Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Armeija

Kirjoittanut: Angel Of Death (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.05.2010 17:09

Lainaus: JM16180

anarkia maailmassasi

Tarkoittaako se että ei ole johtajia anarkiaa?! Minulla ei ole mitään lakia vastaan. Mutta on siinäkin turhia kohtia.
Kirjoittanut: JM16180 (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.05.2010 17:19
Off...

Lainaus: Angel Of Death

Tarkoittaako se että ei ole johtajia anarkiaa?! Minulla ei ole mitään lakia vastaan. Mutta on siinäkin turhia kohtia.

"Anarkismi on taloudellisista, yhteiskunnallisista ja sosiaalisista valtahierarkioista vapaata yhteiskuntaa tavoitteleva poliittinen ideologia."

Oikeasti nyt lopetan
  • Lähetetty: 28.05.2010 17:33

Aluksi, jos pistäisit lainaukset oikein

Ja sehän on ihan hirveää kun en laita lainauksia oikein, jotta kaikki nämä perfektionistit voisivat luke sitä.

Yksinkertaisesti, suurella todennäköisyydellä isomman organisaation johdossa olevat henkilöt ovat keskimääräistä älykkäämpiä.

Ja sinä myönnät sen, että olet tyhmempi kuin ne yhdet ihmisen pahaset, jotka voivat olla kuka tahansa meistä.

mutta silloin et ole osa tätä meidän yhteiskuntaa

En haluakkaan olla osa tätä nk "yhteiskuntaa" jossa tuhlaamme elämämme siihen että voimme maksaa valtiolle joka kouluttaa lisää näitä "orjia" tuhlaamaan elämänsä valtiolle ja sitten vasta viimeisillä vuosilla nauttia elämästä, mutta ei samalla tavalla kuin olisi voinut kymmeniä vuosia aikaisemmin.

Kyllä toki voit tehdä päätöksiä täysin itsenäisesti

ja niin minä myös teen.

ja silloin on turha toivoa mitään "apuja" yhteisöltä

Mitä apuja, kyllä saamme ruoan, keinotekoisia lääkkeitä, mutta vain jotta eläisimme pitkään ja palvelisisimme valtiota mahdollisimman pitkään. Ja kaiken kukkuraksi saamme kuolla "kunniallisesti" puolustaen ns "vapaata maata" .

Tämä nyt menee liika offiksi,

No ainakin keskustelua syntyy.
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Unholysacrament
  • Lähetetty: 28.05.2010 17:41

Yksinkertaisesti, suurella todennäköisyydellä isomman organisaation johdossa olevat henkilöt ovat keskimääräistä älykkäämpiä. Eikö tällöin ole ihan järkevää, että he tekevät päätöksiä keskiverto henkilön sijaan?

Yhdyn tähän mielipiteeseen.

Vai mitenkäs olisi, jos verrokkeina laitettaisiin Halonen ja lähibaarin Pera (nimi muutettu) tekemään päätöksiä suomen puolesta. Pera varmaan tekisi alkoholista ilmaista, sitten kaikilla olisi kivaa, kunnes sekasorto valtaisi suomen ja kaikki kuolisivat. Mii likes.

Tässä laskekelen jo että 13kuukautta viellä ennen inttiin menoa. Armeijan käyneiltä tutuilta olen kuullut ihan posiitiivista kommenttia ja stooria.

Ja sinä myönnät sen, että olet tyhmempi kuin ne yhdet ihmisen pahaset, jotka voivat olla kuka tahansa meistä.

No minä ainakin myönnän että tässä erityisessä asiassa olen "tyhmempi" kuin presidenttimme, joka varmaankin on jo nuorena ollut kiinnostunut politiikasta, seurannut sitä ja ollut osana iät ja ajat.
Minä puolestaan, kun politiikasta aletaan puhua, korkkaan kaljan ja tukin korvani ja toivon etten aamulla muista mitään mistään poltiikkaan liittyvästä.

Toivottavasti en tapani mukaan kirjoita kamalan epäymmärrettäviä lauseita.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.05.2010 18:15

Ja sehän on ihan hirveää kun en laita lainauksia oikein, jotta kaikki nämä perfektionistit voisivat luke sitä.

Itse asiassa lainaukset ON LAITETTAVA oikein! Muiden tekstejä ei saa vääristellä missään tapauksessa. Jos puolestaan foorumi itse on päättänyt laittaa väärän nimen lainatun tekstin kirjoittajaksi (ihan yleinen bugi täälläpäin) niin tekstin kirjoittaja korjatkoon lainaukset kohdalleen tai jos muokkausaika on mennyt umpeen niin apua voi pyytää moderaattoreilta.

Muutenkin voisitte tässä ketjussa nyt koettaa pysyä asiallisesti asiassa. Turhanpäiväistä provosointia saa välttää ja mielipiteet kannattaa perustella ja esittää muutenkin sillee kivasti niinku.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 28.05.2010 23:12

Miksi meidän on tehtävä töitä? Jotta saisimme katon päänpäälle? Saisimme ruokaa? Kuka sanoo että meidän on tehtävä työtä jonkun toisen eteen, jotta voisimme elää? Tuhlaamme elämämme siihen että tottelemme jonkun käskyjä, opiskelemme ja ylennymme jollain alalla, ja sitten kuolemme pois. Onko se sinusta elämää? Elämästä tulisi nauttia ilman rajoja ja ilman tätä yhteiskunnan luomaa jumalaa " RAHAA".

13-vuotiaana on varmaan vaikea kuvitella, että se katon alla asuminen ei ole itsestäänselvyys. Pappa betalar. No ei, kyllä sinunkin vielä pitää maksaa itse se oma kattosi. Ja se oma ruokasi. Alkuihmisetkin tekivät töitä saadakseen jotain suojakseen ja metsästivät saadakseen ruokansa. Mikään ei tule ilmaiseksi. Ihmiset ovat alusta alkaneet totelleet jonkun toisen käskyjä. Ain ryhmässä on se joku vanhempi ja viisaampi joka neuvoo ja johtaa muita. Sama koskee eläimiä, laumanjohtajat ja tarkat hierarkiathan niilläkin on. Ja eläimet tappavat yhtä lailla toisiaan ja taistelevat reviireistään niin kuin ihmiset. Niin on sen luonto suunnitellut. Jaa, raha. Noh, kivikauden ihmisetkään eivät saaneet mitään ilmaiseksi. Piti metsästää ja työstää nahka jotta sai vaatteita. Tavaroita saatiin myös kauppatavarana, esim. vaihtamalla hieno piikiviveitsi kasaan taljoja.

Onneksi olet noin nuori, kasvat vielä ymmärtämään asioita.

Ja tämä aihe koskee edelleen armeijaa, ei varhaisteinien anarkia-aatteita!

Ja siitä puheen ollen, Suomella on Puolustusvoimat. Ei opetellaan-tappamaan-ja-heil-hitler-voimat. Itse ainakin opin vuoden aikana enemmänkin juuri puolustamaan ja suojautumaan sekä ylläpitämään omia joukkoja kuin tappamaan ketään. Notta lol.

Luulo ei ole tiedon väärti.
  • Lähetetty: 29.05.2010 00:08

Lainaus: Iiriva

Ja tämä aihe koskee edelleen armeijaa, ei varhaisteinien anarkia-aatteita!

No siitä aiheesta se alkoi ja siitä kehittyi tämmöinen väittely/keskustelu. Repesin tuohon " varhaisteini anarkia" tokaisuun. Kiitos kun joku sentään ymmärtää. Hehhehhee.... Kunhan nyt v*******n.
Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.05.2010 00:40
Sen voi suosista jättää pois. Mitään sillä ei saa, mutta menettää voi paljonkin. Omat angstit voi purkaa muillakin tavoilla, kuin puhumalla asiasta josta ei todella tiedä mitään. Lopetan saarnani tähän.

Suomen puolustusvoimat ovat instituutio kansalaisia varten, ei tappamista, valtaamista, tai mitään muuta. Kansaamme täälä vain ollaan puolustamassa ulkoisia uhkia vastaan
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.05.2010 04:27

Lainaus: Iiriva

opetellaan-tappamaan-ja-heil-hitler-voimat.

Ei helvatti, ihan turhaan tuli käytyä. Enemmänhän siellä tuli käytettyä moppia kuin mitään paukkuvaa. Arjalaisia terveyhdyksiäkään ei näkynyt taikuulunut yhtään koko aikana. Tylsää.

Suurin oppimisen aihe koko asiassa oli tulla toimeen vuosi sellaisten ihmisten kanssa, jota ei vapaaehtoisesti katselisi puolta päivääkään.
  • Lähetetty: 29.05.2010 09:46

Lainaus: gothicknight

Lopetan saarnani tähän.

KIITOS!

Lainaus: gothicknight

ulkoisia uhkia vastaan

Kerro näistä ulkoisista uhkista?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit