Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Niksi-gootti

Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.05.2009 08:07

Lainaus: Piiskansiima

Ei vain oikein niillä hinnoilla viitsi lähteä testailemaan.

Juu ne maksavat hunajaa ja hinajaa, mutta siitäkin huolimatta minulla on vakaa aikomus sellainen hankkia. Niin, sitten kun voitan lotossa..

Lainaus: Aditu

Mulla oli joskus sellainen silikonimaisella liimapinnalla varustettu pyöröharja. Tämän etu tekstiiliharjaan ja teippiharjaan verrattuna oli se, että puhdistui tosi kätevästi huuhtelemalla. Jostain marketista tuon ostin, en tiedä saako noita enää mistään.
Löysin paikallisesta Säästötalo Robinhoodista moisen ja oikein kadun, etten ole ennen tiennyt etsiä. Todella kätevä ja poistaa karvat teippiharjaa paremmin. Siitä en sitten tiedä, kuinka kauan pysyy noin tehokkaana.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.05.2009 15:51

tai sitten sellainen Furminator -niminen hässäkkä jonka pitäisi poistaa irtokarvaa tehokkaammin.

Tuo toimii ihan oikeasti. Maksaa joo, mutta kun sellaisen hankkii niin siitä ei halua enään luopua. Varsinkin siinä vaiheessa, kun se karva alkaa irtoamaan niin sillä vehkeellä lähtee. Ei vaan tiedä mistä se kaikki karva on lähtöisin. (ei, ne ei ole saunalahdelta) Mutta tuo furminator on kuitenkin hiukan tarkka pidettävä. Sen voi nimittäin tylsyttää väärällä käytöllä. Kissoilla tuota ongelmaa silti tuskin tulee.
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.05.2009 12:24
Me tulimme miehemme kanssa siihen tulokseen, että kyllä se Furminator on hintansa arvoinen ja huusimme äsken huuto.netistä. Ei se 26€ budjettiamme kaada, jos maksamme vempeleen puoliksi.

Olen useasti harkinnut käyttäväni teippiharjaa suoraan noihin karvastaviin osapuoliin...

Minä olen joskus kokeillut. Arvon mademoiselle vähän ihmetteli, mutta ei se näköjään hirveästi haitannut. Eikä sen puoleen auttanut.
Kirjoittanut: mrpsychopatic (Nimetön)
  • • Muokkasi: mrpsychopatic
  • Lähetetty: 10.05.2009 09:32
aika myöhäinen vastaus darkangelille ,ite ainakin suoristelen ryppysiä tai väärään suuntaan kaartuneita papereita vetäsemällä sen varovasti pöydän kulmaa vasten tosin vähän riskialtista puuhaa hauraalla paperilla,mutta toimiihan se paremman puutteessa.
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 17.05.2009 19:02
En tiedä onko tätä jo mainittu, mutta korsetti toimii tarvittaessa myös mainiona selkätukena. Meikäläisellä on pakottanut selkää vietävästi aamusta lähtien ja olen joutunut köpöttelemään kumarassa kuin vanha mummeli. Nyt keksin vetäistä korsetin päälle niin johan pysyy ruoto suorassa ja kipukin hellitti.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 19.05.2009 18:37
Säästin tuntuvasti aikaa, vaivaa ja kuluja päällystämällä pyörän rungon mustalla kankaalla maalauksen sijaan ja eksyytypä sihen yks kangasmerkkikin(ja varmaan muutama lisää tässä lähipäivinä) kaveriks. Toivottavasti vaan kukaan urpo ei pölli niitä.
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.05.2009 19:33

Lainaus: Aditu

Meikäläisellä on pakottanut selkää vietävästi aamusta lähtien ja olen joutunut köpöttelemään kumarassa kuin vanha mummeli. Nyt keksin vetäistä korsetin päälle niin johan pysyy ruoto suorassa ja kipukin hellitti.

Minulla on muuten useammankin kerran toiminut tuo sama korsettikikka. Jatketaan nyt korseteissa, niihin saa vaihtelua helposti vaihtelemalla (samankokoisten) nauhoja keskenään, tehostevärejä halvalla.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 20.05.2009 22:42

Lainaus: P-M

Jatketaan nyt korseteissa, niihin saa vaihtelua helposti vaihtelemalla (samankokoisten) nauhoja keskenään, tehostevärejä halvalla.

Joo sullahan on se sama liituraitainen Trinity-korsetti ku mulla ja siitä kyllä oon saanu aina eri asuun sopivan ostamalla Euro-kankaasta 2 metriä satiininauhaa (on musta, valkonen, oranssi, lila, punainen ja pinkki nauha)
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.05.2009 14:46

Lainaus: Ninni

Joo sullahan on se sama liituraitainen Trinity-korsetti ku mulla ja siitä kyllä oon saanu aina eri asuun sopivan ostamalla Euro-kankaasta 2 metriä satiininauhaa

Käyhän se noinkin. Tarkoitin kyllä tuolla vinkilläni alunperin ihan noita korsetin kiristykseen tarkoitettuja nauhoja, mutta hyvä että lisäsit tämänkin tavan piristää nauhoilla.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.05.2009 21:47

Lainaus: P-M

Minulla on muuten useammankin kerran toiminut tuo sama korsettikikka. Jatketaan nyt korseteissa, niihin saa vaihtelua helposti vaihtelemalla (samankokoisten) nauhoja keskenään, tehostevärejä halvalla.

Jep, minulla usein käytössä tämä, yhteen vyötärokorsettiini minulla on olemassa kuudet eri nyörit. Tämä tosin toimii oikeastaan vain mustien korsettien kanssa, ja minulla kun valtaosa on muita kuin perusmustia.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit