Gootti.net

Positiivisia kokemuksia

Kirjoittanut: tuulikello (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.01.2010 10:44
Meillä oli kylässä jotain vanhempieni työkavereita, ja datailin itsekseni kun nämä viettivät aikaa olohuoneessa. Kun pariskunta sitten lähti, nainen tuli ihan yllättäen siihen viereeni ja sanoi: "Oli vielä pakko tulla sanomaan sullekin, noille toisille mä sitä jo kehuinkin, että todella kauniit meikit sulla, kulmakarvat ja kaikki. Tosi nätin näköiset." Olin ihan hämmentynyt, yleensä kun piirrettyjä kulmakarvoja ja tummia meikkejä vain paheksutaan (mm. äitini oli samana päivänä ilmaissut oman kantansa). Mutta piristi tosi paljon päivää
Eikä siinä vielä kaikki, sama nainen lähetti vielä sähköpostia äidilleni ja kiitti vierailusta. Liitti sitten vielä siihen viestin perään "että kun se teidän tytär on vielä niin kauniskin". Kiva jos joku tykkää Ja ihanaa, jos joku kertoo ollessaan sitä mieltä, vaikka periaatteessa minullekin ihan vieras ihminen oli kyseessä.
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.01.2010 19:55
Minunkin päivääni on piristetty kummasti mm. marketissakin kerran eräs nainen ihan anteeksi pyytäen keskeytti lyhtyjen pälyilemiseni kertoakseen miten ihanat vaatteet minulla on, ja kyseli kovasti, että mistä moisia olensaanut, ja olenko itse tehnyt jne.

Töissäkin pyrin pitämään jonkin verran omaa tyyliäni esillä, ja monesti olen sielläkin saanut kehuja kuulla, ja mukava kun asiakkaat muistaa minut aivan erityisesti tyylini vuoksi "Hei, tumma nainen, sinähän maksutit minua viimekerrallakin, sinä olit sieltä Savosta!" (Monesti kyselläään myös murteeni takia mistä olen kotoisin jne.) Eilenkin töissä joku tyyppi tahtoi "kauniilta neidiltä" pusun poskelle.

Myös poket kotikaupungissani muistavat. Mukava kun väliin saa kuulla kehujakin, sen saatanan palvoja -jupinan sijaan
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 10.01.2010 20:11
Olen kyllä saanut monesti kehuja vaatetuksestani ja hiuksistani, varsinkin silloin kun oli vielä mustat pinkillä raidalla. Pitänee taas alkaa hieman enemmän panostamaan
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 08.12.2013 15:58
No nyt oli kyllä hämmentävä kauppareissu! Kävin lähikaupasta hakemassa vähän helpotusta rapsaan, nakkasin päälleni "vaan jotakin" eli pikkuveljeltä saadun hupparin, jossa on luurankokuviointi edessä, jatkuu huppuun asti niin että hupun saa vetsraeilla vedettyä ihan kiinni asti. ja silmien kohdalla on reiät. Matkalla eräs vanhempi mummeli kehui kovasti tätä hupparia ja oli iloinen kun nuoret uskaltaa olla erilaisia. Hänen kanssaan höpöteltiin kaupalle asti ja mummeli oli aivan innoissaan. Kaupassa sitten toinen, ehkä noin kuuskymppinen mieshenkilö tokaisi ohimennen että Ompa hieno takki! Ja kuulin hänen vielä huudahtavan kumppanilleen että Lissu, miksei mulla oo tommosta! Kyllä pisti hymyilyttämään
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.12.2013 22:21
Kuvataiteenopettaja aina jaksaa innostua mun vaatteista. Viimeksi mun itsetehdystä tummanruskeasta kukkakuvioisesta rusetista tuli kehuja.
Toinen juttu mihin olen aika tyytyväinen on se, että suurin osa sukulaisista on lopettanu sen "kohta pääset yli tosta vaiheesta " sössötyksen, ja kaikenmaailman kissanristijäisissä multa kysellään nykyään meikkivinkkejä.
Rastojakin on ihasteltu, mikä on ihan mukavaa, mutta ei niihin tarvitse koskea, varsinkaan kysymättä.
Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • • Muokkasi: Magnolia
  • Lähetetty: 13.12.2013 17:53
Olen nähnyt tänään Turun Thalia -kortelin vieressä gootti -tytön, todella kaunisti meikkatuna ja New Rock -nilkurit jalassa. Noin klo 13. Pitkä muodokas tyttö. Tuli hyvä mieli.

Hän polti. Minä sanoin ajatuksena hänelle: "Älä polta. Gootit eivät polta." Eli humorilla sanoin. Hän käveli hidästi, ja jotain miettinyt. Kaunis tyttö.
Kirjoittanut: Mirilla (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.01.2014 13:09
Joitakin kuukausia sitten lukiolla siivooja tuli yllättäen kehumaan. Lueskelin käytävässä kirjaa, kun siivooja pysähtyi kärrynsä kanssa ja sanoi: "Mirilla, olet niin kaunis!" Mitäpä siinä voi muuta kuin hymyillä ja kiittää. Samainen siivooja oli aiemmin kehunut myös violettia huulipunaani. Kyllä koulupäivä tuntui taas hieman rennommalta.
Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.01.2014 15:39
Kiva siivooja..
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.01.2014 21:18
Melko kiva siivooja kyllä.
Kirjoittanut: Mortictoc (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Mortictoc
  • Lähetetty: 13.01.2014 21:50
Äkkiseltään mieleen tulee ainakin eräs kerta, kun olin Lahdessa miittaamassa ja kaupassa käydessä eräs vanhempi herrasmies pysähtyi kehumaan minua ja kaveriani sanoen, että on kuulemma ihanaa "kun vielä löytyy kauniisti pukeutuneita tyttöjä" (olimme molemmat kutakuinkin romantic-alagenren mukaan pukeutuneita, eli kaipa meitä saattoi luulla muuten vain vanhahtavasti pukeutuneiksi). Siinä sitten toivoteltiin hyvät päivänjatkot puolin ja toisin.

Muinakin miittikertoina (olen siis yhden kiinnostuksen kohteeni puolesta eräällä toisella foorumilla jonka käyttäjien järjestämissä miiteissä käyn) kirjava joukkomme on saanut sekä negatiivista että positiivista huomiota, positiivista lähinnä siinä muodossa että "tavan tallaajat" ovat toisinaan pysähtyneet ottamaan meistä kuvia. Aina hieman hämmentävää. Plus, meitä luultiin kerran penkkariseurueeksi. :/

Lisäksi, um, viime Animeconissa eräs japanilainen myyjä ihasteli vaatteitani ja kysyi, olenko tehnyt pukuni itse vai ostanut. Olin kyseisenä päivänä muuten normaalivaatetuksessani, mutta päässäni oli peruukki että sain vähän fiilisteltyä conia ulkoisesti.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit