Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Päivän "gootteilut" :D

Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.09.2009 23:31
Nousin sängystä puolilta päivin ja kävin kaupassa tuijotettavana,tai siltä minusta ainakin vähän tuntui.Koko loppupäivän olenkin sitten ollut koneella selaillen Huuto.netin gootikkaita kohteita ja kuunnellut ja katsellut samalla synkeän rokkaavaa musiikkia Youtubesta (Dear god,taas tätä tahatonta palvelujen mainostusta).Jossain välissä olen ehtinyt joutua purruksikin ja tanssia yksin Christian Deathin tahtiin. Soi päässä bändin Drowning-biisi.Ulkona sataa.Ihana ääni
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 02.10.2009 15:45
No nyt saan kirjottaa miten olen "gootintanut" tuota ukkoani! Ensin hän halusi mustat hiukset (ei kuitenkaan värjätty) sitten halusi EMP:stä nilkkoihin asti olevan rotsin joka oli oikeen nimellä goottitakki (ei tilattu) No nyt lopultakin sain hänet katsomaan Sweeney Toddin ja leffan lopuksi hän taputti ja lauleskelee yhä päivän askareita tehdessään samaan tyyliin ku leffassa, ja kaiken huippuna se, että viimeisen viikon ajan hän on mp3-soittimesta kuunnellut pelkkää Emilie Autumnia Meinasin kuolla nauruun kun kertoi löytäneensä sieltä mun musan seasta erään naisen jolla mielettömiä biisejä, ja sit kun hän ei nimeä muistanut ja alkoi laulaa Opheliacia niin repesin täysin!
Mitäs itse olen gootteillut... Laitoin TaruiseltaAaveelta synttärilahjaksi saamani ihanan huopalepakon kattoon roikkumaan (nimesin Aragorniksi ja nyt Arwen puuttuu...) Eilen suunnittelin goottimiitin (sekin gootteilua!) jälkeen miten tekisin valtaisasta ulkolyhdystä joka mustaa takorautaa ja lyhdyssä muutenkin uusgoottilaisia muotoja kissalleni luxuspedin olkkarin nurkkaan. Poison mua haastatteli Tuhma-lehteen jossa kerroin goottiudestani ja tapsuli ku toi Extraxen kuvaston niin sieltä löysin ihanan pentagrammin muotoisen sateenvarjon ja tooodella paksupohjaiset plattarit jotka aion tilata ja tänään mennään TaruisenAaveen kans Morticiaan! EMP:stä tilasin Project Pitchforkin cd:n, Lacrimosan dvd:n ja 3 muuta dvd:tä jotka eivät tosin ole goottia; 2 Within Temptationia ja musavideokokoelman Gothic Spirits vol. 2 (kun se ykkös osa jo on) Ja niiden lisäksi tilasin goottiaiheisen ovimaton ja Alchemy Gothicin seinäkalenterin... Eivät perhana vielä ole tulleet vaikka elokuun lopussa tilattiin!!!!! Mutta nämäkään ei olleet kyllä just tän päivän gootteiluja, oonkos mitään "goottia" tänään tehnyt.... No sinne Morticiaan mennään, ei kait muuta..
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 02.10.2009 16:21
Mä meen tänään poseeraamaan hautausmaalle (joo, lame...) kaverin kouluprojektia varten : D
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.10.2009 17:21
Olen tänään kummitellut Ninnin puhelimessa. Tilanne meni niin, että yritin soittaa Ninnille, mutta kun puheluun vastattiin, niin taustalta kuului vaan ihme klikklik-ääntä. Yritin jotain haloota huhuilla, mutta kukaan ei vastaa. Yritin vielä pari kertaa uudestaan, mutta kummallakin kerralla sama juttu.
Kohta sitten tuleekin Ninniltä yksäriä, että nyt on alkanu luurikin kummittelemaan, kun hän tekstiviestiä kirjoitti ja sitten rupes kännykkä yksikseen puhelemaan naisen äänellä. Ihmeteltiin sitä sitten, mutta sitten Ninni kirjoitti seuraavassa viestissä, että huomasi vasta nyt, että minulta oli tullut puheluita samaan aikaan, kun hän kirjoitti tekstaria. Päättelimme siis, että Ninni oli vahingossa painanut vastausnappia kirjoittaessaan ja mystinen naisääni kuului minulle. Lienee varsin gootikasta kummitella kavereilleen puhelimen välityksellä...
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 02.10.2009 18:00

Lainaus: TaruinenAave

Lienee varsin gootikasta kummitella kavereilleen puhelimen välityksellä...

No se oli helvetin pelottavaa, oikeesti!
Kirjoittanut: BLaCKIE1990 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: BLaCKIE1990
  • Lähetetty: 02.10.2009 20:16
no lähinnä cybergoottia kuunnellu, kerroin kaverilleni vampirismistani (se kun itse halusi tietää totuuden, olin kuulemma käyttäytynyt oudommin kuin ennen) ja äsken kävin säikyttelemässä ihmisiä... aika perussettiä
Kirjoittanut: kannuskäsi (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.10.2009 19:42
Hämähäkki ja karmeaa kiljuntaa, kiitos Ravenheart.
Järkyttävää olla yhtäkkiä keskellä elävää kauhuleffaa.

Muoks:Hämähäkki salamatkustajana autossa, hyvä ettei menty ojaan koko porukka!
No, hämähäkki menetti kyllä henkensä.
Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: God Of Wind
  • Lähetetty: 03.10.2009 20:46
?? mitä hel...törmäsittäkö hähämäkkiin??

muok.heh...voin kyllä kuvitella miten sie säikähit...
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.10.2009 22:43
Tänään olen värjännyt hiusteni juurikasvun mustaksi, kuunnellut goottimusaa, kironnut, kun tajusin liian myöhään Mortician Kampin myymälän kenkä-alen jatkuvan tänään ja kuolannut kenkiä Mortician sivuilta. Goottivaatteisiin pukeutumista on varmaan turha edes mainita.
Kirjoittanut: Sharida (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.10.2009 16:09
Tuli vihdoin pistettyä nätit vaatteet päälle piikkikorkoja ja pitsihameita myöten ja käytyä äidin syntymäpäiväjuhlissa. Oli pitkästä aikaa taas nätti olo ja tunsi olevansa oma itsensä (:
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit