Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Bongaa Gootti!

Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.10.2009 19:44
Bongattu tänään noin klo 10.30 Savonlinnan keskussairaalassa sisätauti-ja keuhkosairauksien poliklinikoiden odotushuoneesta lajitoveri Tytöllä yllään pitkä musta hame,mustat plattarit ja musta takki.Hiukset lyhyehköt ja väri musta/viininpunainen.Havainnoijana erittäin epägootikkaan näköinen ja muutenkin epämääräinen naishenkilö kuluneessa nahkatakissa
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.10.2009 21:14
Ouuu,jee!!Minä bongasin kirppikseltä tänään kannuskäden
Ihana vaatetus,kun kaikki oli mustaa pitkästä takista lähtien!!
Helposti erottui taviksista...
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.10.2009 21:46

Lainaus: azpzv

Ouuu,jee!!Minä bongasin kirppikseltä tänään kannuskäden

Tuolla on oma ketju näille goottinettiläisen bongaajille URL
  • • Muokkasi: azpzv
  • Lähetetty: 01.11.2009 18:13

Lainaus: Kedira

Tuolla on oma ketju näille goottinettiläisen bongaajille

Sorryy...menin sekaisin,kun täällä ei muutenkaan ole gootteja,kun tosi harvassa"!

Hei! Tänään rovaniemen kirjaston edestä(n.Klo:15.45)aikaan meni" gootti mies" pitkä musta nahkatakki päällä ja ponihännällä oli hiukset.Olikohan tämä kyseinen henkilö foorumilainen??
Kirjoittanut: kannuskäsi (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.02.2010 13:41
Rovaniemi, tänään klo.11.30, erittäin harvinaista, melkein järkytyin!

Meidän talon ohi käveli todella tyylikäs, hoikka ja pitkähkö tyttö, täysmustissa: Pitkät hiukset,iso villapipio, pitkä villakangastakki ja jalassa New Rockit!
Suuntasi Ounasmetsästä ilmeisesti kaupunkiin päin. Harmi vain kun oli ehtinyt kävellä jo vähän talon ohi ennen kuin huomasin.
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Kalmankoura
  • Lähetetty: 15.02.2010 23:08
pari gootti.net:läistä bongattu.
Eli: Kivenlahti Rock 2009, perjantai. Esiintymässä Cradle Of Filth
KLR_2009 - COF
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.02.2010 16:28
BONGASIN!!!!
Tänään (17.2.) Kangasalan Lentolassa, kirpputorilla, bongattu tyttö (ikää alle 20) jolla mustat hiukset ja sinisen vihertävä "otsatukka" (ei siis ollut otsalla, mutta etuhiukset kuulostaa vain typerältä). Vaatteet olivat mustat, en sen tarkemmin katsonut kun olin juuri menossa maksamaan omia ostoksiani. ILMOITTAUDU JA HETI!!!
  • Lähetetty: 24.02.2010 18:05
Mikä Tyrmäävä näky.Bongasin tänään Rovaniemellä(harvinaista)Gootti miehen n.klo:16.00 aikaan Kirkon lieppeillä.Mustassa pitkässä nahkatakissaan,NewRockit jalassaan ja Paksu musta tukka...En tiennyt enään mihin suuntaan olinkaan menossa...Vauuuuu...

Kävelin eteenpäin Postin suuntaan niin jo toinen ihku järkytys oli kun minun ohitseni käveli hevari ja aivan Marco.Hietalan näköisessä pitkissä paksuissa hiuksissaan....Kävelin innoissani samaa rataa...

Kivat ja piristävät asiat voivat olla niin pienestä kiinne.!
Kirjoittanut: CookieCat (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.02.2010 23:02
Eilen näkyi Turussa iltapäivällä Punanaamiokauppaan astelevan gootin oloinen naishenkilö pitkässä mustassa hameessa kaverinsa kanssa.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.02.2010 16:29
Eilen noin kello 18 aikoihin Helsingin Kaisaniemen Robert's Coffeessa bongattu mustahiuksinen, pitkähiuksinen ruskeasilmäinen gootti-/ metallistinainen, iältään ehkä 24-30 vuotta, vaikea arvioida. Yllään mustat vaatteet, muistaakseni jokin neuletakki ja jalassa Demonian nämä. Kiinnitin häneen huomiota lähinnä koska olin ihan varma että olin hänet nähnyt jossain aiemmin, ja sitten muistinkin että joko hän tai hyvin hyvin paljon hänen näköisensä nasihenkilö on usein kulkenut kanssani samaan aikaan bussilla. Silmien väristä en ole tietenkään satavarma, mutta muistelisin että hänellä on hyvin näyttävät ruskeat silmät ja jännät kauniit kasvonpiirteet.

Itse istuin viereisessä pöydässä kaverini kanssa ja minulla on pinkit hiukset tällä hetkellä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit