Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Päättömiä kysymyksiä (osa 3)

Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.10.2012 19:13
Ikkunan välissä ei tuule, sada yms. eikä siellä ainakaan ole petoja... pois pääseminen on sitten ihan eri juttu Nyt muuten itse sanoisin, että ovat nimikirjaimet avatarissa.
Miksi astianpesuaineen täytyy haista metsämarjoilta? O_O
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.10.2012 20:26

Lainaus: Kuolonenkeli

Miksi astianpesuaineen täytyy haista metsämarjoilta? O_O

Koska porukka kuvittelee että ne ketun kusemat ja happosateen raiskaamat papanat olisivat jotenkin erityisen puhtaita ja raikkaita ja se puhtaus tarttuisi synteettisen esanssin kautta sitten haarukoihinkin. Samaa sarjaa jatkaen, mitä järkeä on tervashamppoossa?
Kirjoittanut: vampirequeen (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.10.2012 10:54
Nyt minullaki leikkas kun tajusin että voi muokata vaa yhen kerran?
Koska terva varmaan tuoksuu hyvältä... Mieluummin kyllä syön niitä tervapastilleja. Järjestä ei tiie sitten.

Miksi salkkareissa ei ole lepakko-naista tai paria? On vaa parit homot ja loput heteroita..??
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.10.2012 15:59

Lainaus: vampirequeen

Miksi salkkareissa ei ole lepakko-naista tai paria? On vaa parit homot ja loput heteroita..??

Koska salkkareiden suurin kohdeyleisö on naiset (tai tytöt)? Ja sen jälkeen sitten vissiin muutama homomies kuuluu kohdeyleisöön? Voisi siis olettaa, että Salkkareiden tuotannossa oletetaan, etteivät heteronaiset mielellään katsele lesbonaisia. Mutta voisi samalla miettiä miksi minkään saippuaoopperan tai tv-sarjan hahmot eivät kuvasta todellisuutta edes hiukkasen. Ei ole lihavia, kehitysvammaisia, tummaihoisia, aasialaissyntyisiä tai muuten vaan valkoihoisesta keskiverto heteroista eroavia ihmisiä.

Miksi juuri kurpitsat kuuluvat Halloweeniin?
Kirjoittanut: DEADBUNNY (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.10.2012 20:40
Jack o'lanter (tai jotain tuollaista :'3) joka oli oikeastaan alkujaan joku juures ja sitten siitä jotenkin päätettiin tehdäkkin juuri kurpitsa! 8)
Huomatkaa suuri halloween- tietämykseni! x3

Miksi lääkärit tuntuvat tahallaan kettuilevan minulle ? Kultaa ja papukaija-merkki sille, joka osaa selittää tämän minulle. Kiitos!
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.10.2012 23:31

Lainaus: DEADBUNNY

Miksi lääkärit tuntuvat tahallaan kettuilevan minulle ?

Koska oot niin helevetin mahtavassa kunnossa, että niitä vatuttaa. Lääkärit nähkääs ovat masentuneita omasta huonosta olostaan ja kunnostaan ja iloitsevat sitten kun saavat katsella jotakuta, jolla menee vielä huonommin. Valkotakit myös purkavat näihin sadistista tarvettaan kiusaamalla kaikilla mahdollisilla tavoilla. Tämä on totta ainakin kohtaamieni hammaslääkäreitten kohdalla
Miten kanin uniapneaa (taimitäsittenolikaan) hoidetaan? En voi nukkuu, kun kani kuorsaa ja korisee... ylilihava karvatollo... emäntäänsä tullut ilmiselvästi
Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.10.2012 02:46
Sen kun tietäisi niin olisikin viisas. . .

Miksi uuden rakkauden tunteen kanssa on se kummallinen ristiriita: toisaalta on lähes kaikkivoipa olotila jossa on onnensa kukkuloilla, mutta sitten taas toisaalta lähes epätoivoisen heikko ja haavoittuvainen ?
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.10.2012 04:25

Lainaus: gothicknight

Miksi uuden rakkauden tunteen kanssa on se kummallinen ristiriita: toisaalta on lähes kaikkivoipa olotila jossa on onnensa kukkuloilla, mutta sitten taas toisaalta lähes epätoivoisen heikko ja haavoittuvainen ?

Sen kun tietäis varmasti. Kai se on se virheellinen toivon tunne joka sen aiheuttaa.

Olen ihastunut, eikä tää kyseinen jätkä tunnu koskaan katsovan miua sillon kun itse katson häntä, ei edes vahingossa. Onko tulkittava sillain, että ei ole kiinnostunut?
Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.10.2012 15:45

Lainaus: Roudatar

Olen ihastunut, eikä tää kyseinen jätkä tunnu koskaan katsovan miua sillon kun itse katson häntä, ei edes vahingossa. Onko tulkittava sillain, että ei ole kiinnostunut?

Mene sen jätkän eteen ja katso silmiin. Jos ei ala huomata sinua, niin sitten voit todeta että ei ole kiinnostunut. Ei kannata jäädä epävarmuuteen, vaa ntehdä asialle jotain.

Kuka keksi ja mitä?
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.10.2012 15:53
Steve Jobs keksi Applen. XD

Minkä leffan katot viimeksi?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!