Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Päättömiä kysymyksiä (osa 3)

Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.10.2012 16:16
Party Monster!

Miksi kuusta on niin vaikea ottaa hyviä kuvia.
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.10.2012 18:15
Öö... taisi olla "Sisko tahtoisin jäädä" sorruin viikonlopun leffaputken suomalaiseen teinileffaan. Tuomioni: vihasin kaikkia, kaikki olivat ääliöitä, joista kukaan ei saanut mitään aikaiseksi ja sitten ollaan pulassa itseluotujen ongelmien kanssa... mun pitäisi katsoa vaan kauhua tai sellasta, jossa ne ärsyttävät tyypit oikeesti kuolee... -.-
Minkätakia muslimit on niin sydänjuuriaan myöten loukkaantuneita, jos joku oli piirtänyt Allahista/Muhammedista pilakuvan... harvoin mikään muu uskontokunta menttää kaikkia hermojaan jostain Jeesus-pilasta... tai ainakaan niin monet ihmiset, niinkuin kaikki! O_O
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.10.2012 20:32
mulla on tohon pakko vastata nyt!
katsos,kristitytkin suuttus jos piirretään Jumalasta....niin se on niille sama homma! >.<

hm.......milloin olet tavannut viimeksi snobin ihmisen? :O
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.10.2012 23:53
Siis ylimielisen... no töissähän tuollanen toissapäivänä, ei kuunnellut neuvoa ja siitä seurasi aika hyvää jälkeä.
"Mä olen tehnyt näitä hommia jo xx vuotta ja tuotantoa ei tollasen asian takia..."
Katos, koneesta räjähti osa pois.

Mikseivät vanhat työntekijät kuuntele nuorempia?
Kirjoittanut: Neminess (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.11.2012 13:27
Koska heillä on enemmän kokemusta kuulemma ja tietävät (ainakin omasta mielestään) paremmin. Kuulinpa tässä tositarinan, jossa harjoittelija meni leipomoon työssäoppimisjaksollaan ja neuvoessaan leipomon omistajaa(jolla ei ole minkäänlaista koulutusta leipomoalalta) sai kuulla miten omistaja "Tietää kyllä miten nämä asiat hoidetaan" ja "Opiskelijan on turha tulla neuvomaan".

Miksi ihmiset eivät osaa arvostaa maailman kauneutta?
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.01.2013 00:42
Jaa-a, ihmiset on vaan niin tyhmiä tai sitten on asiat niin huonosti ettei siinä ehdi enää huomata mitään maailman kauneutta.

Onko kellään mitään hajua mikä sen leffan nimi oli jossa oli se tyttö joka asuu jossain talossa keskellä ei mitään huumeiden yliannostukseen kuolleen isänsä kanssa, puhuu nukeille ja jolla on vammainen kaveri jonka kanssa se leikkii jossain pellolla? Köyhä kuvaus, tiedän. Joskus näin pätkän tästä leffasta, tekisi mieli nähdä se kokonaan mutten yhtään muista sen nimeä.
Kirjoittanut: Capitaine Ina (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.01.2013 11:54
HAHAHA mä tiedän tuon!

Nonni. On pakko vastata kun katsoin itsekin vasta kyseisen elokuvan. Se on Tideland, ja ohjaajana käsittääkseni Terry Gilliam, joka näin sivumennen sanottuna on jumala. Tosi friikki elokuva mutta onpahan laadukaskin.

Mitä tapahtuu jos Pinokkio sanoo 'nenäni alkaa kasvaa'?
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.01.2013 12:18
Ah, niin, sehän se. Kiitos Todella friikki elokuva, mutta juuri siksihän mä sen haluan nähdäkin..
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 28.01.2013 11:43

Lainaus: Capitaine Ina

Mitä tapahtuu jos Pinokkio sanoo 'nenäni alkaa kasvaa'?

Mun teoria on se, että nenä vaan yksinkertasesti kasvaa. Perusteluna se, että ensin se lause on valhe, eikä sadussa ole ollut puhetta siitä, kutistuuko nenä takasin jos lausutusta valheesta tuleekin totta, jolloin voi olettaa että ei kutistu ja nenä siis kasvaa.

Kuinka sitä osais lopettaa sen, että siirtää koulutöiden tekemisen alottamista?
Kirjoittanut: Nyxeria (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.01.2013 15:27
Oma vastaus on viimisen illan paniikki. Tulee koulutyöt tehtyä.

Tätä voi hyödyntää jos on hajamielinen, ja laittaa kalenteriin väärän päivän (mielellään ennen deadlineä)
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!