Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Armeija

Kirjoittanut: Chastel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.11.2006 15:53
Oliko tästä jo keskustelua vaiko ei ? No kuitenkin alkoi mietityttää että kuinka moni sen käy ja miksi, ja muutenkin ajatuksia sodasta ja muusta olisi mukava tietää..Ja sivariudesta.

Itse en mene eikä kukaan sinne vaadikaan kun tyttöpuolinen olen.. Ei sopisi luonteelle, hiljainen ja huonokuntoinen ja muutenkin huono noudattamaan tarkkoja määräyksiä.. Eipä minulla kyllä tarkkaa kuvaa ole millaista siellä olisi , mutta tuskin sopisi.. Enkä haluaisi tappaa ketään.. Vaikea kuvitell silti sotatilannettakaan millainen se olisi.. Äh sekavaa.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 14.11.2006 16:00
Lainaus: Chastel Ei sopisi luonteelle, hiljainen ja huonokuntoinen ja muutenkin huono noudattamaan tarkkoja määräyksiä..

Sen takia mäkin kävin sivarin! Siitä on jo paljon aikaa, silloin oli tosi vaikee päästä sivariin, piti käydä kaikki tutkintolautakunnat yms. En tiedä pystyisinkö tappamaan. Ehkä tositilanteessa. Mut menköön armeijaan, joita se kiinnostaa.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 14.11.2006 16:23
Tää tyttö aikoo
Kirjoittanut: Lenore (Jäsen)
  • • Muokkasi: Lenore
  • Lähetetty: 14.11.2006 16:51
Armeija, ei kiitos. Tosin eipä mun sinne mikään pakko oo mennäkään, kun tätä kauniimpaa sukupuolta edustan.
En vaan usko asioiden selvittämiseen väkivallalla. Jonkun maapalasen takia ei kiinnosta itseään tapattaa ja eipä nuo vieraat ihmisetkään ole mielestäni sen arvoisia.

Loppujen lopuksi väitti ne Suomen puolustusvoimien tyypit mitä vaan, niin tappamaan siellä armeijassa ainoastaan opetellaan. Maan puolustusta, my a*s. Ihminen joka on olevinaan niin viisas, ei pysty edes riitoja selvittämään ilman verilöylyä.
Ei oo tarkoitus olla tosikko, mutta mun kanta tähän asiaan on ehdoton. Niinhän se on, että sivari on sankari ja totaali on tosimies.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 14.11.2006 17:05
Suoritin siviilipalveluksen 2003-2004. Olin sivarikeskuksen ATK-osastolla. Oli ajoittain ihan hienoa, vaikka ei kovin jännittävää hommaa ollutkaan. Sotavoimiin voisin varmaan mennä vieläkin, ja varmasti menenkin jos tilanne niin vaatii.

Lainaus: Lenore En vaan usko asioiden selvittämiseen väkivallalla. Jonkun maapalasen takia ei kiinnosta itseään tapattaa [...]

Aivan... Jos Suomessa sotien aikana kansalaiset olisivat ajatelleet samoin kuin sinä, meillä ei nyt olisi Suomea emmekä me olisi suomalaisia. Ryssä olisi valloittanut maan ja aloittanut oitis "epäilyttävän" ihmisaineksen siirtämisen Siperiaan. Suomen Puolustusvoimien tarkoitus ei ole vain puolustaa maata vaan myös suomalaisia ja suomalaisuutta.
Kirjoittanut: Lenore (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.11.2006 17:33
^Niin, mutta ennen Suomen itsenäistymistä käytyjä sotia ei voida verrata nykypäivään. Itsenäistymisen jälkeenkin käydyistä sodista voidaan pitkälti syyttää kolmen koplaa.
Mielestäni ei voida ajatella, että kaikki mikä on toiminut joskus vuonna siipi, toimisi nytkin. Suomen puolustuvoimat on mielestäni aivan onneton viritelmä. Nuorten kunto on aivan nollissa ja vaikka se armeijassa kohoaisikin, niin en usko että kertausharjoitusten avulla pystytään ylläpitämään tarvittavaa valmiustilaa.

Nykyään yhteydenpito eri maiden välillä on aivan eri luokkaa kuin ennen. Eri valtioliitot kuten EU on perustettu juuri rauhan takaamiseksi. Mikäli sota kaikesta huolimatta syttyy, niin tapetaan vaan kaikki ihmiset. Me olemme vain evoluution aikana tapahtunut järkyttävä virhe maan päällä.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.11.2006 17:40
Tiedän armeijassa olemisesta liikaa ystävien kautta, joten olen ihan varma etten aio mennä. En keksisi kovin paljon pahempaa vapaudenriistotapaa...
Jopa vuosi paikassa ,jossa toisen sanovat mitä saa tehdä ja mitä ei, (ei tule edes mieleen paikkaa ,jossa olisi tiukemmat säännöt) on viikon leirejä ,missä joutuu rämpimään metsässä talvipakkasella monia tunteja kylmässä ,ja sitten pääsee sisälle telttaan, missä saa nukkua muutaman tunnin ennen kun joku tulee taas kiskomaan ylös vaan sen takia että leirin paikkaa pitää muuttaa.
kiitos ei.
Onneksi olen nainen.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 14.11.2006 17:40
Lainaus: kuopassa Aivan... Jos Suomessa sotien aikana kansalaiset olisivat ajatelleet samoin kuin sinä, meillä ei nyt olisi Suomea emmekä me olisi suomalaisia. Ryssä olisi valloittanut maan ja aloittanut oitis "epäilyttävän" ihmisaineksen siirtämisen Siperiaan. Suomen Puolustusvoimien tarkoitus ei ole vain puolustaa maata vaan myös suomalaisia ja suomalaisuutta.

Oon osin samaa mieltä, mutta toi kuulosti ihan siltä agiteeraus-videolta, joka näytettiin kutsunnoissa. Meidät varmaan siirrettäis ensimmäisinä Siperiaan.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.11.2006 18:24
sinne vaan. ei se niin kauheaa ole.
ajatelkaa vaikka siltä kantilta että opitte tulemaan vähintään puolen vuoden ajan toimeen ihmisten kanssa, joita ette sietäisi viittä minuuttia siviilissä. kunto saattaa kasvaa, jos ei ole hyvä mennessä.
muuta hyödyllistä sieltä ei sitten mukaan taidakaan tarttua. ja joskus (harvoin!) siellä saattaa olla jopa mukavaakin...

p.s. niin, ja oppii kuuntelemaan turhaa v***uilua, eikä siitä välttämättä ole haittaa työelämässä... paksunee nahka moiselle.

p.p.s. kävin, 12kk viestipuolella.
Kirjoittanut: nexubus (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.11.2006 18:27
Sain just kuun alussa kutsunnoissa C-paperit eli vapautuksen. Ei musta ois oikein inttiin ollukkaan eikä kiinnostustakaan löydy hirveenä. Eniten lähinnä ärsyttää se että sukulaiset ja jotkut muut pitää asiaa häpeällisenä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit