Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Niksi-gootti

Kirjoittanut: DarkSmile (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.01.2009 14:32
Olisikos kellään mitään hyvää meikinpoistovinkkiä? Kuinka saada esim. rajaukset silmistä nopeasti ja tehokkaasti. Mulla on edelleen kaapissa vaan joku Anytimen silmämeikinpuhdistusgeelihärpäke, ja se ärsyttää. Eli voiko kukaan suositella vaikka jotain puhdistusliinoja?
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.01.2009 14:39
DarkSmile

Asiaan auttaa kunnollinen meikinpoistoaine, itse olen havainnut parhaaksi Cils Demasq -sanahirviöllä paiskatun tökötin.
Kirjoittanut: DarkSmile (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.01.2009 14:56
Thänks, pitää varmaan kirjoittaa nimi ylös ja lähtee metsästämään.
Kirjoittanut: Ania (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.01.2009 23:22
DarkSmile
perusvoiteilla saa myös meikit poistettua silmistä hyvin ja hellävaraisesti. Hommaa itsellesi vaikka puteli Humektania tai Aqualania tms, ei edes maksa paljoa. Ja käy herkällekin iholle.
Kirjoittanut: Aural (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.01.2009 23:47

Lainaus: darkAngel

ei sattuisi kukaan tietämään niksiä jolla sais paperin sileäksi ilman että muste/lyijy lähtyee pois?

Kuulostaa ehkä hieman kummalta, mutta paperia voi kuulemma myös silittää, siis ihan silitysraudalla. En ole koskaan kokeillut, mutta sikäli kun olen käyttänyt silityspapereita, en näkisi mitenkään mahdottomana etteikö paperia oikeasti voisi niin suoristaa. Tämän kuitenkin kertoi aikanaan eräs talousaineiden opettaja, joka halusi meidän palauttavan työselostukset siisteinä. (Jos itse lähtisin kokeilemaan, saattaisin pistää jonkinlaisen silitysliinan paperin päälle.)
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.01.2009 18:30

Lainaus: Aural

Kuulostaa ehkä hieman kummalta, mutta paperia voi kuulemma myös silittää, siis ihan silitysraudalla.

juu. tätä miun äitikin ehdotti. tosin vaan että leivinpaperin läpi. ja sanomattakin selvää että ilman höyryä.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.01.2009 18:56

Lainaus: DarkSmile

Muistaako kukaan kun tuolla idealla toimivaa tuotetta mainostettiin Ostos-TV:ssä?

Lainaus: Trnquill

Silver Star

ja se oli ihan älykallis, mutta ihailin sitä pieneä aina ihan kympillö töllössä, että miten se voi olla mahdollista!
Kirjoittanut: mustakynsi (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.01.2009 19:03

Lainaus: DarkSmile

Olisikos kellään mitään hyvää meikinpoistovinkkiä? Kuinka saada esim. rajaukset silmistä nopeasti ja tehokkaasti. Mulla on edelleen kaapissa vaan joku Anytimen silmämeikinpuhdistusgeelihärpäke, ja se ärsyttää. Eli voiko kukaan suositella vaikka jotain puhdistusliinoja?

mulla on ainakin toiminut tosi hyvin lumenen veden kestävälle silmämeikille tarkoitettu silmä meikin poistoaine.hyvin ja hellävarasesti on lähtenyt eikä ole tarvinnut pitkään hinkata erialisilla mönjillä ennen kuin lopputulos on ollut hyvä.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 24.01.2009 19:01
jos ei meinaa nenäverenvuoto millään lakata ja ois muutakin tekemistä kun istua paikallaan ja pidellä paperia nenän edessä tai naamaa lavuaarin yläpuolella miä teen niin että otan tampoonista asettimen ja narun pois ja leikkaan kahtia. pitää rajumpaakin verenvuotoa kiitettävän aikaa.
Kirjoittanut: Trnquill (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.01.2009 22:39

Lainaus: darkAngel

jos ei meinaa nenäverenvuoto millään lakata ja ois muutakin tekemistä kun istua paikallaan ja pidellä paperia nenän edessä tai naamaa lavuaarin yläpuolella...

Verenvuoto loppuu hetkessä, kun nostaa sen leuan sieltä rintamuksesta ylös, eikä valuta itseään ehdoin tahdoin lavuaariin tai papereihin kuiviin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 8 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit