Gootti.net

Päivän "gootteilut" :D

Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.10.2009 23:38
Tänään järjestin ankhilleni vihdoin nauhan,sovin menoa halloweeniksi,tanssahtelin Pyhien Nukkejen tahtiin,katsoin gooteista kertovan dokkarin sekä tarkastelin taas vaihteeksi löytyisikö Huuto.netistä mitään mukavan gootikasta.Lievää krapulaakin tuli podettua yöllisen punaviinistelyn vuoksi.
Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.10.2009 02:50
rapulaa ja kuuttimusaa...ja Kannuskäen kans katottiin leffa.Kiitti pizzasta!
Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.10.2009 21:14
Kuolasin ihania goottivaatteita Mortician sivuilla (ja harmittelin ettei minulla ole rahaa niihin.)
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.10.2009 21:17
Shoppailin kirpputorilta sopivan valokuvakehyksen kämppääni. Ja kaksi super hienoa viinilasia, tiedä kyllä mitä niillä teen kun en viiniä juo. Muutoin olen synkistellyt täällä kämpässäni yksinäistä elämääni. (sopisi varmaan paremmin kitinät, narinat ja vinkunat aiheeseen )
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.10.2009 21:57
No ,jos tätä nyt silleen voi sanoo"gootteiluks...Kav/veljeni"(tiukka arvostelija)",niin katsoivat (www.gothic.fi)Goottien taiteellisia kuvia He olivat todella hämmästyneitä,ja iloisen yllättyneitä(goottien kuvista),että pyysivät välittämään viestiä,Enemmän esille,ja yleiseen paikkaan ,joissa käy paljon ihmisiä.Oh jeah!!Tässäpä minun tämänpäivän guutit.!
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.10.2009 19:51
Olen kuunnellut mm. The last days of jesusta ja juonut punaviiniä. Ja kävellyt ympäri kämppää mun MUSTISSA uusissa talviratsastussaappaissa.

Eikös se melkeen korvaa farkut + vihreä fleece + likaiset hiukset -lookin?
Kirjoittanut: Marionette (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.10.2009 15:40
Kävin vaateostoksilla Morticiassa, olempa taas tyytyväinen itseeni.
Sain myös hankittua maihareihin uudet nauhat. Elämä on ihanaa. 8))
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.10.2009 19:46
Kait tääkin on jotain gootteilua,kun ostin kirppikseltä(uudet mustat tyynynpääliset/pussilakanan
Ostin myös Prismasta kotiteollisuus singlen(Murheen Mailla).!!Ei goottia,mutta singlen kansi on hieno musta/risti!!
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 24.10.2009 20:03
Ostin eilen Tiimarista muovisen pääkallon, kirjahyllyyn
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 25.10.2009 00:23
värjäsin tukan mustalla (ja otsis punasella) ja en nyt tiedä miten goottia se on mutta olin myös krapulassa juotuani eilen liikaa punkkua.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit