Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Armeija

Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.09.2007 20:59

Lainaus: Ilari

Ponnarit on keksitty. :P

Ja tykkäävätkö puolustusvoimat sellaisia käyttää, eivät tietenkään -____-
Kirjoittanut: nahkarotta (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.09.2007 21:30
itse kävin armeijan, 9kk lääkintämiehenä. kotiuduin korpraalina. ei mulla mitään sen ihmeempää syytä ollu armeijaan menoon. ei ollu juurikaan muutakaan tekemistä.

sainpahan ainakin ainoon järkevän aselajikoulutuksen, mistä voi olla jossain elämäntilanteessa hyötyä.
Kirjoittanut: Ghorgul (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.09.2007 21:44

Lainaus: nocturnal_chimaira

Hyppäät kuoppaan ja kohdistat sitten jyvän " kohteen " päähän ja ammut.
Tämä on pitemmillä hiuksilla hieman hankalempi toteuttaa kuin lyhyemmillä.

No noinhan se on, mutta esim. Ruotsissa annetaan olla hiukset päässä ja sitten hiusverkkoa pidetään, eikä naisiltakaan jotka suorittaa vapaaehtoista asepalvelua vaadita totaalista siiliä. Pohjimmiltaan tässäkin on kai joku juju, että halutaan jokaisen varusmiehen näyttävän samalla muotilla tehdyltä.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 24.09.2007 22:01
Naisilla pitää olla hiukset kiinni ja otsahiukset pinneillä päätä vasten, etteivät tule sitten silmille. Tosin, jos naisella on niin lyhyt tukka ettei sitä kiinni saa, se kelpaa sellaisenaan. :P
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.09.2007 22:17
Jepjep. Kyllä mun mielestä pitäs miehillä toi tukanleikkaamispakko heivata muualle.
Kirjoittanut: Peikko (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.09.2007 11:04
kasvaahan se letti takaisinkin ja jos siellä kun metässä leikkii peikkoa aseen kanssa siihen tarttuu kaiken maailman ötökät ja sellaiset.noh en itsekään lettiäni leikkaisi mutta minkäs teet.toki myös armeija syö veroja se on totta mutta ilman armeijaa ja sivaria nekin rahat voitaisiin antaa niille jotka tarvitsevat parempia hoitoja esim vanhukset ja mielenterveys potilaat jotka tarvitsevat oikeasti rahaa.maailma on epäreilu..
Kirjoittanut: Bastard (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.09.2007 14:57
Joskin sivarin olemassaolo on mahdollistanut sen, että mm. tuo vanhustenhoito saa enemmän panostusta, koska sairaaloissa siviilipalveluksen suorittavat hoitavat sieltä homman, johon oltaisiin muuten saatettu palkata joku henkilö tai jopa oltaisiin jätetty paikka täyttämättä liian korkeiden kustannusten takia. Eli siviilipalvelus ennemminkin säästää verovaroja julkisissa ja kunnallisissa palveluissa, toisin kuin armeija.
No, se siitä.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.09.2007 16:35

Lainaus: Peikko

jos siellä kun metässä leikkii peikkoa aseen kanssa siihen tarttuu kaiken maailman ötökät ja sellaiset

Ei mulla vaan ole tarttunu.. Ja minulla on pitkät luonnonkiharat hiukset ( mälsää ) ja 3 päivää kirjaimellisesti suossa kun olin tampereella skenaariossa -,-
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.09.2007 18:38

Lainaus: Peikko

kasvaahan se letti takaisinkin

Kasvaa kasvaa,mutta ei mikää hemopitkä letti ihan parissa vuodessa
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.09.2007 19:19
Kun armeijasta oli sit kyse... Isäni oli rauhanturvaajana jo pitkään ja kehottaa minua paljonkin menemään...
No saan kuitenkin valita...
Päätin kuitenkin, jos se poikakaveri menee armeijaan niin lähen perässä.. Pystyisin siihen hyvin, luonne sopii vaikka piillottelen sitä paljon..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit