menin itsekin. Nimittäin syömään.
Tämän kauniin neitokaisen tuntomerkkejä olivat hoikka vartalo, pitkät mustat hiukset, naamalävistykset sekä nilkkapituinen musta takki.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit