Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Me mässäilijät... (osa 2)

Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.09.2009 21:15
Kana-ananas-aurajuusto-majoneesipitsaa. Nom nom nom.
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.09.2009 22:05
Oikein nautin, kun kävin hakemassa LORDI-Kebabin(10e).Nam.!!
Kirjoittanut: kannuskäsi (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.09.2009 17:55
azpzv
Ethän vain syönyt yksin kerralla kaikkea?
On kyllä niin tuhti satsi ettei ainakaan minulta onnistu kerralla, vaikka tosi hyvää kyllä on!
Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.10.2009 10:10
kyllähän ny lortikepapin syö yksin ihan helposti..
Kirjoittanut: kannuskäsi (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.10.2009 17:36

Lainaus: God Of Wind

kyllähän ny lortikepapin syö yksin ihan helposti.

No, kasvavalla nuorella miehellä voi toki onnistuakkin...
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.10.2009 18:54
Kävin Hulluilla Päivillä ja mukaan tarttui brie-juustoa kiekko. Om nom nom. Olin jo vallan unohtanut miten hyvää se onkaan!
Kohta tiedossa pitsaa. Njaham.
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 09.10.2009 21:33

Lainaus: kannuskäsi

Ethän vain syönyt yksin kerralla kaikkea?

No,kyllä se kaikki meni...kerralla
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.10.2009 23:21
Toissapäivänä tein Runebergin torttuja ja tänään olen mättänyt naamariini glögiä, ruskeita pipareita ja suklaakonvehteja. Mulla tuntuu jotenkin olevan nuo kauden juhlapäivät hakusessa tällä hetkellä. Olisiko kellään hyvää vinkkiä suolaisiin tai makeisiin Halloween -tarjottaviin?
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 10.10.2009 09:30
Kurpitsapiirakka

Minä ainakin itse pidän kurpitsapiirakasta, eikä se ollut kovin vaikea tehdä. Tuoreen kurpitsanlihan vääntäminen ulos kurpitsasta oli kyllä sottaista puuhaa, mutta sainpahan samalla koverrettua myös sen kurpitsalyhdyn!
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.10.2009 18:38
^Kiitos ohjeesta! Täytyy kokeilla, vaikuttaa sen verran mielenkiintoiselta. Pääsen sitten kerrankin kovertamaan kurpitsalyhtyä, asia joka on tähän asti jäänyt vain ajatuksen tasolle. Pitää varmaan etsiä siihenkin ohje, etten pilaa kurpitsaa turhalla kämmäilyllä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit