Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä aiot tehdä tänään/huomenna/ensi viikolla?

Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.07.2012 20:34
tänään en tehnyt mitään...no mukuin keskellä päivää yli 2 tuntia riippu keinussa!
ja huomenna pitäs mennä shoppailemaan.
ensi viikolla käydään sitten isommassa paikkakunnassa shoppailemassa.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 31.07.2012 21:04
Torstaina luvassa on yllätysläksiäiset kaverille joka lähtee vaihtoon Amerikkaan tässä kuussa. Yritän nyt vältellä koko tyyppiä, kun pelkään jatkuvasti että möläytän sille jotain ja sitten yllätys on pilalla.

Ja seuraavana lauantaina on vielä kaverin tuparit. En erityisemmin yleensä juhli, joten tästä tulee kohtalaisen rankka viikko.
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.08.2012 12:21
Noo... kohta puoliin ois serkkupojan ripari. Oon täysin pihalla... mitä sinne pitäis pukee?
  • Lähetetty: 01.08.2012 14:41
ite kun olin veljen rippijuhlissa tänä kesänä niin päällä oli:
-musta mekko (ite tehty kyllä)
-mustat sukkahousut ja valkeat balleriinat.
meikit ja hiukset:
-kajaalia ja valkeaa luomiväriä.
-hiukset tuuppeerattuna ja valk.hiuskoristeella kiinni.
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.08.2012 19:30
Apua... ei mulla ole mekkoja... käviskö mustapunanen tyllihame ainoa hame mitä mulla on, jossei yhtä Killercatin housujen mukana roikkuvaa minaria lasketa, ja sitä ei lasketa
  • Lähetetty: 01.08.2012 22:55
oh...........no jos asut helsingissä niin se ei ole ongelma!
sehän on täynnä mekkoja.
toisin kuin minun paikkakunta.......täällä ei ole mitään.
tai no ompelijalla 200 euroa.
ellei mene kauppaan jossa on rumia isoja kolttuja kokona xxxxxxxxxxxxl.
kun semmoset ei käy mulle.
ennemminkin ihonmyötäiset/istuvat.
Kirjoittanut: Aristosa (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.08.2012 16:13
Huomenna menen hakemaan ison kasan valokuvia, jotka ovat olleet kehitettävänä. En edes halua ajatella, mitä ne tulevat maksamaan Onneksi maksetaan siskon kanssa puoliksi ja jaetaan valokuvat.
Ylihuomenna on aika hammaskirurgin vastaanotolle TAYSiin. Mulla on yksi takahammas mennyt murskaksi ja sen poistattamisesta on nyt esitutkimukset.
Ensiviikolla alkaa koulu ja meillä on myös joku syyskirkko, jes...
Ensikuussa on luvassa pikavisiitti Brysseliin! Iskä soitti eilen ja kysyi, lähtisinkö käymään siellä. En tiedä millä asialla, mutta pääasiahan on se, että pääsee ulkomaille ja pappa betalar 8D
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.08.2012 23:01
Nyt teen istelleni Cannibal Corpse paitaa.
Kymmenes päivä on SÄYKKIROCK ja sinne siis. 11. päivä kaupungille ostamaan kaikkea kouluturhuuksia. Sitten 15. päivä alkaa koulu(FFFFFFFFFFFFFFFFUUUU-) ja 16. päivä pianotuntien ajankohta saadaan selville.
  • Lähetetty: 08.08.2012 00:04
oo onnellinen mulla alkaa koulu 13.päivä!
Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.08.2012 15:43
Tänään on Vaasan taiteidenyö ja päädyn julkimaalaamaan, mikä on sinänsä kamalaa, sillä työskentelyni on usein kirosanailua, äkäilyä, itsekseenpuhumista höystettynä ympäriinsäkävelyllä. Tänään pitäisi sitten istua kiltisti paikallaan :P Paikkakunnalla olevat voivat tulla tutustumaan Pohjanmaan antikvariaatille
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit