Gootti.net

Me mässäilijät... (osa 2)

Kirjoittanut: Kryonik (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.10.2009 00:47
Om nom nom, sushia jätti- ja tavallisista katkaravuista, rullia ja nigireitä Ja ukko leipaisi tuosta vaan päälle vielä ihanat juustosämpylät
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.05.2010 23:25
Ihana itse tehty feta-oliivisalaatti, rapeat sipsit ja hyvä dippikastike, joku ihana erikois juusto, lämpimät tonnikalavoileivät...onhan noita herkkuja vaikka mitä nam!
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Mina
  • Lähetetty: 11.05.2010 12:10

Lainaus: kismet

Miten erotella keltuaiset ja valkuaiset? Kerran olen kokeillut eikä tainnut onnistua... Minulla ainkin on se käsitys että kun vatkaa valkuaisia ja sokeria niin pitäisi tulla suht kuohkeaa lopputulosta - nytpä ei tullut. >

Jätä se sokeri pois.. Valkuaiset ja keltuaiset erotellaan silleen, että rikot kananmunan jonkun kulhon/lasin päällä ja siirtelet sen kipon/lasin päällä sitä keltuaista kuorenpuolikkaasta toiseen. Näin lopulta kipossa/lasissa on valkuaiset ja keltuainen siinä kuoressa, josta sen voi kipata pois/toiseen purkkiin Valkuaisvaahto on todella kuohkeaa ja sen tietää olevan valmis siitä kun käännät vatkauskulhon ylösalaisin ja vaahto pysyy paikoillaan siellä.

Aiheeseen: Töissä ryypiskelen kahvia kahvikermalla ja mussutan Fazerin hasselpähkinäsuklaata. Tämän ketjun innostamana käyn vielä töiden jälkeen hakemassa Hesestä kanahampurilaisen ja ajelen sitten jonnekkin nättiin paikkaan pupeltamaan sen kaikessa rauhassa. Ah

Edit: Tämä on pahapaha ketju, tuli mieleen vaikka mitä herkkumössösössöä mitä vois syödä ja mitä ei ole pitkään aikaan syönyt.. Jos vaikka ensviikolla uhrais jonkun päivän ja kuteet ja tekis vaikkapa niitä iki-ihaneita jauhelihapihvejä, perunamuussia ja kermasalaattia. Kyllä, luitte oikein, kermasalaattia Eli siis kananmunaa, salaattia, kurkkua, tomaattia ja kermavaahtoa sekaisin. On muuten aikas sairaan hyvää, vaikka todella kaukana terveellisestä.
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.11.2012 19:59
Herranen aika miten vapauttava keskustelu on uponnut unholaan! Koulussa on vähän semmoinen ilmapiiri, että jos joku ostaa korvapuustin niin kaikki on fiilistelemässä siinä vieressä "voi miten tuoksuu ihanalta, en vaan viitsi itse tuollaista!" vaikka siihen olisi ihan hyvin mittojen puolesta varaa.

Tämän hetken top-3 minulla:
1. Lohi
2. Ouncen maustetut teet
3. Suolatut pähkinät (cashew, Taffelin Sourcream & Onion)

Lohta ja pähkinöitä en vaan voi kotosalla yleensä nauttia kun täällä asuu sellainen allergiaolento. Sinänsä harmi kun ne ovat niin hyviä proteiininlähteitä... onneksi en ole kasvissyöjä Viime viikolla olin aivan fiiliksissä kun koulun ruokalasta sai paistettua lohta. En ollut syönyt sitä varmaan puoleen vuoteen.
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.11.2012 16:51

Lainaus: Verity

Ouncen maustetut teet

Oi vitsit! Itse haluaisin kovasti käydä Ouncessa. Aikas kivan näköinen paikka näyttää olevan Ouncen sivujen perusteella. Harmi vaan kun sijaitsee Helsingissä asti. Harvoin siellä pääsee käymään.

Lainaus: Verity

Lohi

Lohi on kyllä hyvää! Itse kävin vanhempien luona vasta ja sain syödä pitkästä aikaa lohta. Olin myös aivan täpinöissäni Harmi kun ei sitä näin opiskelijana kehtaa ostaa kun on niin kallista
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.11.2012 20:41
Aina kun käyn Helsingissä käyn Ouncessa. Ihanaa teetä ja todella viihtyisä ja kaunis paikka. Pakko suositella, että tee nimeltä Bengalin tiikeri on aivan taivaallista.

Ja hunajachililohi! Taivaallista! Ja 23e/kg.

Sinihomejuusto ja omena on yksi tämän hetken pakkomielteistäni. Toimii myös päärynän kanssa.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • • Muokkasi: Wormboy
  • Lähetetty: 21.06.2013 00:22
Leivottiin eilen kaverin kanssa Dalekin näköinen kakku, ja tänään mummo toi raparperipiirakkaa. Twiggy Ramirezin synttärit on loistava tekosyy mättää kakkua ja kahvia.
Sitten on tietty juhannus seuraavaks
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • • Muokkasi: Sad Angel
  • Lähetetty: 22.06.2013 22:46
mums!
eilen grillikasviksia, naudan ulkofileetä, uusia perunoita, lohta ja silliä, tsatsikia ja kreikkalaista salaattia...
Tänään oli juhannus-menussa pekoniin käärittyjä herkkusieniä, grillattua, hunajamarinoitua kanaa, niin ikään uusia perunoita, lohta ja silliä, sekä avokado-melonisalaatti.
Plussana jälkiruoat, leipomani raparperipiirakka ja tänään paistettuja persikoita kera vaniljajäätelön. Että laihtumaan ei varsinaisesti nyt ehdi.

muoks..
Eilen illalla notskin ääressä myös kolmea sorttia juustoa, pakollinen viherpippuri-sulatejuustomakkara ja erilaisia hedelmiä, esim. melonia, omenaa, päärynää ja banaania.
Kirjoittanut: misner (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.07.2013 13:52
Ben & Jerry's Chocolate Fudge Brownie-jäätelö. Jokainen suupala on pieni orgasmi.
Kirjoittanut: Trixena (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.07.2013 20:58

Lainaus: Wormboy

Leivottiin eilen kaverin kanssa Dalekin näköinen kakku, ja tänään mummo toi raparperipiirakkaa.

Dalekkakku. :3 Mie tahtoo.

Uusin rakkauteni on ollut suklaamurot. Ai että Miten murot voikaan olla niiin hyviä.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit