Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Positiivisia kokemuksia

Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 07.03.2009 13:44
Eilen illalla istuessani bussissa matkalla kotiin, minua vastapäätä istunut vanhempi rouvashenkilö kehui laukkuani ja kysyi mistä olin ostanut sen. Ajattelin ensin, että hän katsoo arvostelevasti minua, kun hän vilkuili laukkuani, mutta oli todellakin positiivinen ylläri, että hän kehui .
Kirjoittanut: Pumpkin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.03.2009 14:51
Voi vitsi seisoin odottamassa kaveriani joka kävi opettajanhuoneessa hakemassa kirjaansa. Yksi opettaja sanoin kuinka upeat vaatteet minulla oli Voi vitsi se tuntui hyvältä.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Faith Black
  • Lähetetty: 25.04.2009 16:27
Mietin pitkään laitanko tämän positiiviseen vai negatiiviseen huuteluketjuun. Päätinpä sitten törkätä tänne, kuten kuvasta näkyy.

Eilen astuin Tampereelle matkaavaan pikavuorobussiin ja ojennellessani rahoja kuskille, etupenkin mies sanoi jotakuinkin näin: "Et pääse kyytiin, kun on vääränväriset hiukset!" (noteeratkaa tässä, että minulla on violetti fleda). Ihan positiivisella ajatuksella hän tuon sanoi, tai ainakin lisäsi vielä että "Vitsivitsi! Hyvää matkaa!".
Enkä minä tuosta ottanut nokkiini, onhan se hauska kuulla välillä läppää näistä hiuksista, kunhan pidetään haukkumiset ja kauhistelut poissa.
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.04.2009 10:19
Tässä pari päivää sitten sattui hauska tapaus. Olin lähdössä kouluun, pukeutunut pitkään mustaan hameeseen ja mustaan samettiseen takkiin, jossa on pitkä helma ja huppu sekä linnanneitohihat. Naapuritalon romani-rouva oli parvekkeellaan tupakilla ja huikkasi sieltä että "Anteeksi kun näin häiritsen, mutta on pakko sanoa että sä pukeudut aina niin kauniisti. Oon tässä monena päivänä katsonut kun lähdet!" Jäin sitten siihen jutustelemaan rouvan kanssa niin, että myöhästyin koulustakin. Vaan kyllä se oli sen arvoista!

Ja eilen töissä meillä oli kehittämispäivä, jossa siis oli porukkaa ylimmästä johdosta myös. Kuulin sitten pätkän oman pomoni (op) ja koko firman pomon (fp) keskustelua:
FP: Onkos Kisu menossa tänään töiden jälkeen jonnekkin kun on niin hienona?
OP: Kisu on aina hienona, pukeutuu viimeisen päälle. Ihan tässä saa itseään hävetä aina.
FP: On se hyvä kun joku jaksaa nähdä vaivaa ja pitää tasoa yllä vanhempienkin silmissä!
(Olen siis töissä iltapäiväkerhossa ja pukeudun omalla tyylilläni myös töihin. Noh - ehkä ei ihan korsettia tai 10cm korkokenkiä, mutta en paljoa sen enempää tingi tyylistäni ja goottimaisuudestani tuossa työpaikassa )
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.05.2009 21:14
Tänään sain taas useammankin kerran kuulla kehuja hiuksistani vaikkei niissä ollut edes mitään ylimääräistä härpäkettä. Ja ihan perusmustat pitkät suorat hiukset ovat.

Lainaus: Kedira

Onkos Kisu menossa tänään töiden jälkeen jonnekkin kun on niin hienona?

Hi, talomme vanhemmat asukkaat alkuun aina kyselivät ollaanko juhliin menossa vaikka miulla oli ihan arkivaatteet päällä. Ovat nyt tottuneet miun tyyliin, nyt saa kuulla vaan kehuja ihanista vaatteista.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 03.05.2009 15:11
vaikka se nyt olikin jonkun random-pulin yritys saada pummittua rahaa niin silti oli mukavaa kuulla siitä miten hyvältä miun meikki näyttää naamalla. kun tuntuu että oli miten nätisti tahansa laittanut meikit ja tukan niin silti omasta mielestä näyttää paskalta. tuntuu niin mukavalta tommoset kommentit. sais tulla vähän useammin tuota lajia
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.05.2009 21:30
Onhan niitä positiivisia kommentteja tullut vaikka kuinka paljon, mutta yhden mukavimmista sain varmaan pari viikkoa sitten. Olin bussipysäkillä odottamassa bussia kotiin, ja vieressäni oleva vanhahko nainen (ehkä 45-50 iältään) katseli minua hieman sivusilmältä. Päällä oli siis Demonian korkokengät ja musta melkein maata laahaava trenssi. Rouva sitten kysyi, etteivätkö kenkäni satu yhtään jalkoja. Sanoin että ei yhtään, ovat erittäin mukavat jalassa. Hän sanoi että on hyvä, kun ikäiseni uskaltaa pukeutua "noin erikoisesti". "Pitää uskaltaa uskaltaa," vastasin. "Hei... sä saat uskaltaa!" (te jotka ette katso Pasilaa ette varmaan tajua tuota pientä vitsiä). Menimme omia teitämme hymysuin.
Kirjoittanut: Nekropolis (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.05.2009 21:20
Eipä niitä positiivisia kommentteja hirveästi kuule, ainaskaan päin naamaa.
Muttamutta.. Parisen viikkoa sitten kävelin asematunnelin läpi naamalla varmasti kaikkein oudoin virnistys ( hymyilen usein yksikseni jos saan päähäni jotain hauskaa..). Vastaan käveli sitten hiukan latinon näköinen mies, jolle sitten ajatuksissani hymyilin. Käveltyäni hänestä ohi mies huikkasi perääni
- Hey lady, you look good! Pienestä sitä piristyykin Loppupäivä menikin sitten suunpielet korvissa...
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.05.2009 13:23
Mie olin ensimmäistä kertaa käymässä setäni luona, ja hänen viisivuotias tyttärensä tuli kahvipöydässä viereeni ja nykäisi minua helmasta "Sinä näytät ihan kaunottarelta." Tarkoitti siis kaunottaren ja hirviön Belleä :3 Aww.. (päälläni oli korsetti ja runsashelmainen hame.) Sitten hän kysyi äidiltään: "Äiti, saanko minäkin laittaa prinsessamekon kun Saarallakin on?"

Muutakin posiitiivista palautetta olen saanut siitä, miten naisellisesti pukeudun ja miten kauniilta niiden ihmisten mielestä näytän, ja se vaan jaksaa kohottaa itsetuntoa
Se on tämä pikkukaupunki..
Kotitekoinen takkini varsinkin on saanut paljon positiivista huomiota.

Tämä ei ole positiivista, mutta arsin huvittava kommentti: Eräs kakkosluokkalainen poika kysyi kerran: "Oletko sinä oikeasti läski kun sinulla on tuollainen päällä?" Minulla oli siis päälläni musta satiinikorsetti. Siinä vaiheessa möllötin poikaa hetken ja repesin.. (Korsettini suurin piirtein roikkuvat päälläni kun ei löydy tarpeeksi pientä kokoa....)
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.05.2009 13:33
Eniten saan kehuja lähinnä naapurissani asuvilta vanhuksilta. Yläkerrankin mummo tulee aina minut nähdessään kertomaan kuinka minulle sopii tämä naisellinen ja tumma tyyli. Aina hän myös jaksaa kehua jokaista vaatetta mikä minulla sattuu olemaan päälläni ja puhumaan siitä kuinka osaan yhdistellä vaatteita (hahhah! osaisinkin ). Eilen aamulla kävimme mm. pitkän keskustelun kuiturasta lisäkkeistäni jotka ovat kuulemma mukavan erikoiset. Kyllä se jaksaa aina kohottaa itsetuntoani kun joku tulee kehumaan
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit