Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kaikkensa antaneet.

Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.10.2008 22:58

Lainaus: Kuunsilta

7.15-7.45 Joogatunti
8.00-8.20 Aamiainen
8.45-10.15 Balettitekniikka
10.45-11.15 Lounas
11.45-13.15 Jazztanssitunti
13.30-15.00 Nykytanssitunti
16.00-16.30 Illallinen

Meillä on täällä rovaniemellä koulussa suht samanlainen aikataulu tanssituntien ja kaiken muun himppaamisen kanssa. Plus sitten on päälle vielä muuta ylimääräistä himppaamista. Mutta tanssiminen on ihanaa
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 08.10.2008 10:47
Tuleehan sitä töitä tehtyä, ja kun vielä käy salilla 8 h työpäivän jälkeen, on aika nuutunut olo siinä vaiheessa kun pääsee bussiin.

Viime sunnuntainakin olin maalaamassa 9 h, ja sinä aikana ehdin taukoilla ehkä puolen tunnin verran yhteensä. On myös aika mielenkiintoista keikkua kolmen metrin korkeudessa 3 h maalaamassa ilman mitään turvajuttuja, käsivarsia tuppasi vähän pakottamaan. x)
Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.10.2008 19:47

Lainaus: neo_shaman

Itse harrastan thai nyrkkeilyä, ja kyllä sparrauksen tai vain kovemman treenin jälkeen on niin finaalissa että hyvä kun pystyssä pysyy. Ja se tekee hyvää! Treenien jälkeen on jotenkin puhdistautunut ja rento olo. Thai nyrkkeily on sentään hyvinkin full contact -laji.

Totta, totta.

Tässä lajissa on kyllä tullut annettua kaikki, mitä vain hiukankin irtoaa.
Pidimme parhaan kaverini kanssa omia treenejä normaalien harkkojen lisäksi ja melko usein ainoaksi lepopäiväksi jäi sunnuntai. Meidän treenit oli lähinnä lämmittely + muut lihasharjoitteet, jonka jälkeen harsosidettä käsien ympärille ja kehään. Muistaakseni 3 x 4 minuutin erät oli käytössä, jonka jälkeen tupakka- ja juomatauko.

Viimeisissä tälläisissä treeneissä olin menettää näköni. Tosin vain toisesta silmästä, mutta kuitenkin.
Kirjoittanut: vampyr (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.10.2008 20:04
Olin ennen kilpauimari. Siis sellainen kaksitoistavuotias, joka vaan ui kilpaa noin kerran kuussa :'D. En koskaan mikään kilpauimarin näköinen vartaloltani( mulla ei ole leveitä harteita ja tissittömiä tissejä >D) mutta ensimmäisenä luettuani kysymyksen tulivat mieleen kisat. Niissä sai aina puristaa ihan kaiken energian pihalle mitä oli, maalissä tuntui aina ihan mahtavalta. Mitalisijoille en koskaan yltänyt, enkä kilpaillutkana kuin kaksi vuotta, mutta nuo ajat muistuttavat siitä kun olin vielä hyvässä kunnossa : D
Nykyään annan kaikkeni paperille, mutta liikuntaa en ole jättänyt. Yhä tulee pitkän liikkumatotmuuden jälkeen tunne, että vartalon on kerta kaikkiaan päästävä puhaltamaan kertynyt energia ulos. Ihana tunne.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 08.10.2008 20:19
No on tässä vuosien (1995-2006) aikana ollu niin satoja kertoja ku oon ollu ihan pohjalla niin henkisesti kuin fyysisestikin, lähinnä tuosta päihderiippuvuudesta johtuen. Jos minkälaista on sattunut ja tapahtunut, ja niinä samoina vuosina vielä lukuisia todella raskaita kokemuksia nähdä ystävien joutuvan psykoosiin, ottavan hengen itseltään, satuttavan muita ym.
Mut nyt on ollut parisen vuotta parempaan päin, tossa ihan viime heinä-elokuussa tapahtui ikävä hetkellinen notkahdus alaspäin mut siitäkin on jo selvitty ja noustu
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 18.10.2008 21:40
Juup, taidan olla tällä hetkellä pienessä loppuunpalamisen pisteessä. Opiskelen toista vuotta audiovisuaalista viestintää. Tämä vie 5 päivää viikostani. Samaan aikaan teen vkloppu töitä taksissa joka on välillä melko raskasta. Tähän lisäksi erilaiset pitkäaikaiset media-alaan liittyvät projektit jotka syövät aivokoppaani välillä ihan liikaa. Periaatteessa teen "töitä" 6-7päivää viikossa. Harrastan kuntosalia. 2 viikon päästä minulla on aika lääkärille, saan varmaan taas mielialalääkkeet. Ei tajua miten oon saanu tämmösii keittoihin itseni sotkettua : ) Terveys muutenkin pettämässä, tai pettänyt jo vimoset 2 vuotta. Lääkärit on pissiny mua silmään useampaan otteeseen, joudun tekemään valituksen ylemmälle taholle. Henkisesti olen tällä hetkellä niin lopussa ettei mistään tahdo tulla mitään. Ja tuntuu ihan tosissaan että nyt oon antanu aivan kaikkeni, paljon enempään en tällä päällä pystyisi. On paljon enemmänkin murheita ja ongelmia tässä mutten niistä mainitse sen enempää, henkilökohtaisuuksia... : / mutta kyllä minä selviän. : )
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 16.06.2009 13:39
Necroaction!

Mistä tietää antaneensa kaikkensa? Missä se raja muka kulkee?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit