Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Päivän ensimmäinen ajatus (osa 2)

Kirjoittanut: Adalan (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.07.2010 10:25
"Vielä viisi minuuttia, tai viisitoista"
Kirjoittanut: Damianos (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.07.2010 11:48
Tänään heti ensimmäisenä kävi mielessä tappaa nuo julkisivu-remppamiehet jotka tuli yleisavaimilla meidän kämppään sisäkautta parvekkeelle, saamarin paskat eivät viitsineet sitten kilauttaa kelloa ennen tuloaan. Hemmetti kun oisinkii täällä lerssi paljaana bailannu, niin pojat olis varmaan tykänny.
Kirjoittanut: Criceto (Nimetön)
  • • Muokkasi: Criceto
  • Lähetetty: 27.07.2010 10:54
"Tyhmä kissa!"

Heräsin ja kissa puri jalkaan ei onneks oma. Olen Oneesan luona. Täällä on kivaa, ilman kissaa kivempaa.
Kirjoittanut: Lucile (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 30.07.2010 06:21
"Eiih, missään ei saa nukkua rauhassa"
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.07.2010 10:00
"Mitäs tuo kello nyt vielä soi? Voi v....."
Olin siis nähnyt unta että olin täysissä pukeissa ja juuri lähdössä töihin. Piti ottaa koko aamu uusiksi
Kirjoittanut: teufelfaust (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.07.2010 19:23
"WTF? onkos se kello jo viisi..."
Valvoin siis jonnekin kuuteen aamulla, en nyt laske vuorokauden ensimmäistä ajatusta.
Hyvin kyllä nukutti.
Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.07.2010 20:43
"Huone täynnä muuttolaatikoita...pitäisi siis alkaa pakkaamaan, mutta sitä enne ehtii kirjoittaa vielä yhden ficin!" *kone auki*
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 31.07.2010 21:17
Klo 4:04: "Mitä, apua, töihin, pitää nousta, missä insuliini, tossa, eiköhän pistetä... eiku hetkonen, nyt ei mene ihan oikein tää juttu. Nythän on lauantai! Takaisin nukkumaan."
Kirjoittanut: Neiti Kooma (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.08.2010 01:57

Lainaus: Nordis

"Mitäs tuo kello nyt vielä soi? Voi v....."
Olin siis nähnyt unta että olin täysissä pukeissa ja juuri lähdössä töihin. Piti ottaa koko aamu uusiksi

Eikös olekin turhauttavaa. Ite oon kanssa joskus käyny aamusuihkussa ja laitellu kahvinkeittimen päälle ja sitten kello soi ja herään. Taas. Ja noussu ylös sängystä, ja kello soi ja herään TAAS.

Aamun ensimmäinen ajatus herätessä oli varmaan jotain "mihin aikaan mä pääsin nukkumaan (nopea päässälasku tässä välissä) - ei **** en haluu herätä vielä!"
Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.08.2010 08:43
joko miulla tuli taas valvottua koko yö....
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit