Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Päivän "gootteilut" :D

Kirjoittanut: Neiti Kooma (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.10.2009 10:21
Onko goottia herätä painajaiseen, että on vahingossa blondannut hiuksensa? Ja saanut tulokseksi sellaista kusenkeltaista sen mustan tilalle? Hui.
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.10.2009 19:19
Minua taas säikäytti täysinäinen laatikko ,joka oli täynnä (muovisia pääkalloja)kauheeta!!Laatikollinen gootteiluakos!!
Kirjoittanut: Scarlet Widow (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.12.2009 18:37
Päivän gootteilut: Hiippailin pimeässä aamuyössä tummanpuhuvana, kun mikään ei liikkunut. Maassa oli hienoinen kerros valkoista.
(Olin siis menossa töihin kello kuudeksi)
Ostin noin metrin korkuisen mustan kynttelikön.
Nyt istun pimeässä huoneessa ja kuuntelen Vivaldin Talvea.
Kirjoittanut: Aie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.12.2009 20:09
Eilisen jöötteilyt: Minäkin tahrasin kylppärin vereen. Nenäverenvuodot
  • Lähetetty: 12.12.2009 21:39
Oi.pientä kivaa gootteilua,kun ostamani (uudet)housut olivat niin"ihkut"jalassani
Ostin myös(gootille)lahjan.Tässäpä pientä sellaista...
Kirjoittanut: Positiivinenpakana (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.12.2009 22:01
Viime viikon gootteilut: Vietin lomaa Teneriffalla ja käyskentelin mustalla hiekkarannalla, erittäin troo =D
Kirjoittanut: Sanctus Sanctorum (Biomechanoid)
  • Lähetetty: 12.12.2009 22:04
Päivän gootteilut.
- kirjoitin tänne Gootti.nettiin
- pussasin Milla Magiaa
- askartelin lohikäärmeen siipiä
- join mustaa kahvia mustasta goottimukista
- kuuntelin goottirokkia
- ajattelin tummia ajatuksia
  • Lähetetty: 12.12.2009 22:54
Täh...Milla Magiaa"? Tosi gootteilua..
Mulla vaan a-a!
Kirjoittanut: Sanctus Sanctorum (Biomechanoid)
  • Lähetetty: 13.12.2009 02:01

Lainaus: azpzv

Täh...Milla Magiaa

Jep, pidän tietokonepöydän hyllyllä sellaista pientä muovista Disneyn Milla figuuria, jolle annan aina joskus hyvänyön suukon, poskelle vaan... ettei vaimo ota pultteja.
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.12.2009 02:23
Tänään kävelin pimeässä puistossa joen vartta. Sain mustaa hiusväriä ja nyt olen valvonut liian pitkään, vaikka onkin viikonloppu. Öisin hilluminenhan on tosi goottia, eikö?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit