Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Päättömiä kysymyksiä (osa 3)

Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Felicia
  • Lähetetty: 21.01.2011 11:41
En usko että se ainakaan Suomessa olisi mahdollista.

Voiko kaikkea sanoa taiteeksi, esim. Britney Spearsin musiikkia?
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • • Muokkasi: Kreivi Arvet
  • Lähetetty: 23.01.2011 22:05
Kyllä voi. Mutta musiikinlaatu onkin sitten kokonaan toinen määritelmä

Mihin tarvitaan poikaystävää?
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.01.2011 04:06
Ei mihinkään. Tähän tulokseen olen tullut mietittyäni seurustelun vaikeutta.

Leikkaisinko otsiksen vai annanko vielä kasvaa?
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.01.2011 10:38
Itse mietin samaa, joten sanon että anna kasvaa ja leikkaa vasta sitten jos siltä tuntuu

Mistä mä saan rahaa?
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.01.2011 12:11

Lainaus: Roudatar

Ei mihinkään. Tähän tulokseen olen tullut mietittyäni seurustelun vaikeutta.

Ei sitä poikaystävää tarttekaan mihinkää, sen vuoksi minäkään en ole sitä hommannut! Sitä paitsi monet miehet ovat rumia ja karvaisia, en tiedä sitten että mikä sitten joissain naisissa kiehtoo karvaisia ukkoloita kohtaan

Jaa mistä saat rahaa, seinästä. Olen huomannut että joissain rakennuksissa on sellaisia pieniä ohuita luukkuja josta tulee ulos seteleitä kun vähän aikaa seisoskellee siinä luukun edessä. Sitä en tiedä vaikuttaako seisoskelun ajoitus- ja määrä rahamäärän saamiseen. Ihmiset kuitenkin saavat rahaa sieltä sillä eihän sitä turhaa kehtaa kukaan seisoskella seinän vieressä naama seinää vasten jos se seisoskelu ei jotenkin palkitse taloudellisesti tai henkisesti.

Miksi tulenläheisyys rauhoittaa ihmislasta?
Kirjoittanut: VariSami (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.01.2011 13:02
Joko se tietää, että saattaa kiukuttelun seurauksena päästä tekemään liekkien kanssa lähempää tuttavuutta, tai sitten liekkien arvaamattomat kuviot kiehtovat sen kehittyvää älyä ja lämpöön liittyy luonnollisena reaktiona turvallisuuden tunne.

Jos sekä hallitus että oppositio ovat sitä mieltä, että opintoraha pitäisi sitoa indeksiin, miten äänestyksen tulos on, ettei niin tehdä?
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.03.2011 13:58
Koska en tajunnut kysymyksestä yhtään mitään näin tiistai jumituksissa, vastaan että en tiedä.

Mustat kengät, mustalla pitsillä vai punaset kengät, mustalla pitsillä?
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.03.2011 15:45
Punaiset mustalla.

Miksi ihmiset lässyttävät lemmikkieläimille ja söpöille asioille ärsyttävästi?
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.03.2011 00:46
Kai se on joku vauvajuttu tai sitten lemmikin kohdalta naamaan puremisen paikka.

Pitkä tukka vai millin sänki?
Kirjoittanut: Vampiric (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.03.2011 00:50
Pitkä tukka, ehdottomasti.

Voiko kenkiä olla koskaan liikaa?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit