Gootti.net

Bongaa Gootti!

Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.10.2010 23:56
Tulukaapa ihimiset bongaamaan minut lauantaina Oulun Nuclear Nightclubista National Napalm Syndicaten keikalta... Tuntomerkkejä ovat mustat, leveälahkeiset goottihousut, pitkä vaalea tukka ja maastopaita. Ensimmäiselle bongaajalle joka tulee kiskomaan hihasta ja sanomaa nettä olen gootti.nettiläinen, tarjoan oluen :P
Kirjoittanut: Vaulderie (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.10.2010 09:20

Lainaus: Girl98

Lisäks oon ollu tv-sarjan kuvauksissa avustajana, niin oon siel nähny aina Iidan, ja Iida on gootti.
Joten kai oon bongannu Iidankin

Jos kyseinen TV-sarja on kuvattu Turussa viime kesänä, niin kyllä, olet bongannut Idan.

T: Ida
Kirjoittanut: Shadow Dragon (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Shadow Dragon
  • Lähetetty: 18.10.2010 18:55
Tänään bongattu Kampin luona klo 14.40 Miespuolinen gootti, jolla mustat hiukset, jossa vihreitä kuiturastoja, valkoiset piilolinssit, pitkä musta takki, sekä platform saappaat.
Myös n. klo 16 bongattu Morticiassa muutamia gootteja, jos joku huomasi, olin siis se, jolla oli Necessary Evilin renksuhousut, sekä musta kauluspaita
Kirjoittanut: Black sun child (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.11.2010 22:11
Bongattu lapinlahdella osulassa tänään kaunis nainen 100% varman en oo oliko gootti mut vaatetus antoi ymmärtää ja jotain vihreää rastaa hiuksissa, taisin rakastua heti ensi silmäyksellä kävi koominen tilanne kun en saanut silmiä irti hänestä ja kävelin eteenpäin niin tottakai törmäsin hyllyyn sit kun en eteen osannu kahtoo, pikkasen hävetti ku kaikki rupes kattoo et miten yks kävelee ihan miten sattuu
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.11.2010 13:49
Lähden tänään Helsinkiin ja olen sunnuntaihin asti siellä. Jos joku täältä tunnistaa mut niin ois kiva jos tulis moikkaamaan (kannattaa sanoa että on gootti.netiläinen jos en heti tajua )
Lauantaina mua näkee ainakin PRKL:ssä. Luultavasti isot turkoosivihreemustat rastat, jos ei niin sit normi musta tukka, mut pentagrammigogglesit melko varmasti ainakin päässä Tuskin housut jalassa kuljen, melko varmasti vihreämusta hame tms. Mutta joo niin siellä voi mua sit bongata
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.12.2010 19:38
Haha, näit on hauskaa lukee ja sit miettii niit ihanii vaatteit. Ite en muista mitään mis oisin nähny ku on niistä ni kauan aikaa
  • Lähetetty: 03.12.2010 15:50

Lainaus: Ninni

Just äsken 45 minuuttia-ohjelmassa bongattu viime torstain Anvilissa mm HepZu ja Aditu tanssahtelemassa ja Chrys loikoili rennosti sohvalla

http://www.youtube.com/watch?v=OtB6fnFeK20

Tämä pätkä?
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 03.12.2010 16:48
^Joo!

En tosin tykkää raskaasta metallimuusikista vaikka nuo niin sanovatkin
  • Lähetetty: 03.12.2010 18:54

Lainaus: HepZusi

En tosin tykkää raskaasta metallimuusikista vaikka nuo niin sanovatkin

En mäkään oikeastaan. Enemmänkin se gootti tyyli on ihanaa, mutta sitten se musiikki mitä sanotaan goottien kuuntelevan niin ei oikeen muhun iske.
Kirjoittanut: Black Sunset (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.12.2010 15:28
Bongauksen ajankohta ja paikka: Porvoon bussiasema n. klo 14.00 (?)
Bongatun tuntomerkit: Neonvihreät rastapatukkahiukset, paksupohjaiset kengät ja lyhyehkö hame samaa väriä kuin hiukset. Enempää en kehdannut kyylätä...
Muuta: Näytti varmaankin siltä kuin olisin mulkannut ilkeästi, mutta ei ollut tarkoitus... yritin vain uskaltautua juttelemaan

epäonnistuin...

Itselläni oli päällä tummanruskea pitkä mokkatakki karvareunuksilla ja soljilla varustettuna, punertavat hiukset ja mustat maiharit.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit