Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Päivän "gootteilut" :D

Kirjoittanut: Ultimecia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.09.2009 20:55
Meille ostettiin tänään musta auto, how goth is that?:P
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 24.09.2009 21:16
Minullakin oli niin goottia tänään että ostin truuuiivil gootti hajuveden ja värjäsin tukkani mustaksi. Riittää tälle päivälle mainiosti kun työpaikalla olin niin neutraalissa meikissä.
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.09.2009 22:05
Sotkin kylppärini omalla verelläni. En tosin tarkoituksella.

Kyseessä oli siis varsin runsas nenäverenvuoto taas kerran. Eikös yksi goottistereotypia olekin tuo veren kanssa melskaaminen?
Kirjoittanut: Count Dracul (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Count Dracul
  • Lähetetty: 25.09.2009 18:29
Tänään istuin koneen ääressä ja yritin etsiä, jotain tosi ihanaa gootti musaa(tuloksella). Sitten tietysti hilluin gootti vaatteissa. Ja vähän katselin gootti kalusteita(ja vaatteita) netistä(hirveän kalliita).
Sitten siinähän se olikin
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.09.2009 00:21
Tämä kyllä tapahtui ennen vuorokauden vaihdetta, mutta...

Istuin yksin pimeässä ja kylmässä parvekkeella (Heh, olihan minulla patja & peittoja), kuuntelin goottimusaa, kirjoitin päiväkirjaan ja luin Agatha Christien kirjaa (Ah, niin goottia...) Ja tietty olen koko päivän pukeutunut goottivaatteisiin ja ollut täällä goottifoorumillakin.
Kirjoittanut: Scarlet Widow (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.09.2009 13:26
Eilisen gootteilut olivat siinä, että join minttu BLACK shotin juottolassa ja palailtiin tänne kavereiden kämpille noin kuuden aikaan aamusta. Paarissa en kyllä näyttänyt kovin gootilta, pikemminkin espanjalaiselta señoritalta, mutta mustaa oli lähinnä päällä, punaista myös vähän.

Tänään olen ehtinyt gootteilla sen verran, että olen juonut MUSTAA kahvia ja leikkinyt kissan kanssa niin rajuja leikkejä, että kämmeneni ovat aivan naarmuilla, vähän verilläkin =)
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 26.09.2009 15:52
Kohta pukeudun miltei gootikkaasti pitkästä aikaa. But how goth is this: katselin tässä ensimmäistä kertaa uutta arpeani, kun otin läsyt pois päältä, ja totesin sen kauniiksi! I has a cute scar.
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.09.2009 01:04
Katsoin Coppolan ohjaaman Draculan. Ei kovin gootikas lauantai.
Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.09.2009 16:45
Lakkasin joka toisen kynteni verenpunaisella ja joka toisen mustalla.
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.09.2009 17:23
Luen H. P. Lovecraftin Necronomiconia kynttilänvalossa. Taustamusiikkina Bauhaus. On niin goottimeininki että
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit