Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
Yleiskeskustelu 3 - Sivu 12

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Yleiskeskustelu 3

Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.03.2010 13:39

Lainaus: Nocturne

Miten voi olla niin erilaisia?

Eikös naiset oo muutenkin helkkarin paljon kireämpiä kuin miehet? Ehkä se kiristely kasvaa eksponentiaalisesti iän myötä?
Onhan niitä kivoja mummojakin, joskin useimmat mulle mukavia olleista mummoista ovat olleet kivoja siksi, että olen kuunnellut niiden vaivoja lonkkamurtumista ummetukseen. Tai silitellyt niiden räksyttäviä koiria.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 23.03.2010 00:06
http://notalwaysright.com/its-going-to-be-a-long-d ay/3615

Tuon sivun tarinoita lukiessa tulee todettua, että Amerikka on täynnä totaalisen idiootteja ihmisiä.
Onneksi tuollaisiin asiakkaisiin törmää todella harvoin!
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.04.2010 14:37
En keksi muutakaan ketjua joten kysäisen täällä jos joku osaa ehkä vastata:
Miksi mulle aina tulee poikaystäväni sinkut miespuoliset kaverit kertomaan kuinka jollain ohikulkevalla naisella on hyvä takamus tai tissit tai muuta vastaavaa?
Tätä on sattunut entisten poikaystävieni kavereiden kanssa ja nyt nykyisen. Johtuuko se siis mahdollisesti minusta? Annanko ilmoille jotain epämääräistä "mua kiinnostais ihan kauheesti kuulla mitä mieltä oot jonkun tuntemattoman naisen muodoista tms" -vibaa?
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.04.2010 18:43
^ Olet helposti lähestyttävän näköinen, ja pojat toivovat että lähtisit heille myyntimieheksi/esiliinaksi kun he yrittävät iskeä ko. naista?
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.04.2010 12:54
^Hassua, että mainitsit, koska olen lukemattomia kertoja päätynyt "naittamaan" sinkkumiehiä baarissa. Mutta loppupeleissä kun alkaa miettimään, keksin monta muutakin tapaa viettää aikaani :S Kai se on tyytyminen osaansa vaan
  • Lähetetty: 13.04.2010 16:07
On se muuten kumma, miten paljon turhaa tavaraa vain kertyy nurkkiin. Olen tässä tehnyt kevätsiivousta, ja pelkästään kylppäristä ja yhdestä hyllystä on tullut kolme muovikassillista turhaa tavaraa. O.o Muukin kämppä näyttää niin hirveältä, että taitaa tulla vielä aika monta muovikassillista, kirpparille menevistä vaatteista puhumattakaan.

Miten minä olen ehtinyt haalia näin paljon tavaraa, vaikka olen vasta 21? O_______________o
  • Lähetetty: 13.04.2010 16:13

Lainaus: Iiriva

Miten minä olen ehtinyt haalia näin paljon tavaraa, vaikka olen vasta 21?

Voi kuule, sanoppa muuta. Tässä eräänä päivänä kolusin meikkilaatikkoa, ja tein uskomattomia löytöjä. Milloin ja mistä muka olen hankkinut kullanvärisen eyelinerin, ja miksi en ole löytänyt sitä aikaisemmin?! Ja mistä tämä luomivärikin on kotoisin. Ja sitten tosiaan se vaatekaappi...
  • Lähetetty: 13.04.2010 17:15

Lainaus: BronzeRain

Ja sitten tosiaan se vaatekaappi...

Minä juuri räjäytin vaatekaappini sängylle, joten kämppäni näyttää aika paljon sotkuisemmalta kuin aloittaessani! Mutta kappas, minullahan olikin iso kasa sukkia vaikka luulin, että sukkamonsteri on ne vienyt... Ei, siellähän niitä sukkia oli ihan väärissä paikoissa! Kirpparikamaa vain en ole vielä oikein löytänyt, lähinnä sellaista mitä voisi korkeintaan lahjoittaa uffille tai kierrätyskeskukseen...
  • Lähetetty: 13.04.2010 18:22

Lainaus: Iiriva

Mutta kappas, minullahan olikin iso kasa sukkia vaikka luulin, että sukkamonsteri on ne vienyt... Ei, siellähän niitä sukkia oli ihan väärissä paikoissa!

Jaa, olen tähän mennessä vältellyt komeron siivousta viimeiseen asti, mutta pitäisiköhän sekin räjäyttää auki, ties vaikka löytäisin edes osan niistä mustista perus sukkiksista joita hamstrasin joulun jälkeen tolkuttomia määriä. Nyt ei nimittäin ole ehjänä ja tallessa kuin yhdet...
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 13.04.2010 20:32
Tsiisus...selasin yhen kaverini fb-profiilista kaverilistaa ja ette usko kenen nimi siellä komeili?!?!?!?!
VESKI!!! D:
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit