Gootti.net

Positiivisia kokemuksia

Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.01.2014 22:50
Tänään Turun Aurakadulla käveli pitkä mies, oli silinteri päässä.
Kirjoittanut: Dagonist (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.01.2014 12:09
Jotain positiivista, tuli sairaalasta lappunen jossa kerrottiin ettei multa löytynyt antigeeniä taikka geenivirhettä, eipä ainakaan se ahdista.
  • • Muokkasi: Magnolia
  • Lähetetty: 16.01.2014 05:03
Eilen olin baarissa.. Sinne tuli vanhempi mies. Minä laitoin youtubissa biisin

Frailty - The Doomed Halls of Damnation
http://www.youtube.com/watch?v=mXrux6A8HTs

Mies kuunteli sujuvasti, antoi minulle visiittikortin "Turun hautaustoimisto..." ja sanoi, että minä voin tulla niiden hautaustoimistoon työhiin.
Kirjoittanut: Kaysa (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.01.2014 07:18
Länsimaalaisena erotun täällä joukosta jatkuvasti, vaikka olisin meikittä ja farkut + t-paita -linjalla. Aina silloin tällöin joku tulee kysymään, että voiko ottaa kuvan minun kanssa ja joku saattaa ihastella mitenkä on vaalea iho ja hiukset.
Jos jaksan joku päivä laittautua enemmän, esimerkiksi heittää tyllihameen ja pitsiboleron päälle, jättää hiukset auki ja meikata, tulee todennäköisesti joku sanomaan "Olet niin kaunis!". Muutenkin kiinalaiset tuntuvat olevan kiinnostuneita erilaisesta tyylistä. Ja nyt kun olen oppinut kieltä jonkin verran, on hauskaa salakuunnella ihmisten reaktioita. "Katso, amerikkalainen!" joskus myös "Katso, ulkomaalainen!" Silloin on hauskaa kääntyä katsomaan sanojaa suoraan silmiin ja hymyillä. Olen myös joskus korjannut kiinaksi, "Ei, en ole amerikkalainen. Olen suomalainen" reaction is priceless.
Kirjoittanut: hannavaan (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.01.2014 10:15
Jotain positiivista; eilinen Tampereen reissu with my mom! Käytiin katsomassa The Addams Family musikaali (oli huikean hauska!), syömässä (ruoka oli hyvää!) ja shoppailemassa (joskaan en löytänyt juuri mitään, mutta ei sillä väliä!). Illalla väsytti, mutta kiva päivä oli!
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • • Muokkasi: Wormboy
  • Lähetetty: 02.02.2014 03:08
Joo tää oli kyl kiva, olin pari päivää sitten keskustassa oottamassa liikennevaloissa, joku pikkulapsi on just sen verran pitkä että mun laukussa olevat patchit osuu sen naaman korkeudelle. Siitä se sitten tavaa ääneen että A-LI-EN SEX FI-END.
Kirjoittanut: Sieluton (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.09.2014 00:10
Olin päiväkodil tetis ja pikkuset ihastu mut tyyliin
AWWWW! How cute!
Ne kyseli paljon kysymyksii vaatteistani ja sit niistä oli mukavaa häplätä mun vaatteita kun olivat niin mukavan tuntosii ne niittivyöt yms.
Sit yksikin sano mulle, et laitathan nää sitä mustaa huulipunaa huomennakin.
Mulle tuli vaan pahamieli sit sanoo et tet loppuu pikkuset tuli surulliseksi kun kuuli että mun viikon tetti loppuu ja sit ne kysy et millo tuun takas? Tuli awkward tilanne...
Et joo, tähkäpääksi ja rokkariksi sanovat ( koska hiukseni on polviin asti)
Päiväkodintädielki oli positiivinen asenne kua kohtaan et ne vaan kyseli et mistä mä saan vaatteeni ku ei täällä korvessa myyä tommosii ^__^
  • Lähetetty: 21.09.2014 14:26
Hienoa..
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.09.2014 00:01
Lapset on kyllä ihanan ennakkoluulottomia (ja jos he ovat, sen ovat vanhemmat heille opettaneet.)
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit